Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

[OB & OBFL] Mocowanie skrzyni V6 a inny silnik GM


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
19 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   brum

brum

    swap 3.0 do Frontery

  • 451 postów
  • Dołączył: 24-08-2012
  • Skąd: Olkusz
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 01 listopada 2012 - 13:08

Hej
Z ciekawości szukam jaki silnik GM ma takie samo mocowanie jak X30XE.

Wiem że oplowskie poniżej 3.0 są takie same(nawet 2.2dti ma takie samo mocowanie)
Ale mnie chodzi o to jaki większy silnik i mocniejszy ma takie samo.


Jeśli nie odpowiedni dział roszę przenieść.

#2 OFFLINE   andzg

andzg
  • 1 373 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Zielona Góra

Napisany 01 listopada 2012 - 13:19

3.2 V6 ma takie samo mocowanie jak 3.0
Nic mocniejszego nie ma.

#3 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 01 listopada 2012 - 13:24

a 2.8T V6 nie będzie miało takich samych mocować czasem ?

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#4 OFFLINE   brum

brum

    swap 3.0 do Frontery

  • 451 postów
  • Dołączył: 24-08-2012
  • Skąd: Olkusz
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 01 listopada 2012 - 13:27

A zapomniałem o 3.2. No o czy jest coś mocniejszego od 3.2.

Żaden GM nie miał takiego mocowania?

#5 OFFLINE   Ardian

Ardian

    Reanimacja Omegi :))

  • 326 postów
  • Dołączył: 22-08-2011
  • Skąd: Mogadish :p
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 01 listopada 2012 - 13:51

A zapomniałem o 3.2. No o czy jest coś mocniejszego od 3.2.

Żaden GM nie miał takiego mocowania?


A przypadkiem cadillac CTS z silnikiem 3.6 V6??

#6 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 01 listopada 2012 - 18:40

Chodzi o dzwon skrzyni tak??
Na 100% pasuje saab B204, B234.
Co do pozostałych opcji wymienionych przez kolegów w ramach zgadywanki pewności niema.

#7 OFFLINE   brum

brum

    swap 3.0 do Frontery

  • 451 postów
  • Dołączył: 24-08-2012
  • Skąd: Olkusz
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 01 listopada 2012 - 18:43

tak o dzwon skrzyni.

Te z Saab moją seryjną moc podobną do 3.0, ale jednak je można podciągnąć trochę.

#8 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 01 listopada 2012 - 18:43

Obawiam się że te nowsze V6 z USA już nie będą pasować P&P.

#9 OFFLINE   serek

serek
  • 1 571 postów
  • Dołączył: 05-04-2008
  • Skąd: huntingdon

Napisany 01 listopada 2012 - 19:33

tak o dzwon skrzyni.

Te z Saab moją seryjną moc podobną do 3.0, ale jednak je można podciągnąć trochę.


u ilku skrzynia od 2.5 wytrzymuje 500NM i ponad 300BHP
wiec chyba nie ma co zbednie kombinowac

#10 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2012 - 11:52

u ilku skrzynia od 2.5 wytrzymuje 500NM i ponad 300BHP
wiec chyba nie ma co zbednie kombinowac


jeśli w podpisie poszukującego jest "swap 3.0 do Frontery", a w avatarze jest MTek, to chyba trzeba dalej kombinować :D

Sabina oddycha górą, w terenie potrzeba mocnego i płynnie rozwijanego dołu...

...zamiast froty kup se jepa, czeka pakiet niezaebliwych dużych silników z mocnym dołem :D
a jak chcesz zbudować czołg, zawsze można brać GR i wrzucać 4,2d albo n/a V8 z beemwe :D

#11 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2012 - 12:28

jeśli w podpisie poszukującego jest "swap 3.0 do Frontery", a w avatarze jest MTek, to chyba trzeba dalej kombinować :D

Sabina oddycha górą, w terenie potrzeba mocnego i płynnie rozwijanego dołu...

Wystarczy inna wichura, mniejsza, szybciej wstająca i się rozkręcająca. Silnik nie musi mieć +500Nm powyżej 4krpm, wystarczy że będzie miał 350-400 w zakresie 1500-4000rpm :yes:

...zamiast froty kup se jepa, czeka pakiet niezaebliwych dużych silników z mocnym dołem :D
a jak chcesz zbudować czołg, zawsze można brać GR i wrzucać 4,2d albo n/a V8 z beemwe :D

Bez dwóch zdań to najrozsądniejsze wyjście :ok: keep it simple stupid :D

#12 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2012 - 13:02

Wystarczy inna wichura, mniejsza, szybciej wstająca i się rozkręcająca. Silnik nie musi mieć +500Nm powyżej 4krpm, wystarczy że będzie miał 350-400 w zakresie 1500-4000rpm :yes:

