[OB & OBFL] Jakie wtryski, jaki parownik ?
#1 OFFLINE
Napisany 23 października 2012 - 15:08
Z racji zmiany silnika z 2.5 na 3.2 przymierzam sie do zmiany wtryskiwaczy. Aktualnie mam KME SILVER + VALTEK-i czerwone. Wiec pytania:
- czy zostawić parownik silver czy moze zmienic go na gold ?
- mysle o wtryskach Hana 2000 (zielone) czy w tej cenie jest cos lepszego ?
- jeżeli hana to gdzie je najlepiej zakupic ? allegro ? Czy moze macie jakas sprawdzona firme ? wtryski + grzebien 700 zł za 6 sztuk.
Łukasz
#2 OFFLINE
Napisany 23 października 2012 - 17:28
#3 OFFLINE
Napisany 23 października 2012 - 19:20
Witam
Z racji zmiany silnika z 2.5 na 3.2 przymierzam sie do zmiany wtryskiwaczy. Aktualnie mam KME SILVER + VALTEK-i czerwone. Wiec pytania:
- czy zostawić parownik silver czy moze zmienic go na gold ?
- mysle o wtryskach Hana 2000 (zielone) czy w tej cenie jest cos lepszego ?
- jeżeli hana to gdzie je najlepiej zakupic ? allegro ? Czy moze macie jakas sprawdzona firme ? wtryski + grzebien 700 zł za 6 sztuk.
Łukasz
AC250, gurtner, kme gold
wtyrski hanki zielone. wszystko mam w ofercie ale z allegro nie moge konkurowac. nie pamietam jaka masz elektronike ?
#4 OFFLINE
Napisany 23 października 2012 - 19:39
do tego można też używki keihiny za dobre pieniądze oddać do czyszczenia i polatają dłużej niż hanki
jak lubisz podeptać to polecam dwa reduktory
#5 OFFLINE
Napisany 23 października 2012 - 20:32
AC250, gurtner, kme gold
wtyrski hanki zielone. wszystko mam w ofercie ale z allegro nie moge konkurowac. nie pamietam jaka masz elektronike ?
Przemku AG Centrum, Zenit.
kup golda i hany zielone pod listwę. Za golda płaciłem 280zł a za hany po 75zł, do tego dwie listwy aluminiowe po 60zł.
Gdzie w takich cenach mozna nowe wyrwac ? Listwa plastik/aluminium jest jakas roznica ?
reduktor vsi prins po przeróbce na podciśnieniowy (tanie są na alle)
do tego można też używki keihiny za dobre pieniądze oddać do czyszczenia i polatają dłużej niż hanki
jak lubisz podeptać to polecam dwa reduktory
mimo ze keihiny to japonska klasa to jednak uzywek wole unikac.
Znalazłem Hana w dobrej cenie lecz model 2001: http://www.drypa.pl/...e&iProduct=4703, rozumiem ze to na wtyczke valtek tak jak jest napisane ?
Martwi mnie jedynie, ze hana sie nie czysci...
#6 OFFLINE
Napisany 23 października 2012 - 20:59
Martwi mnie jedynie, ze hana sie nie czysci...
dajesz filtr valtek z odolejaczem, dbasz o regularna wymiane i wszystko. ja mam u siebie iplusy - w ciagu 70 000 km tylko raz wymienilem filtry ostatnio jeden sie zrobil glosniejszy ale nie ma ani rozjazdu map ani spadkow wydajnosci. wczoraj przestawialem sobie temp przelaczania to sprawdzalem mape - w kazdym zakresie obrotow jest prawidlowo.
#7 OFFLINE
Napisany 23 października 2012 - 21:04
dajesz filtr valtek z odolejaczem, dbasz o regularna wymiane i wszystko. ja mam u siebie iplusy - w ciagu 70 000 km tylko raz wymienilem filtry ostatnio jeden sie zrobil glosniejszy ale nie ma ani rozjazdu map ani spadkow wydajnosci. wczoraj przestawialem sobie temp przelaczania to sprawdzalem mape - w kazdym zakresie obrotow jest prawidlowo.
Zastosuje sie do tego napewno. Jak myslisz link z góry warto brać ? bo cena dobra...
#8 OFFLINE
Napisany 23 października 2012 - 21:05
gold to to samo co silver - powierzchnia odparowania gazu i wymiany ciepła jest w nich identyczna. Zamiast golda polecam scorpion gt - u mnie robi dobrą robotę zasilany miedzią 8 mm (w zasadzie faro tej samej średnicy).
wtryski mam hana zielone i wg mnie są optymalne.
