Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Legnickie pogaduchy :)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
637 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   Noon

Noon

    król w kólestwie cieni

  • 146 postów
  • Dołączył: 24-07-2010
  • Skąd: na krancu swiata

Napisany 20 październik 2012 - 22:29

ja mam strumienice zamiast katów, trzeba jeszcze środkowe wywalić :D końcowy mam przelotowy bez zawijasów żadnych

co do wagi no to się zgadza :) złomega lekka nie jest, choć z roku na rok co raz lżejsza:hihi:

#62 OFFLINE   ZYBI007

ZYBI007

    Life sucks...!!!

  • 129 postów
  • Dołączył: 15-02-2012
  • Skąd: Chojnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 20 październik 2012 - 22:31

A jak założysz węższe kapcie trochę odchudzisz auto to jakie 1.9 ci ucieknie... ??

#63 OFFLINE   Noon

Noon

    król w kólestwie cieni

  • 146 postów
  • Dołączył: 24-07-2010
  • Skąd: na krancu swiata

Napisany 20 październik 2012 - 22:35

zobacz momenty obrotowe:
1.9 TDI 4 8 1896 cm³ 81 kW (110 KM) 235 Nm 1997 do 2002 AVG, AHF, ASV, ASK VP
1.9 TDI 4 8 1896 cm³ 85 kW (115 KM) 285 Nm 1999 do 2002 AJM, AUY PD
1.9 TDI 4 8 1896 cm³ 96 kW (130 KM) 310 Nm 2001 do 2006 ASZ PD
1.9 TDI 4 8 1896 cm³ 110 kW (150 KM) 320 Nm 2000 do 2003 ARL PD

2.5 V6[12] V6 2,5 l (2498 cm³), DOHC wtrysk Bo Mot 81,60 mm × 79,60 mm 10,8:1 170 KM (125 kW) przy 6000 obr/min 227 N•m przy 3200 obr/min 9,5 s 228 km/h
2.6 V6[13] V6 2,6 l (2597 cm³), DOHC wtrysk Bo Mot 83,20 mm × 79,60 mm 10,0:1 180 KM (132 kW) przy 6000 obr/min 240 N•m przy 3400 obr/min 9,5 s 229 km/h
3.0 V6[14] V6 3,0 l (2962 cm³), DOHC wtrysk Bo Mot 86,00 mm × 85,00 mm 10,8:1 211 KM (155 kW) przy 6000 obr/min 270 N•m przy 3400 obr/min 8,5 s 243 km/h
3.2 V6[15] V6 3,2 l (3175 cm³), DOHC wtrysk Bo Mot 87,50 mm × 88,00 mm 10,0:1 218 KM (160 kW) przy 6000 obr/min 290 N•m przy 3400 obr/min 9,0 s 240 km/h

#64 OFFLINE   ZYBI007

ZYBI007

    Life sucks...!!!

  • 129 postów
  • Dołączył: 15-02-2012
  • Skąd: Chojnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 20 październik 2012 - 22:36

Ja też mam strumienice końcowy wydech IRMIEGO i jeszcze będę chciał włożyć strumienice za środkowe tłumiki i wykombinować coś kolektorami może z kwasiaka zobaczymy... :D

#65 OFFLINE   Noon

Noon

    król w kólestwie cieni

  • 146 postów
  • Dołączył: 24-07-2010
  • Skąd: na krancu swiata

Napisany 20 październik 2012 - 22:37

obadaj mój post wyżej

#66 OFFLINE   ZYBI007

ZYBI007

    Life sucks...!!!

  • 129 postów
  • Dołączył: 15-02-2012
  • Skąd: Chojnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 20 październik 2012 - 22:39

Nie no tym to już mnie zażyłeś, no to pozostaje odprężyć silnik, zeszlifować fasolki, włożyć kompresor odpowiednio dostroić i można się zabawić...