...aaale to wszystko ma pracować pod wodą, w błocku, w pyle i wszelkim syfie, do tego będzie max wytelepane po wyebach :D
Byle poluzowana opaska dolotu - co często się dzieje jak widać - i problem gotowy. Ja nie widzę tego silnika do off, choć fakt, że jakaś frota latała na LET-cie :pokoj:

Bez dwóch zdań to najrozsądniejsze wyjście :ok: keep it simple stupid :D


o, też już znasz kiss :D

#13 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2012 - 13:21

...aaale to wszystko ma pracować pod wodą, w błocku, w pyle i wszelkim syfie, do tego będzie max wytelepane po wyebach :D
Byle poluzowana opaska dolotu - co często się dzieje jak widać - i problem gotowy. Ja nie widzę tego silnika do off, choć fakt, że jakaś frota latała na LET-cie :pokoj:

Zgadzam się w 100%, napisałem tylko że jak kto się uprze to może wysmażyć turbo off-roadera. Tylko po co :)

o, też już znasz kiss :D

Przecież to złota zasada do wszystkiego ;)

#14 OFFLINE   brum

brum

    swap 3.0 do Frontery

  • 451 postów
  • Dołączył: 24-08-2012
  • Skąd: Olkusz
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 listopada 2012 - 14:27

...zamiast froty kup se jepa, czeka pakiet niezaebliwych dużych silników z mocnym dołem :D
a jak chcesz zbudować czołg, zawsze można brać GR i wrzucać 4,2d albo n/a V8 z beemwe :D


jeep jest be, a gr tonie na asfalcie a co dopiero w błocie. Gr Frota objeżdża w każdą stronę bo żeby gr jechał to musi iść butem. Jedyna zaleta jeepa i gr to sztywny most przedni, a jak się już wsadzi sztywny przedni do Froty to...


Jak już pisałem pytam z ciekawości jaki jest mocniejszy i najlepiej wolnossący.. Teraz wkładam 3.0.

#15 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2012 - 15:19

jeep jest be, a gr tonie na asfalcie a co dopiero w błocie. Gr Frota objeżdża w każdą stronę bo żeby gr jechał to musi iść butem. Jedyna zaleta jeepa i gr to sztywny most przedni, a jak się już wsadzi sztywny przedni do Froty to...


hm, ciekawe, bo jakoś u nas na pudle zawsze widzę tylko różne jeepy i GRy, z przewagą GRów :D

raz pojechałem rajd ze zmotaną frotą, auto radziło sobie bardzo dobrze, ale od naprężeń budy poszła w drobny mak tylna szyba... także, chyba nie chodzi tylko o brak sztywnego mostu, co? ;)

#16 OFFLINE   brum

brum

    swap 3.0 do Frontery

  • 451 postów
  • Dołączył: 24-08-2012
  • Skąd: Olkusz
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 listopada 2012 - 17:49

Bo większość jeździ jeepem, gr lub samurajem. I co ma być innego na pudle? Większość i tak nie wie jakie Frontera ma zawieszenie i że ma wgl ramę i to mocną.

ta szyba pękła w sporcie A? i jak była zmotana?

#17 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2012 - 19:57

Bo większość jeździ jeepem, gr lub samurajem. I co ma być innego na pudle? Większość i tak nie wie jakie Frontera ma zawieszenie i że ma wgl ramę i to mocną.

ta szyba pękła w sporcie A? i jak była zmotana?


fakt, masz rację - większość jeździ j/w napisane.

szyba poszła pod koniec zabawy, w czasie zwykłej jazdy po wertepach, w tej sztuce:

https://picasaweb.go...757064163133410
https://picasaweb.go...756619721304770
https://picasaweb.go...753194457967906

zmotanie to koła bodaj 31", lift 2-3", pod maską diesel, za fajerą bardzo ogarnięty kierownik. Ogólnie, fajne auto :)

#18 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2012 - 20:05

https://picasaweb.go...756619721304770

Kto kogo wyciągał? :)

#19 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 listopada 2012 - 20:19

trochę zbaczacie z tematu :)

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#20 OFFLINE   brum

brum

    swap 3.0 do Frontery

  • 451 postów
  • Dołączył: 24-08-2012
  • Skąd: Olkusz
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 03 listopada 2012 - 21:17

szyba poszła pod koniec zabawy, w czasie zwykłej jazdy po wertepach, w tej sztuce:
zmotanie to koła bodaj 31", lift 2-3", pod maską diesel, za fajerą bardzo ogarnięty kierownik. Ogólnie, fajne auto :)


Szyba poszła od koła zapasowego, choć to dziwne bo u mnie koło z felgą waży 35kg i nie pękła.

Poza tym Frota B nie robi w terenie, ze względu na zbiornik paliwa, a dodatkowa ta miała opony AT więc już wgl... i liftu to ona 3" nie ma...wątpię w te 2"


eot.