Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Jakie wtryski, jaki parownik ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
77 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   robkom

robkom
  • 292 postów
  • Dołączył: 10-03-2012
  • Skąd: okolice Włocławka

Napisany 12 grudnia 2013 - 19:24

a nie pisze jakie mam wtryskiwacze .... są czerwonego koloru.....

valtec 3ohm

#42 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 grudnia 2013 - 19:57

valtec 3ohm


Czyli :pupa: wtryski.

a więc tak dorwałem kartkę z takimi informacjami co mam wsadzone:
Reduktor AT-09
Zawór gazowy AT-09
Wielozawór Tomasetto
obudowa wielozaworu Stako
Przełącznik/Centralka Zenit
Układ elekrtyczny Zenit

a nie pisze jakie mam wtryskiwacze .... :o są czerwonego koloru.....

aha i wszędzie są napisy AG Auto-gaz centrum


Masz dokładnie mój początkowy zestaw z AG. Namawiam na zmianę wtryskiwaczy na takie, które chociaż trzymają zadane wartości - szkoda silnika.

Jaki masz Mapsensor ? Czy jest to PS-01 ? Z czasem okazują się wadliwe i wypuścili poprawioną wersję PS-02 - objaw to rozłączanie gazu w czasie jazdy i informacja na sterowniku o spadku ciśnienia.

#43 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 12 grudnia 2013 - 21:01

a gdzie jest ten map sensor cały?? .... w gazie jestem totalnie zielony i nie mam o nim pojęcia piszcie co mam założyć żeby było dobrze :)(dysze w kolektorze dziś zmieniłem na odpowiednie) na moc jak pisałem 170KM silnik 2.0 16V
gaz założony w 2008 roku jak coś .....

#44 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 grudnia 2013 - 22:43

Mój w 2007 dlatego ten sam zestaw. Map sensor wygląda tak:

https://www.google.p...ih=702#imgdii=_

Co do wtrysków wybór należy do Ciebie. Ja moge polecić bo używam Hanna 2000

#45 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 13 grudnia 2013 - 17:55

aha to zobaczę i wymienię w razie czego..... a teraz powiedz jak to wygląda czy mogę zostawić ta instalacje elektryczną gazu co mam ?? sterownik itp.... a wymienić wtryskiwacze i parownik czy czujniki temp w parowniku KME będa pasowac do tej instalacji i czy kostki do wtryskiwaczy hanna 2000 sa takie same czy jekieś przejściówki i inne historie ??

#46 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 grudnia 2013 - 20:09

aha to zobaczę i wymienię w razie czego..... a teraz powiedz jak to wygląda czy mogę zostawić ta instalacje elektryczną gazu co mam ?? sterownik itp.... a wymienić wtryskiwacze i parownik czy czujniki temp w parowniku KME będa pasowac do tej instalacji i czy kostki do wtryskiwaczy hanna 2000 sa takie same czy jekieś przejściówki i inne historie ??


Moim zdaniem jak najbardziej możesz Zenita zostawić, u mnie tyle lat sprawuje się dobrze i nie ma z nim problemów. Czujnik temp KME pasuje do instalacji. Kostki wtryskiwaczy Hana 2001 są identyczne jak masz teraz (2000 ma inny wtyk). Kup 4 wtryski na listwie aluminiowej - plastikowa może (ale nie musi) się z czasem wypaczyć. Mapsensor wymień jak Ci padnie bo póki co nie ma to sensu (objaw to rozłączanie gazu i błąd o spadku ciśnienia). Na koniec dobrze kupić odolejacz (filtr fazy lotnej) aby zadbać trochę o te wtryskiwacze. To jest oczywiście moja sprawdzona propozycja. Jak koledzy doradzą coś innego równie dobrego to decyzja będzie należeć do Ciebie :)

#47 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 13 grudnia 2013 - 20:27

kupie hanki na alu listwie a co do filtra fazy lotnej to posiadam taki był odrazu zamontowany a co do tego mapsensora to czasem gaz mi sie sam wyłączał bez powodu ....
Dzięki za porade co i jak :piwo:

#48 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 grudnia 2013 - 22:41

a co do tego mapsensora to czasem gaz mi sie sam wyłączał bez powodu ....
Dzięki za porade co i jak :piwo:


To podjedz do gazownika lub kup na allegro fejsa do gazu i spr zapisane błędy, będzie coś więcej wiadomo. Dodatkowo będziesz mógł sobie przełączyć temp. załączania gazu na zimę lub zobaczyć jak parownik trzyma ciśnienie. Oczywiście ktoś kto ma wiedzę zrobi nim całą resztę :) Odolejacz przy KME Gold musisz dokupić drugi.

Powodzenia :piwo2:

#49 OFFLINE   lukwel

lukwel
  • 658 postów
  • Dołączył: 21-06-2007
  • Skąd: Wisznice
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 14 grudnia 2013 - 15:51

Przy KME gold drugi ?? a przy silverze ??

#50 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 grudnia 2013 - 22:53

Przy Gold dwa, do Silver jeden (jedno wyście na wtryski).

#51 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 07 lutego 2014 - 19:27

To podjedz do gazownika lub kup na allegro fejsa do gazu i spr zapisane błędy, będzie coś więcej wiadomo. Dodatkowo będziesz mógł sobie przełączyć temp. załączania gazu na zimę lub zobaczyć jak parownik trzyma ciśnienie. Oczywiście ktoś kto ma wiedzę zrobi nim całą resztę :) Odolejacz przy KME Gold musisz dokupić drugi.