#67 OFFLINE   Noon

Noon

    król w kólestwie cieni

  • 146 postów
  • Dołączył: 24-07-2010
  • Skąd: na krancu swiata

Napisany 20 październik 2012 - 22:46

wiesz my mamy wolnessaki, a tam to turboklekoty no ale aż przykro patrzeć co nie, ze taki niespełna 2litrowy 4cylindrowiec ma takiego kopa :D, a my tu V6 15 - 18l na 100 i co :D

ano możesz się bawić w tuning barany na wydechowy jakieś plus 15 kucy odprężanie silnika... itp czy ja wiem czy to się opłaca? popatrz jak przepaść jest między 2.5 a 3.2 gdzie 3.2 już jest lepiej odprężony.. ile wyciśniesz z takiego 2.5 z tymi zabiegami? ze 250 kucy? a wydasz kupe pieniądza - a tu 3.2 robisz wydech , dolot, poprawiasz strojenie i wyjdzie tyle samo, a kompresor można jeszcze dołożyć też i pęknie ponad 300

#68 OFFLINE   ZYBI007

ZYBI007

    Life sucks...!!!

  • 129 postów
  • Dołączył: 15-02-2012
  • Skąd: Chojnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 20 październik 2012 - 22:51

wiesz my mamy wolnessaki, a tam to turboklekoty no ale aż przykro patrzeć co nie, ze taki niespełna 2litrowy 4cylindrowiec ma takiego kopa :D, a my tu V6 15 - 18l na 100 i co :D

ano możesz się bawić w tuning barany na wydechowy jakieś plus 15 kucy odprężanie silnika... itp czy ja wiem czy to się opłaca? popatrz jak przepaść jest między 2.5 a 3.2 gdzie 3.2 już jest lepiej odprężony.. ile wyciśniesz z takiego 2.5 z tymi zabiegami? ze 250 kucy? a wydasz kupe pieniądza - a tu 3.2 robisz wydech , dolot, poprawiasz strojenie i wyjdzie tyle samo, a kompresor można jeszcze dołożyć też i pęknie ponad 300


No to może my machniom silnikami :D co ty na to??

No wrzucił bym barany ale trochę kosztują...:(

#69 OFFLINE   Noon

Noon

    król w kólestwie cieni

  • 146 postów
  • Dołączył: 24-07-2010
  • Skąd: na krancu swiata

Napisany 20 październik 2012 - 22:52

No to może my machniom silnikami :D co ty na to??

Ty poważnie? musiał byś pokryć koszta zamiany silnika i dorzucić troszkę kapusty :jump:

człowiek od wymiany jest.. ale chyba bardziej się pyli kupić cały samochód w cenie podzespołów i wtedy robić se powoli project omega :D

#70 OFFLINE   ZYBI007

ZYBI007

    Life sucks...!!!

  • 129 postów
  • Dołączył: 15-02-2012
  • Skąd: Chojnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 20 październik 2012 - 22:54

dorzucić troszkę kapusty :jump:



A ile tej kapusty bo nie wiem czy wujostwo ma jej wystarczająco na polu :smiech:

#71 OFFLINE   Noon

Noon

    król w kólestwie cieni

  • 146 postów
  • Dołączył: 24-07-2010
  • Skąd: na krancu swiata

Napisany 20 październik 2012 - 22:57

kilka tysięcy kilogramów na pewno..nie to nie jest rozmowa na forum :D jak byś poważnie coś myślał o zabawie w omegę to daj znać - ja swoją będę na pewno sprzedawał w cenie części choć najpewniej w całości bo ona przecie sprawna wsio działa za wyjątkiem tempomatu i niepodłączonego grzania doopy w fotelach :D

#72 OFFLINE   ZYBI007

ZYBI007

    Life sucks...!!!

  • 129 postów
  • Dołączył: 15-02-2012
  • Skąd: Chojnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 20 październik 2012 - 23:02

kilka tysięcy kilogramów na pewno..nie to nie jest rozmowa na forum :D jak byś poważnie coś myślał o zabawie w omegę to daj znać - ja swoją będę na pewno sprzedawał w cenie części


No ja poważnie myślę. Będę na wiosnę bude robił i przydało by się coś z sercem pobawić... :)

No na pewno przy kolorze zostanę ale z perłą muszę pomyśleć...

#73 OFFLINE   Noon

Noon

    król w kólestwie cieni

  • 146 postów
  • Dołączył: 24-07-2010
  • Skąd: na krancu swiata

Napisany 20 październik 2012 - 23:02

wszystko jest kwestią dogadania się :D
możesz mi napisać na pw ile funduszy chcesz zainwestować w te sercowe sprawy to zobaczymy

#74 OFFLINE   ZYBI007

ZYBI007

    Life sucks...!!!

