pewnie regulator ciśnienia wraz z membraną - bo to jedyna ruchoma część.
Dokładnie. Skoro producent sobie z tym nie poradził na gwarancji to ja juz tego nie bardzo rozumie
Napisany 15 grudnia 2012 - 17:43
pewnie regulator ciśnienia wraz z membraną - bo to jedyna ruchoma część.
Napisany 23 grudnia 2012 - 17:47
Napisany 23 grudnia 2012 - 19:12
Chłopaki kto ma Gurtnera - to jest mała wada konstrukcyjna tego reduktora. Mało kto wie o tym, ale u mnie w firmie w laboratorium technicy znaleźli tą wadę, wystarczy rozkręcić reduktor i troszkę młoteczkiem podgiąć ruchomą blaszkę która odpowiada za dawkę. Bo jak ona jest nie podgięta, uderza o membranę i reduktor zaczyna buczeć i to się przenosi wibracjami po całej budzie samochodu.
Napisany 04 stycznia 2013 - 17:34
Napisany 04 stycznia 2013 - 20:36
kolego byś opisał jak ciśnieniowo u ciebie ten AC R01 wygląda ??? bo też miały troche wady i ciekawe czy wyeliminowali bo zastanawiałem się między gurtnerem a AC R01 250km. czy np. przed tankowaniem zmienai się ciśneinei itp. opisz jak to u ciebie wygląda.
Pabloo byś napisał jak u ciebie też czarny gurtner się sprawuje ????
Napisany 04 stycznia 2013 - 21:50
Napisany 04 stycznia 2013 - 22:13
ogólnie nie jestem jakimś katem żeby ostro jeździć ale czasami sie zdarza. wkładałeś czarnego do 2.5 abo 2.6 ??? jak spadki by wyglądaly ??? niby o czarnym mniej piszą o wadach
Napisany 04 stycznia 2013 - 23:15
Napisany 05 stycznia 2013 - 10:48
kolego byś opisał jak ciśnieniowo u ciebie ten AC R01 wygląda ??? bo też miały troche wady i ciekawe czy wyeliminowali bo zastanawiałem się między gurtnerem a AC R01 250km. czy np. przed tankowaniem zmienai się ciśneinei itp. opisz jak to u ciebie wygląda.
Pabloo byś napisał jak u ciebie też czarny gurtner się sprawuje ????
Napisany 05 stycznia 2013 - 14:19
Pabloo byś napisał jak u ciebie też czarny gurtner się sprawuje ????
Napisany 05 stycznia 2013 - 17:29
Proponuję Zavoli Zeta S + zawór gazowy na przykład OMB bo nie ma w zestawie, lub KME Gold. Jeden i drugi obsłużą pełną moc samochodu na najwyższych obrotach. Z tych 2-ch Zavoli tańszy, a problemów nie ma ani z jednym ani z drugim
Napisany 05 stycznia 2013 - 17:37
Veto!! Zavoli "zarasta" syfem, a reduktory KME mają kiepską termikę. Niestety - jeśli chodzi o reduktory jest spory problem z wyborem, praktycznie zawsze musimy godzić się na jakiś kompromis. W przypadku 2.5/2.6 byłby skłonny sugerować jednak czarnego AC R01. Prawdziwy problem pojawia się w przypadku 3.0/3.2 - tutaj wybór każdego pojedynczego parownika to zgoda na mniejszą lub większą niedogodność.
Napisany 05 stycznia 2013 - 21:11
Napisany 05 stycznia 2013 - 22:25
Napisany 05 stycznia 2013 - 22:27
Napisany 05 stycznia 2013 - 22:31