#9 OFFLINE
Napisany 23 października 2012 - 21:11
u mnie robi dobrą robotę zasilany miedzią 8 mm (w zasadzie faro tej samej średnicy
faro ma wieksza srednice - wiec spokojnie 6 mm faro obsluzy 211 km bez wiekszych spadkow
#10 OFFLINE
Napisany 23 października 2012 - 21:11
ja z reguły kupuję graty na drypa.pl - wtryski i inne elementy mają chyba najtaniej -przynajmniej ja nie znalazłem lepszej oferty.
gold to to samo co silver - powierzchnia odparowania gazu i wymiany ciepła jest w nich identyczna. Zamiast golda polecam scorpion gt - u mnie robi dobrą robotę zasilany miedzią 8 mm (w zasadzie faro tej samej średnicy).
wtryski mam hana zielone i wg mnie są optymalne.
Czyli to co wyzej podalem bedzie ok ?: http://www.drypa.pl/...e&iProduct=4703
#11 OFFLINE
Napisany 23 października 2012 - 21:19
Czyli to co wyzej podalem bedzie ok ?: http://www.drypa.pl/...e&iProduct=4703
to sa 2001 - szukaj 2000 - dzwon do mnie jutro sprawdze ceny
#12 OFFLINE
Napisany 23 października 2012 - 21:20
to sa 2001 - szukaj 2000 - dzwon do mnie jutro sprawdze ceny
ok
#13 OFFLINE
#14 OFFLINE
Napisany 23 października 2012 - 23:32
Hana 2001 to dokładnie to samo co 2000!!
Tak własnie siedze i czytam po necie, ze to to samo:
(z lpg-forum.pl)
"Tak jak piszesz, Hana 2001 różni się tylko gniazdem gdzie wtyczka pasuje od Valteka. Przy Hanie 2000 wymagało to przejściówki lub lutowania wtyczek Nippon-Denso."
" W Megapolu tłumaczą , że wszystkie warsztaty , które piszą, że zakładają H 2000 w rzeczywistości istalują H 2001..."
"Hana2001 to taka wersja na Polskę jakby, sygnowana bodaj przez EG
Nie prawda. Hana 2001 to produkt z logiem Hana Enginering z wtykiem "valtek", zaś produkt sygnowany Europegas ma oznaczenie EG2000 i też jest z wtykiem "valtek". Chyba są minimalne różnice w wyglądzie bo zauważyłem przy montażu, że dostałem coś innego."
#15 OFFLINE
Napisany 23 października 2012 - 23:42
#16 OFFLINE
Napisany 24 października 2012 - 06:26
#17 OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2013 - 15:16
Tak czy inaczej nie ma nad czym myśleć. Wsadzaj zielone H2001 (albo niebieskie jeśli jesteś pewien że dasz radę zejść z ciśnieniem na parowniku a chciałbyś kiedyś jeszcze coś więcej z silnika wydusić) :ok:
O co chodzi z tym "wyduszeniem czegoś więcej z silnika"? Chcę zamienić Magic Jety na Hana i nie wiem które wtryski Hana wziąć - zielone czy niebieskie. Widzę, że większość kolegów ma jednak zielone. Mam reduktor Gurtner czarny, ciśnienie robocze ustawione na 1,15 aktualnie.
#18 OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2013 - 16:00
O co chodzi z tym "wyduszeniem czegoś więcej z silnika"? Chcę zamienić Magic Jety na Hana i nie wiem które wtryski Hana wziąć - zielone czy niebieskie. Widzę, że większość kolegów ma jednak zielone. Mam reduktor Gurtner czarny, ciśnienie robocze ustawione na 1,15 aktualnie.
Bierz zielone bo na niebieskich to nie zejdziesz z ciśnieniem poniżej 1bara lub barakudy one maję dysze więc można bawić się w rozwiercanie:D
#19 OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2013 - 18:51
O co chodzi z tym "wyduszeniem czegoś więcej z silnika"? Chcę zamienić Magic Jety na Hana i nie wiem które wtryski Hana wziąć - zielone czy niebieskie. Widzę, że większość kolegów ma jednak zielone. Mam reduktor Gurtner czarny, ciśnienie robocze ustawione na 1,15 aktualnie.
Bierz zielona ale ja polecam Barracuda są ciut tansze i równie dobre
#20 OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2013 - 20:00