  • 129 postów
  • Dołączył: 15-02-2012
  • Skąd: Chojnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 20 październik 2012 - 23:16

No właśnie dogadać się zawsze można i trzeba będzie nad tym pomyśleć... :D

#75 OFFLINE   Noon

Noon

    król w kólestwie cieni

  • 146 postów
  • Dołączył: 24-07-2010
  • Skąd: na krancu swiata

Napisany 20 październik 2012 - 23:17

dogadamy sprawę jak chcesz dojdzie do podania kwoty jak będziesz zainteresowany.. i będziesz sobie myślał, mnie tam się nie pali ja jestem przygotowany, ze będę nią jeździł 2 - nawet 3 lata jeszcze ale jak się inaczej potoczą losy to czemu nie - będzie co ma być nic na siłę wszystko na spokojnie

#76 OFFLINE   ZYBI007

ZYBI007

    Life sucks...!!!

  • 129 postów
  • Dołączył: 15-02-2012
  • Skąd: Chojnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 20 październik 2012 - 23:33

dogadamy sprawę jak chcesz dojdzie do podania kwoty jak będziesz zainteresowany.. i będziesz sobie myślał, mnie tam się nie pali ja jestem przygotowany, ze będę nią jeździł 2 - nawet 3 lata jeszcze ale jak się inaczej potoczą losy to czemu nie - będzie co ma być nic na siłę wszystko na spokojnie


Dokładnie, bo to co nagle to po diable. Powoli a do celu. Pomyślimy i na pewno się dogadamy

Tak jak pisałem wcześniej muszę w pierwszej kolejności zrobić bude bo mnie denerwuje jak już pisałem to przy kolorze zostanę bo mi się podoba ale muszę wymyślić coś perłą czyli jaka, jakie ziarno itd. Chce uzyskać jakiś fajny efekt...

Może jakiś dodatek miedzi do lakieru... Zobaczymy... Może wypożyczę sobie paletę barw z volvo

#77 OFFLINE   Noon

Noon

    król w kólestwie cieni

  • 146 postów
  • Dołączył: 24-07-2010
  • Skąd: na krancu swiata

Napisany 20 październik 2012 - 23:35

jak nie chcesz malować dachu to zostaw serię jak jest..a jak całość to możesz zrobić domieszkę
zobacz też paletę peugeota był tam fajny lakierek z domieszka zlotego zawsze mozna coś pokombinować ale tylko jeśli całość malujesz bo jak będziesz odcinał to efektu nie będzie

#78 OFFLINE   ZYBI007

ZYBI007

    Life sucks...!!!

  • 129 postów
  • Dołączył: 15-02-2012
  • Skąd: Chojnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 20 październik 2012 - 23:47

jak nie chcesz malować dachu to zostaw serię jak jest..a jak całość to możesz zrobić domieszkę
zobacz też paletę peugeota był tam fajny lakierek z domieszka zlotego zawsze mozna coś pokombinować ale tylko jeśli całość malujesz bo jak będziesz odcinał to efektu nie będzie


Nie no w grę wchodzi tylko całość i na zlot chciałbym już pojechać po reaktywacji budy... Właśnie chodzi mi o lakier z domieszką złotego (miedzi) ale w tym samym kolorze co mam lub coś bardzo podobnego "ciemny grafit". Czarnego raczej bym nie chciał... :no:

#79 OFFLINE   mjwmierzwiak

mjwmierzwiak
  • 132 postów
  • Dołączył: 31-05-2012
  • Skąd: Lubsko

Napisany 21 październik 2012 - 10:41

Siemano chlopaki i dziewczyny :D

S124 320E

SPRZEDAM:


SPRZĘT CAR AUDIO
http://forum.omegakl...ead.php?t=80678




#80 OFFLINE   ZYBI007

ZYBI007

    Life sucks...!!!

  • 129 postów
  • Dołączył: 15-02-2012
  • Skąd: Chojnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 21 październik 2012 - 10:54

A siema siema :czesc: