beda zalewac ja bym dal czerwone
nic nie będzie zalewać ale dla czerwonych to musi 1,5 bara ustawić , na zielonych ja mam 1,05 i mnożnik początkowy 1,25 to w 2,6 będzie również gitara:D jeżeli zainstaluje zavoli S to pojadą czerwone na granicy
Napisany 05 stycznia 2013 - 23:00
beda zalewac ja bym dal czerwone
Napisany 05 stycznia 2013 - 23:04
Napisany 05 stycznia 2013 - 23:28
Napisany 06 stycznia 2013 - 01:57
Napisany 06 stycznia 2013 - 10:29
Napisany 06 stycznia 2013 - 19:41
Załóż Barracudy i po problemie A jeśli już Hanę to ja bym dał zieloną i najwyżej ciśnienie niższe ustawił.
Jak to możliwe nie w takim silniku może masz Hana 2100 bo jak jest u ciebie taki to ja powinienem mieć ciśnienie 0,5 i mnożnik poniżej 1:pokoj:
dane Hana
Napisany 06 stycznia 2013 - 20:03
Napisany 06 stycznia 2013 - 20:12
Jak to możliwe nie w takim silniku może masz Hana 2100 bo jak jest u ciebie taki to ja powinienem mieć ciśnienie 0,5 i mnożnik poniżej 1:pokoj:
dane Hana
Napisany 06 stycznia 2013 - 20:20
Napisany 06 stycznia 2013 - 20:28
Napisany 06 stycznia 2013 - 20:34
Prawidłowe dobieranie reduktora - moc silnika + 60-80%. Czyli jak samochód ma np 130 KM, to reduktor o mocy do 200KM. Jak Omega ma 210 KM to reduktor powinien być do 300KM minimum, jak będzie słabszy, to długo nie pochodzi, chociaż różne wypadki bywają. Niektórzy magicy montują Alaskę która jest do 120KM do samochodu z 180 KM i później klient nie znający się na LPG narzeka. Gurtner czarny obsłuży Omkę 3.0, 3.2 bez problemu, tylko tak jak mówiłem wcześniej, trzeba blaszkę podgiąć aby nie buczał(co wiąże się z utratą gwarancji). Zavoli S i KME Gold również pociągną. Ustawić właściwe ciśnienie, dostroić wtryskiwacze, dobrać odpowiednie dysze, odczytać mapę benzynową testerem OBD i oprócz adaptacji itp samemu ręcznie dostroić i będzie śmigał. Ja w swoim drugim samochodzie podłączyłem do OBD, ustawiłem mapę, samochód 154KM, reduktor do 200KM (tyroszkę za słaby ale chodzi jak na razie), ciśnienie, wtryski, mapy itp wszystko dobrane i nie mam problemów z ciśnieniem, a spalanie LPG o 0,5 litra większe od benzyny.
Napisany 06 stycznia 2013 - 20:49
Prawidłowe dobieranie reduktora - moc silnika + 60-80%. Czyli jak samochód ma np 130 KM, to reduktor o mocy do 200KM. Jak Omega ma 210 KM to reduktor powinien być do 300KM minimum, jak będzie słabszy, to długo nie pochodzi, chociaż różne wypadki bywają. Niektórzy magicy montują Alaskę która jest do 120KM do samochodu z 180 KM i później klient nie znający się na LPG narzeka. Gurtner czarny obsłuży Omkę 3.0, 3.2 bez problemu, tylko tak jak mówiłem wcześniej, trzeba blaszkę podgiąć aby nie buczał(co wiąże się z utratą gwarancji). Zavoli S i KME Gold również pociągną. Ustawić właściwe ciśnienie, dostroić wtryskiwacze, dobrać odpowiednie dysze, odczytać mapę benzynową testerem OBD i oprócz adaptacji itp samemu ręcznie dostroić i będzie śmigał. Ja w swoim drugim samochodzie podłączyłem do OBD, ustawiłem mapę, samochód 154KM, reduktor do 200KM (tyroszkę za słaby ale chodzi jak na razie), ciśnienie, wtryski, mapy itp wszystko dobrane i nie mam problemów z ciśnieniem, a spalanie LPG o 0,5 litra większe od benzyny.
Napisany 06 stycznia 2013 - 21:10
Napisany 06 stycznia 2013 - 21:18
Czytajcie uważnie - prawidłowe dobieranie reduktora - moc samochodu + 60-80%. Według producenta Alaska jest do 120KM czyli samochód 60-70KM ale tak jak napisałem są magicy co montują do mocniejszych samochodów. Co do spalania - jeździłeś z testerem OBD i ustawiałeś system ręcznie? czy wszystko standard tak jak leci w ustawieniach? Podłącz, odczytaj mapę benzynową, czasy wtrysków krótko i długoterminowych i ręcznie dostosuj i ustaw po tym wszystkim autokorekcję, dobierz dysze i wtryskiwacze na początku oczywiście i reduktor. Wtedy się śmiej z mojego postu
Napisany 06 stycznia 2013 - 21:58
jeździłeś z testerem OBD
Napisany 07 stycznia 2013 - 10:11
zawsze reguluje na korekty jesli tylko auto takie posiada. jesli nie to na czasy wtrysku. ale kolego fizyki nie przeskoczysz - poszukaj sobie ostatnio gdzes wrzucalem tabele kalorycznosci paliw
Napisany 07 stycznia 2013 - 12:39