Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Kolejny Pomorski DynoDay - STREFA TUNINGU 03.11.2012


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
44 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 listopada 2012 - 00:18

5500RPM

5252rpm. i mam jednomas

u mnie jest 217KM, a auto szału nie robi niestety


a moja nie ma problemu tak jak Twoja z zerwaniem przyczepności na Iwszym biegu na suchej nawierzchni....

Hamownia też może przekłamywać...
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#42 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 listopada 2012 - 00:27

Może na V-Techu się nie hamuje automatów... Maha potrafi odhamować i automata


kazda potrafi ale takiego gdzie sa sa zblokowac bieg. w omedze po ustawieniu 3 biegu na stale przy wyrzucaniu na N do wyliczenia strat zahacza o 4 bieg, robi momentalne obciazenie ktore hamownia wykresla jak moc np pod 400 KM :) shamowac mozna tylko na podstawie mocy na kolach + straty z przeniesienia napedu ale blad pomiarowy jest duzy.




 


#43 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 04 listopada 2012 - 00:40

Mahą odhamowujesz od odcinki 4 biegu, więc nie ma problemu :D

Hamownia oczywiście może przekłamywać... Ale ile hamowni ma kłamać? U mnie moc wychodzi +/- 3 KM taka sama. A auto ciągle było mega zalane górą (AFR 10,6:1) - i to przez moją głupotę/lenistwo. Ogranicznik obrotów bym ruszył dalej i mimo przelania 220KM musiałoby pęknąć. BTW wszystkie pomiary robiłem z gniazdami świec dosłownie pełnymi oleju :( No i nie w 100% sprawną odmą, bo górą niestety puszczała delikatnie olej...

Zobaczymy co będzie jak wreszcie zrobię porządek ze swoim silnikiem... Ale liczę na porządny, powtarzalny wynik :D

#44 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 listopada 2012 - 13:17

Mahą odhamowujesz od odcinki 4 biegu


ale i tak musisz na N przerzucic wiec i tak wykres pojdzie do gory. sprawdzalem na 3 i 4 biegu




 


#45 OFFLINE   arnixx

arnixx

    Klubowy "Król Julian"

  • 766 postów
  • Dołączył: 15-12-2010
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 04 listopada 2012 - 14:37

beast ma rację, to jest tak samo jak miałem problem hamować Sharana 2,8 V6 w Tiptronicu :)