Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

V8 3.0 w omie B


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
167 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   toptom

toptom
  • 1 518 postów
  • Dołączył: 12-10-2010
  • Skąd: Edynburg
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 października 2012 - 18:05

Cadillac CTS
V6 3.6 HF[16] V6 3,6 l (3564 cm³), DOHC wtrysk 94,00 mm × 85,60 mm 11,4:1 304 KM (224 kW) przy 6700 obr/min 366 Nm przy 4000 obr/min
chyba nie trzeba dużo rzeźbić by mieć pare KM więcej a przy tym pozostać przy V6


Mozna pozostac przy V8 i to daleko nie trza szukac :) 6,2l V8 430KM :D
http://www.ebay.co.u...=item1e72f3ff3c

Jest i opcja 550KM :D
http://www.ebay.co.u...=item43b38a0dcd

#42 OFFLINE   Pit_Diablo

Pit_Diablo
  • 660 postów
  • Dołączył: 22-10-2008
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 09 października 2012 - 18:17

Mozna pozostac przy V8 i to daleko nie trza szukac :) 6,2l V8 430KM :D
http://www.ebay.co.u...=item1e72f3ff3c

Jest i opcja 550KM :D
http://www.ebay.co.u...=item43b38a0dcd


no tak , tyle tylko że CTS jest dzieckiem Catery
silniki 3.2v6 gościł w CTS fakt faktem z mocą 223 KM
myślę (od razu mówie do wszystko wiedzących że myślę) mogłoby to pasować prawie na zasadzie plug&play ;)

z tamtymi silnikami obawiam się że omega zgodnie z pewnym opisem latałaby na trasie Londyn - Nowy Jork ;)

#43 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 października 2012 - 18:26

no tak , tyle tylko że CTS jest dzieckiem Catery
silniki 3.2v6 gościł w CTS fakt faktem z mocą 223 KM
myślę (od razu mówie do wszystko wiedzących że myślę) mogłoby to pasować prawie na zasadzie plug&play ;)

z tamtymi silnikami obawiam się że omega zgodnie z pewnym opisem latałaby na trasie Londyn - Nowy Jork ;)

3.2 w CTS to zwykłe omegowe Y32SE (w Cadillacu ma oznaczenie LA3)
Z kolei 3.6 to zupełnie inny silnik o oznaczeniu LY7.

Nie ma co fantazjować o swapach pnp bo to się nie uda ;)

#44 OFFLINE   Pit_Diablo

Pit_Diablo
  • 660 postów
  • Dołączył: 22-10-2008
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 09 października 2012 - 19:26

Nie ma co fantazjować o swapach pnp bo to się nie uda ;)

lekko odejde od v8 na konto fantazji dla rozluźnienia zwieraczy ;)
http://nonsensopedia...wiki/Opel_Omega:smiech:

#45 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 października 2012 - 19:37

lekko odejde od v8 na konto fantazji dla rozluźnienia zwieraczy ;)
http://nonsensopedia...wiki/Opel_Omega:smiech:

Dobre :laugh:
Ale niech tylko Fascynat to zobaczy, to rozpęta się armageddon ;)

#46 OFFLINE   Fascynat

Fascynat

    Omega - Świadomy Wybór.

  • 334 postów
  • Dołączył: 12-08-2010

Napisany 09 października 2012 - 20:33

tyle tylko że CTS jest dzieckiem Catery

Tak bywa... dziecko jest a ojca nima...

http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Opel_Omega

Ciekawe co posiada ten w morde śmieszny gagatek który to pisał..
...... pewnie bilet miesięczny.... cymbał jeden:guns:

#47 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 października 2012 - 20:40

Ciekawe co posiada ten w morde śmieszny gagatek który to pisał..
...... pewnie bilet miesięczny.... cymbał jeden:guns:

:smiech:
Mnie się wydaje, że raczej jeździ na gapę :p

#48 OFFLINE   Pit_Diablo

Pit_Diablo
  • 660 postów
  • Dołączył: 22-10-2008
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 09 października 2012 - 20:48

Tak bywa... dziecko jest a ojca nima ...


jak to nima ?
Cadillac to tatuś
Catera mamusia
CTS dzidziuś :smiech:

#49 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 października 2012 - 23:34

http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Opel_Omega

Czy ktoś zauważył w tej charakterystyce udział Waszego Prezesa ??

:lol:

#50 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 października 2012 - 01:29

skoro wam sie podobalo to mam jeszcze :)



tutaj chwila pieknego dzwieku



#51 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 października 2012 - 06:51

Teraz tak napisze:
Rozumiem dokładnie z czym wiąże sie swap i tu jest albo sie uda to zrobić z lekkim oporem albo tak że koszta przerosną moje oczekiwania i zostanie nieskończona.
Przeróbek przy takim swapie wiem że by było ogrom bo każda pierdoła by nie pasowała. Wydechy i cała reszta jak sie domyślam do przerobienia. Każdy załozył że bym chciał mieć klime a co jeśli bym nie chciał( napisałem czysto hipotetycznie). Zdaje sobie sprawe że ILKU ma ogromną wiedze ale żaden z WAS nawet mnie nie zna osobiście i niewie co ja umiem a czego nie. Nie mówię że jestem cud mechanikiem ale staram się uczyć a jak mam sie nauczyć gdy czegoś nie popsuje albo nie rozbiore. Swap hamulców czy też zawieszenia. Amory i inne podobne pierdoły mam juz od v6 i dzieki czemi moje x20xev jest delikatnie twardsze i wyżej stoi omega. Przemyślam sobie co będe robił i za co bede sie brał. Kasa ważna sprawa ale każdy tu założył ze jeżdze 2.0 ze względu na oszczędność a powiem że w moim pobliżu innej omegi nadającej sie nie było po prostu.
Widzę jaki ogrom pracy by mnie czekał w przypadku takiej przekładki i że byłbym pierwszy oraz jakie nerwy i komplikacje mogło by to przynieść. Nad tematem jak pisałem wcześniej musze pomyśleć czy v6 z omegi czy v8 z bemki. No ale możecie też napisać ze swap na v6 też sie nie opłaca, no ale jaka zmiana w aucie sie opłaca? Żadna ale czemu to robimy, a po to aby mieć satysfakcje


Przekładka z 2.0 16 na V6 okazała się dosyć prosta. Ktoś to już tutaj ćwiczył.

#52 OFFLINE   Pit_Diablo

Pit_Diablo
  • 660 postów
  • Dołączył: 22-10-2008
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 10 października 2012 - 07:44

Przekładka z 2.0 16 na V6 okazała się dosyć prosta. Ktoś to już tutaj ćwiczył.

tiaaaaa :hmmm:
a czy poza silnikiem , wiązką , hamulcami , dolotem , wydechem i paroma innymi duperelami nie trzeba przypadkiem zmienić sanek pod silnik :)
oj chyba wypadałoby ...

#53 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 3 019 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 10 października 2012 - 08:04

Przemyślałem sobie sprawę i stwierdzam, że niepotrzebnie zniechęcałem kolegę bronka do modyfikowania omegi. Jak chce niech robi. Będę mu kibicował z całych sił. Cieszę się, że zdaje sobie sprawę z tego ile czeka go pracy. Mam nadzieję, że ten projekt mu wyjdzie, że nie będzie to kolejna teoretyczna dywagacja, ale całkiem realny efekt. No.

#54 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 października 2012 - 09:03

tiaaaaa
a czy poza silnikiem , wiązką , hamulcami , dolotem , wydechem i paroma innymi duperelami nie trzeba przypadkiem zmienić sanek pod silnik
oj chyba wypadałoby ...

Tak, michal1984 zrobil takiego swapa.

#55 OFFLINE   Pit_Diablo

Pit_Diablo
  • 660 postów
  • Dołączył: 22-10-2008
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 10 października 2012 - 09:06

Tak, michal1984 zrobil takiego swapa.

ale musiał wymieniać sanki pod silnikiem ?

#56 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 października 2012 - 10:10

tiaaaaa :hmmm:
a czy poza silnikiem , wiązką , hamulcami , dolotem , wydechem i paroma innymi duperelami nie trzeba przypadkiem zmienić sanek pod silnik :)
oj chyba wypadałoby ...


Widzisz w tym jakiś kłopot, sanki to jedna z prostszych spraw.

#57 OFFLINE   Pit_Diablo

Pit_Diablo
  • 660 postów
  • Dołączył: 22-10-2008
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 10 października 2012 - 10:19

o jakim kłopocie myślisz ???
jedyny kłopot istnieje chyba w rozumieniu mojej wypowiedzi i następnie pytania .
bo reszta to o ile się nie mylę to kwestia 4 czy 6 śrub !

#58 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 października 2012 - 13:12

o jakim kłopocie myślisz ???
jedyny kłopot istnieje chyba w rozumieniu mojej wypowiedzi i następnie pytania .
bo reszta to o ile się nie mylę to kwestia 4 czy 6 śrub !


W takim razie muszę Ci to jednak wyjaśnić. Pisałem o tym ,że przełożenie silnika , podłączenie wiązki + ewentualne zmiany, stanowią większy problem niż przełożenie sanek...no sam nie wiem teraz , chyba rozumiesz .

#59 OFFLINE   Pit_Diablo

Pit_Diablo
  • 660 postów
  • Dołączył: 22-10-2008
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 10 października 2012 - 16:24

rozumiem że się czepiasz
ale to jakby zrozumiałe u "belkowiczów"
poza tym nie prowadziłem z Tobą rozmowy w tym offtopic'u a z DavePGN
ale dziękuję za zainteresowanie i wyprostowanie wszelkich niejasności które powstały ;)

#60 OFFLINE   wars1977

wars1977

    WarsSztat Jagiełły (specjalizacja silniki V6) Opel Tech2 , MDI

  • 1 896 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 października 2012 - 17:00

rozumiem że się czepiasz
ale to jakby zrozumiałe u "belkowiczów"
poza tym nie prowadziłem z Tobą rozmowy w tym offtopic'u a z DavePGN
ale dziękuję za zainteresowanie i wyprostowanie wszelkich niejasności które powstały ;)


Nie ma za co , polecam się.