Powodzenia :piwo2:


O co chodzi z tym odolejaczem? Mam Golda :)

#52 OFFLINE   tc82

tc82

    3 najkrascie auto 10 zraz

  • 2 509 postów
  • Dołączył: 07-06-2009
  • Skąd: Wrocław/EHS
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 lutego 2014 - 10:34

O co chodzi z tym odolejaczem? Mam Golda :)


Tak jak koledzy pisali, taki ameliniowy walec między parownikiem a wtryskami. Ja też mam Golda i filtr mam jeden, ale podwójny.

"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"


#53 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1 341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 08 lutego 2014 - 12:14

A to piszcie że chodzi o filtr. mam dwie sztuki - po jednym na głowicę :) Myslałem że czegoś mi brakuje :)

#54 OFFLINE   puszka

puszka
  • 86 postów
  • Dołączył: 04-06-2012

Napisany 12 lutego 2014 - 23:04

Hejka wszystkim mam obecnie jak w temacie silvera tego słabego 200km niby co tak naprwde chyba 136 km obrabia i moje pytanie czy Zavoli Zeta S obrobi moj silnik??
Mam okropne spadki cisnienia termicznie ok ale cisnienie jak obserwuje w programie od AC Stag 300-6 mi skacze na wolnych o 0.1 a w piku o 0.5 nawet przy max bucie powoduje to ciagły rozjazd mapy....i teraz pytanie.... Cisnienie mam na reduktorze ustawione na 1.12 i na wolnych rosnie do 1.14 i przy spokojnym przyspieszaniu spada do 1.08 i tak zostaje i max but mamy to 0.85 i straszny rozjazd map ostatnio go troche po rozwierałem u dało to na jakis czas rade ale nadal nie jest tak jak powinno.....
Pozatym walcze z awaria OMEGI i cały czas szukam OP COM lub OPEL Scanner albo kogos z Opolskiego z w/w sprzetem....Juz mniej wiecej wiemy z kumplem mechanikiem o co kaman ale os w swoim warsztacie nie ma takiego sprzetu a jak nie bedziemy pewni na 100% to po co ładowac kase w starego dziada... jak i tak znając zycie moja MV6 weznie ze mną rozwód w tym roku....:)

#55 OFFLINE   audicoupe

audicoupe
  • 545 postów
  • Dołączył: 29-05-2012
  • Skąd: Kutno
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 18 lutego 2014 - 12:50

Witam jak klasowa maj się wtryskiwacze valtek 120 do ESGI MASTER ? Wiem ze valtek to sit.. moje nie wiem ile maja nalatane km a mam okazje w dobrych pieniądzach zmienić na Mastery.

#56 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 lutego 2014 - 20:16

Witam jak klasowa maj się wtryskiwacze valtek 120 do ESGI MASTER ? Wiem ze valtek to sit.. moje nie wiem ile maja nalatane km a mam okazje w dobrych pieniądzach zmienić na Mastery.


Dobre pieniądze to jakieś 30 zeta za listwę pewnie bo więcej niewarte ale 5 tysięcy kilometrów pewnie przejadą tyko że za kasę którą się utopi w paliwie można kupić coś lepszego .

#57 OFFLINE   omegaalfa

omegaalfa

    2.0 16fau

  • 249 postów
  • Dołączył: 08-09-2012
  • Skąd: PL
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 19 lutego 2014 - 05:42

Witam,
Jestem na etapie wstępnego wyboru elementów do sekwencji do mojego X20XEV (możliwie tanio a dobrze).
Czy listwa AC W01 będzie dobrym wyborem do XEV'ena? Czy może jest coś tańszego na podobnym lub wyższym poziomie? Do tego Zavoli zeta N (tu nie mam pojęcia w co celować), ujdzie to? Tzn. czy będzie na tym jeździć...?

#58 OFFLINE   audicoupe

audicoupe
  • 545 postów
  • Dołączył: 29-05-2012
  • Skąd: Kutno
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 19 lutego 2014 - 09:30

Dobre pieniądze to jakieś 30 zeta za listwę pewnie bo więcej niewarte ale 5 tysięcy kilometrów pewnie przejadą tyko że za kasę którą się utopi w paliwie można kupić coś lepszego .

A co lepszego bys polecał I drugie pytanie kończy mi sie reduktor mam obecnie tomasetto na jaki wymienić najbardziej mi finansowo i montażowo podchodzi tomasetto artic czy może kme gold/silwer alb Ac R01 typ 250 ?

#59 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 19 lutego 2014 - 10:36

Czy listwa AC W01 będzie dobrym wyborem do XEV'ena? Czy może jest coś tańszego na podobnym lub wyższym poziomie? Do tego Zavoli zeta N (tu nie mam pojęcia w co celować), ujdzie to? Tzn. czy będzie na tym jeździć...?

AC W01 jak najbardziej OK. Zavoli N też ok dodaj do kompletu Stag 4-Qbox i będzie git.

co lepszego bys polecał

AC W01 lub REG Fast z tanszych.

mam obecnie tomasetto na jaki wymienić

AcR01 czarny mam u siebie i daje radę w 2.5. Jak chcesz możesz założyć czerwonego, nie zaszkodzi. Golda miałem wcześniej u siebie, też bez problemu obrabia ten silnik.

#60 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 20 lutego 2014 - 19:10

Szybkie pytane, Bawic się w regenerację starego reduktora (nie wiem jakiej firmy) ma nalatane ponad 100kkm czy po prostu kupić nowy?

Dodany obrazek