Wymiana nagrzewnicy
#1 OFFLINE
Napisany 08 września 2006 - 19:33
bo powoli szykuje mi sie wymiana nagrzewnicy
www.s-t-s.pl Tuning, drifting, motoryzacja
www.szkoladriftu.pl
www.driftingo.pl Najwiekszy w Europie portal o drifcie
#2 OFFLINE
Napisany 08 września 2006 - 21:22
rozbieral to juz ktos???, trzeba rozbierac cala deske?
bo powoli szykuje mi sie wymiana nagrzewnicy
bez zwalania dechy sie nie obejdzie. ja kombinuje z zalozeniem preta na nagrzewnice i z tym juz jest problem, jutro robie ostatnie podejscie, jak sie nie uda to bede zwalal deche :evil:
#3 OFFLINE
Napisany 08 września 2006 - 21:59
www.s-t-s.pl Tuning, drifting, motoryzacja
www.szkoladriftu.pl
www.driftingo.pl Najwiekszy w Europie portal o drifcie
#4 OFFLINE
Napisany 09 września 2006 - 20:56
mialem nadzieje ze bedzie podobnie jak w calibrze i obedzie sie bez sciagania deski :sad:
Ja mam bez klimy a jak zmieniałem to bez ściągania deski się nie obeszło!
#5 OFFLINE
Napisany 10 września 2006 - 23:19
#6 OFFLINE
Napisany 11 września 2006 - 00:39
#7 OFFLINE
Napisany 11 września 2006 - 05:32
nie musicie calkiem wywalac deski, wystarczy ja odkrecic i wysnac troche
ale przy klimatyzacji warto już to zrobić i dobrać się do rurek ściekowych, przyjerzeć się wszystkiemu i ewentualnie zabić grzyba....
#8 OFFLINE
Napisany 11 września 2006 - 08:23
#9 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2009 - 19:42
#10 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2009 - 21:48
witam panowie jesli by ktos mial fotorelacje albo linka z wymiany nagrzewnicy to bym prosił
jezeli jest tak samo jak w 2.0 to podpowiem ci jak to zrobic bez sciągania dechy
2h roboty tak ja robilem
#11 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2009 - 22:36
jezeli jest tak samo jak w 2.0 to podpowiem ci jak to zrobic bez sciągania dechy
2h roboty tak ja robilem
podobno jest tak samo wiec możesz opisać na forum jak to zrobileś . mnie tez by to zainteresowało i na pewno inni tez by sie ucieszyli
#12 OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2009 - 12:14
#13 OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2009 - 14:20
jest tak samo niczym sie nie rożni nawet nagrzewnica ta sama więc jak mozesz to prosze o opis
jezeli jest tak samo to prosze bardzo tylko prosze adminów o nie krzyczenie na mnie;) bo troszke jest to niezgodne z technologią napraw
ODLĄCZYC AKU
zaczynamy od wyciągniecia całego podłokietnika uwarzając przy tym na małe sróbki na śróbokręt krzyzakowy bo lubia sie obrucić
potem wykrecamy tunel caly musi byc na zewnątrz
otwieramy schowek i u gory schowka sa 3 srobki na gwiazdke od air bak pasarzera odkrecic je trzeba i poducha jest luzna niewyciągac jej
odkrecamy cały schowek ,wyjechac z nim trzeba na zewnatrz
ukazuje nam sie rura dolotu powietrza do prawego nadmuchu musimy ja sciagnąc i powoli ukazują sie aluminiowe rurki od nagrzewnicy
spuszczamy plyn z chlodnicy ,o ile jeszcze cos mamy;)
i teraz najgorsze
zapieramy sie nogą i wylamujemy kawałek tapicerki tzn element ok 20cm na 25 tu gdzie pasarzer trzyma lewa noge
niebójcie sie sladu niema bo łamiemy tylko plastyk który jest od srodka a z zewnątrz jest skora kt€r calość trzyma tagze ok
i nagrzewnica jak na dłoni odkrecamy rurki od nagrzewnicy odkrecamy mocowanie oraz małą śr€bke która zabezpiecza ja przed przemieszczaniem i wychodzi jak stare radio szufladka:D
pamiętajmy o zalozeniu nowych oringów na rurki
i składamy w odwrotnej kolejności
jedyne minusy to 2 polamane zaczepy od tapicerki
czas 2h i 3 piwka Tuborg;)
nierobilem foto ale wrazie pytań podpowiem na gg
powodzenia
#14 OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2009 - 14:35
zapieramy sie nogą i wylamujemy kawałek tapicerki tzn element ok 20cm na 25 tu gdzie pasarzer trzyma lewa noge
:szok:
#15 OFFLINE
#16 OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2009 - 16:38
#17 OFFLINE
Napisany 06 stycznia 2009 - 17:19
Kolega przejrzy sobie jeszcze ten temat: http://forum.omegakl...ana nagrzewnicy jest tam link do strony ze wskazaniem mocowań co niektórych demontowanych elementów.
#18 OFFLINE
#19 OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2009 - 16:58
aha i jeszcze jedno , ja chce sprobować wypłukać nagrzewnicę bez spuszczania płynu z układu . da rade ??
#20 OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2009 - 21:50
koledzy , podepne sie jeszcze . mam pytanko co do złączek w scianie grodziowej od nagrzewnicy , jak je sie rozłącza ?? jest tam taki pierscien plastikowy i jego sie przesówa i co dalej ?? nie chce na siłe bo sie boje ze coś pourywam .
aha i jeszcze jedno , ja chce sprobować wypłukać nagrzewnicę bez spuszczania płynu z układu . da rade ??
na pierscieniu masz takie zaczepy - naciskasz i sciagasz do siebie - potem ruszasz calym wezem ze zlaczem w prawo i lewo zeby odessac i sciagasz do siebie - co do plynu to najlepiej troche spuscic