Legnickie pogaduchy :)
#61 OFFLINE
Napisany 20 października 2012 - 22:29
co do wagi no to się zgadza złomega lekka nie jest, choć z roku na rok co raz lżejsza:hihi:
#62 OFFLINE
Napisany 20 października 2012 - 22:31
#63 OFFLINE
Napisany 20 października 2012 - 22:35
1.9 TDI 4 8 1896 cm³ 81 kW (110 KM) 235 Nm 1997 do 2002 AVG, AHF, ASV, ASK VP
1.9 TDI 4 8 1896 cm³ 85 kW (115 KM) 285 Nm 1999 do 2002 AJM, AUY PD
1.9 TDI 4 8 1896 cm³ 96 kW (130 KM) 310 Nm 2001 do 2006 ASZ PD
1.9 TDI 4 8 1896 cm³ 110 kW (150 KM) 320 Nm 2000 do 2003 ARL PD
2.5 V6[12] V6 2,5 l (2498 cm³), DOHC wtrysk Bo Mot 81,60 mm × 79,60 mm 10,8:1 170 KM (125 kW) przy 6000 obr/min 227 N•m przy 3200 obr/min 9,5 s 228 km/h
2.6 V6[13] V6 2,6 l (2597 cm³), DOHC wtrysk Bo Mot 83,20 mm × 79,60 mm 10,0:1 180 KM (132 kW) przy 6000 obr/min 240 N•m przy 3400 obr/min 9,5 s 229 km/h
3.0 V6[14] V6 3,0 l (2962 cm³), DOHC wtrysk Bo Mot 86,00 mm × 85,00 mm 10,8:1 211 KM (155 kW) przy 6000 obr/min 270 N•m przy 3400 obr/min 8,5 s 243 km/h
3.2 V6[15] V6 3,2 l (3175 cm³), DOHC wtrysk Bo Mot 87,50 mm × 88,00 mm 10,0:1 218 KM (160 kW) przy 6000 obr/min 290 N•m przy 3400 obr/min 9,0 s 240 km/h
#64 OFFLINE
Napisany 20 października 2012 - 22:36
#65 OFFLINE
#66 OFFLINE
Napisany 20 października 2012 - 22:39
#67 OFFLINE
Napisany 20 października 2012 - 22:46
ano możesz się bawić w tuning barany na wydechowy jakieś plus 15 kucy odprężanie silnika... itp czy ja wiem czy to się opłaca? popatrz jak przepaść jest między 2.5 a 3.2 gdzie 3.2 już jest lepiej odprężony.. ile wyciśniesz z takiego 2.5 z tymi zabiegami? ze 250 kucy? a wydasz kupe pieniądza - a tu 3.2 robisz wydech , dolot, poprawiasz strojenie i wyjdzie tyle samo, a kompresor można jeszcze dołożyć też i pęknie ponad 300
#68 OFFLINE
Napisany 20 października 2012 - 22:51
wiesz my mamy wolnessaki, a tam to turboklekoty no ale aż przykro patrzeć co nie, ze taki niespełna 2litrowy 4cylindrowiec ma takiego kopa , a my tu V6 15 - 18l na 100 i co
ano możesz się bawić w tuning barany na wydechowy jakieś plus 15 kucy odprężanie silnika... itp czy ja wiem czy to się opłaca? popatrz jak przepaść jest między 2.5 a 3.2 gdzie 3.2 już jest lepiej odprężony.. ile wyciśniesz z takiego 2.5 z tymi zabiegami? ze 250 kucy? a wydasz kupe pieniądza - a tu 3.2 robisz wydech , dolot, poprawiasz strojenie i wyjdzie tyle samo, a kompresor można jeszcze dołożyć też i pęknie ponad 300
No to może my machniom silnikami co ty na to??
No wrzucił bym barany ale trochę kosztują...
#69 OFFLINE
Napisany 20 października 2012 - 22:52
Ty poważnie? musiał byś pokryć koszta zamiany silnika i dorzucić troszkę kapusty :jump:No to może my machniom silnikami co ty na to??
człowiek od wymiany jest.. ale chyba bardziej się pyli kupić cały samochód w cenie podzespołów i wtedy robić se powoli project omega
#70 OFFLINE
Napisany 20 października 2012 - 22:54
dorzucić troszkę kapusty :jump:
A ile tej kapusty bo nie wiem czy wujostwo ma jej wystarczająco na polu
#71 OFFLINE
Napisany 20 października 2012 - 22:57
#72 OFFLINE
Napisany 20 października 2012 - 23:02
kilka tysięcy kilogramów na pewno..nie to nie jest rozmowa na forum jak byś poważnie coś myślał o zabawie w omegę to daj znać - ja swoją będę na pewno sprzedawał w cenie części
No ja poważnie myślę. Będę na wiosnę bude robił i przydało by się coś z sercem pobawić...
No na pewno przy kolorze zostanę ale z perłą muszę pomyśleć...
#73 OFFLINE
Napisany 20 października 2012 - 23:02
możesz mi napisać na pw ile funduszy chcesz zainwestować w te sercowe sprawy to zobaczymy
#74 OFFLINE
Napisany 20 października 2012 - 23:16
#75 OFFLINE
Napisany 20 października 2012 - 23:17
#76 OFFLINE
Napisany 20 października 2012 - 23:33
dogadamy sprawę jak chcesz dojdzie do podania kwoty jak będziesz zainteresowany.. i będziesz sobie myślał, mnie tam się nie pali ja jestem przygotowany, ze będę nią jeździł 2 - nawet 3 lata jeszcze ale jak się inaczej potoczą losy to czemu nie - będzie co ma być nic na siłę wszystko na spokojnie
Dokładnie, bo to co nagle to po diable. Powoli a do celu. Pomyślimy i na pewno się dogadamy
Tak jak pisałem wcześniej muszę w pierwszej kolejności zrobić bude bo mnie denerwuje jak już pisałem to przy kolorze zostanę bo mi się podoba ale muszę wymyślić coś perłą czyli jaka, jakie ziarno itd. Chce uzyskać jakiś fajny efekt...
Może jakiś dodatek miedzi do lakieru... Zobaczymy... Może wypożyczę sobie paletę barw z volvo
#77 OFFLINE
Napisany 20 października 2012 - 23:35
zobacz też paletę peugeota był tam fajny lakierek z domieszka zlotego zawsze mozna coś pokombinować ale tylko jeśli całość malujesz bo jak będziesz odcinał to efektu nie będzie
#78 OFFLINE
Napisany 20 października 2012 - 23:47
jak nie chcesz malować dachu to zostaw serię jak jest..a jak całość to możesz zrobić domieszkę
zobacz też paletę peugeota był tam fajny lakierek z domieszka zlotego zawsze mozna coś pokombinować ale tylko jeśli całość malujesz bo jak będziesz odcinał to efektu nie będzie
Nie no w grę wchodzi tylko całość i na zlot chciałbym już pojechać po reaktywacji budy... Właśnie chodzi mi o lakier z domieszką złotego (miedzi) ale w tym samym kolorze co mam lub coś bardzo podobnego "ciemny grafit". Czarnego raczej bym nie chciał...
#79 OFFLINE
Napisany 21 października 2012 - 10:41
S124 320E
SPRZEDAM:
SPRZĘT CAR AUDIO
http://forum.omegakl...ead.php?t=80678