Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Jakie wtryski, jaki parownik ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
77 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 20 lutego 2014 - 19:20

regenracja,to jest zrobienie nowego,na starej obudowie :D wiec sobie sam odpowiedz :F

#62 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 20 lutego 2014 - 19:23

regenracja,to jest zrobienie nowego,na starej obudowie wiec sobie sam odpowiedz


Nie wiem, nie znam się, pytam się czy lepiej zregenerować czy kupić nowy? Ma być dobrze, reduktor do XEVa ma być nie do mojego.

Dodany obrazek


#63 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 20 lutego 2014 - 19:31

Nie wiem, nie znam się, pytam się czy lepiej zregenerować czy kupić nowy? Ma być dobrze, reduktor do XEVa ma być nie do mojego.

to tym bardziej bym regenrowal :p

#64 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 lutego 2014 - 20:50

ma nalatane ponad 100kkm czy po prostu kupić nowy?


ja kupiłbym nowy , stary będzie pewno tak zasyfiony że ręce sobie urobisz żeby to doczyścić , po za tym te zestawy regeneracyjne też są różnej jakości i trzeba to dobrze złożyć , no i przede wszystkim na nowy masz gwarancję .

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#65 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 20 lutego 2014 - 20:56

A jaki to parownik i jakie są objawy, że chcesz go regenerować? Jeśli zavoli to wyczyścić go w środku wywalić sprężyny i jeździć dalej bez zestawu naprawczego. Jeśli nie zavoli to kupić taki sam nowy.

#66 OFFLINE   audicoupe

audicoupe
  • 545 postów
  • Dołączył: 29-05-2012
  • Skąd: Kutno
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 07 marca 2014 - 18:31

czy przy wymianie reduktora na tej samej firmy muszę gaz podpinać po kompa aby coś ustawić np ciśnienie ?

#67 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 07 marca 2014 - 18:58

teoretycznie tak

#68 OFFLINE   Jesse

Jesse
  • 699 postów
  • Dołączył: 20-07-2009
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 08 marca 2014 - 21:23

Trzeba by bylo zobaczyć jakie cisnienie było ustawione podczas kalibracji na starym reduktorze i takie samo ustawic na nowym.W praktyce pewnie będzie trzeba od nowa ustawiać lpg.

#69 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 13 marca 2014 - 20:22

witam ponownie w tym wątku a więc tak kupiłem parownik KME silver ale nie mam gdzie wkręcić czujnika który jest u mnie mój czujnik był wkręcony w parownik a czego temp on mierzy płynu chłodzącego ?? czy tamp gazu ??

#70 OFFLINE   peciu1991

peciu1991
  • 110 postów
  • Dołączył: 21-10-2012
  • Skąd: Legionowo

Napisany 13 marca 2014 - 20:26

Jezeli byl wkrecony w parownik to od temperatury wody. Jak spojrzysz na silvera w miejscy gdzie wpinasz weze wodne pomedzy nimi powinna byc srubka na "gwiazdke" wykrec ja i tam zapodaj czujnik :) bedzie smigac :)

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

#71 OFFLINE   audicoupe

audicoupe
  • 545 postów
  • Dołączył: 29-05-2012
  • Skąd: Kutno
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 08 kwietnia 2016 - 18:54

Prosze o pomoc jakie wtryski hanki ,barakudy 115 czy 130?) czy herkulesy

Jakie wezyki parker czy semperit 4 czy 6mm?

silnik2.5 V6 reduktor tomasetto artic.



#72 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 08 kwietnia 2016 - 21:43

Po pierwsze to z tym reduktorem to i tak reszta nie da rady ( za słaby) po drugie herkulesy plus semperit 6 mm

#73 OFFLINE   audicoupe

audicoupe
  • 545 postów
  • Dołączył: 29-05-2012
  • Skąd: Kutno
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 10 kwietnia 2016 - 12:51

Ktoś się jeszcze wypowie a jaki do tego listwy montażowe plastikowe czy metal ?

Edytowany przez audicoupe, 10 kwietnia 2016 - 12:52.


#74 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 10 kwietnia 2016 - 20:24

Obojętnie

#75 OFFLINE   arklin

arklin
  • 188 postów
  • Dołączył: 09-05-2007
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 11 kwietnia 2016 - 12:52

Jeśli chodzi o wtryski to brać gazowa zdecydowanie skłania się ku Barakom. Śledzę od jakiegoś czasu forum LPG i raczej nie spotkałem złych opinii o barakach. Do 35 KM z cylindra wystarczą 115nl spokojnie.



#76 OFFLINE   manieko58

manieko58
  • 83 postów
  • Dołączył: 16-01-2015
  • Skąd: okolice sieradza
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 08 lutego 2017 - 20:42

Witam kolegów . Przymierzam sie do wymiany listw lpg. Silnik x30xe. Co najciekawsze omcie kupiłem z walnietym silnikiem. W omci był załozony reduktor scorpion mini. Totalna porażka. Wymieniłem go na używke kme silwera tego na 220km ,który miałem w omci przy silniku c22xe ale zasiliłem go rurka fi 8 i troche rozwierciłem wlot gazu . Wtryski sa jeszcze walteki. Byłem u gaxiarza i poleca mi listwy hercules blue. Wtrysk obsługują do 45KM z cylindra. Co otym sadzicie?

Edytowany przez manieko58, 08 lutego 2017 - 20:43.


#77 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 lutego 2017 - 01:05

 Co otym sadzicie?

po co kombinować jak masz sprawdzone barakudy i ludzie są zadowoleni :)



#78 OFFLINE   manieko58

manieko58
  • 83 postów
  • Dołączył: 16-01-2015
  • Skąd: okolice sieradza
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 09 lutego 2017 - 06:08

Barracudy 130nl mam jeszcze w omci c22xe bo stoi na cześci tylko 4. Maja rok czasu i zastanawiałem sie czy dwoch nie dokupić i wrzucić to wszystko do v6. Tylko nie bedzie wariować miedzy nowymi a starymi?