Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zestawy do naprawiania zerwanych gwintów


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 09 czerwca 2006 - 20:33

Mam dwa zerwane gwinty M8 1.25 w głowcy które trzymają napinacz łańcuszka. Czy nie macie namiarów na tanie zestawy naprawde do gwintów typu recoil lub sprężynka jakkolwiek byście tego nie nazywali.

Chodzi o spiralke M10 którą się wkręca a od wewnątrz jest już gwint jaki trzeba, moje poszukiwania albo prowadzą do nikąd albo do kompletnych zestawów po 600 zł... co jest totalną durnotą..

z problemem już częściowo sobie poradziłem zamawiając sprężynki z allegro... lecz mają one jedynie długość 8 mm, a mi potrzebne byłoby docelowo 20 mm, oczywiście użyje dwóch 8 mm i będzie też dobrze, ale wolałbym jednak mieć tą sprężynke w całości...

http://www.allegro.p...?item=109029772



#2 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 czerwca 2006 - 21:01

a moze trzebaby pogadac z dobrym slusarzem, moze zrobi to w sensownych pieniadzach


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#3 OFFLINE   Dareks

Dareks
  • 146 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: inąd

Napisany 18 czerwca 2006 - 14:50

poszukaj gościa PH z naklejką WURTH na aucie, kiedyś taki przedstawiał ofertę na naprawę zerwanych gwintów
[center:6bb00fe8a8]Użytkownik zablokowany[/center:6bb00fe8a8]

#4 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 czerwca 2006 - 15:08

a sorki że nie napisałem jak to się skończyło, o zestawach recoil można zapomnieć i o wurth też jeśli chce się to zamknąć w rozsądnej i normalnej cenie.

MOja przygoda zaczęła się oczywiście od zerwanych gwintów w głowicy w miejscu gdzie pracuje napinasz rozrządu, były to dwie M8. W tym czasie miałem wał na szlifie w Świdniku więc zadzwoniłem do fimry że jeszcze chciałbym coś takiego zrobić więc powiedzieli że OK nie ma sprawy. Po zawiezieniu głowicy na miejsce okazało się że oni takich małych sprężynek nie mają tylko mają duże pod zerwane świece i myśleli że ja chce świece robić. No nic, zapytałem się ich czy nie wiedzą co i gdzie w lublinie powiedzieli mi, że nie, że oni tylko z warszawy te do świec.. a tak to nie wiedzą ale jest jakiś zajazd złota podkowa w świdniku i tam mi powiedzą....

POjechałem tam, typ wylazł z kanału zapytałem grzecznie (tym razem grzecznie bez słów krytyki :twisted: bo już tym Panom z kewtu się należałoby.. zakład a nie wiedzą gdzie sprężynki można kupić) no i gość dął mi namiar, że widział a nawet sam kupował.. pytam się gdzie... na nałęczowskiej w techsamie... o myśle kujewa mać... gdzie rzym gdzie krym.. ale jade tam...

przyjeżdżam na miejsce do techsamu siedzi jakaś pani.. popatrzyłem się sceptycznie.... ale wyszedł jakiś kolo i pokazuje mi co mają.. i gówno mają bo cały zestaw który kosztuje 600 zł z gwintownikami, pobijakami i zestawem sprężynek.... fuuu szlag by to trafił.. mi trzeba dwa M8 gość mówi że nie wie co i jak, ale na spółdzielczości pracy... i tak miałem tam zajrzeć więc jade

no więc jestem na spółdzielczości, obchodze centrum motoryzacji ale każdy wywala gały... w końcu ide do dziadków co robią głowice i przedstawiam sytuacje, oni mówią że nie, ale jest firma że robią wszystko koło zakładów mięsnych.. oczywiście gdzie.. na drugim końcu lublina czyli na tatarach.. no nic.... jade....

wchodze do firmy mówie co i jak.. gość mówi fakt... mają wszystko ale mi nie zrobił bo to dla nich pierd i nie mają czasu.. pytam się, a u kogo się zaopatrujecie... mówią mi że w WURTH.... a gdzie??? na spółdzielczości.... agrrrhfhhghhhh k... h.... k...... no ale mówie do gościa (bez słów krytyki :twisted: ) dawaj pan telefon bo zaraz mnie coś strzeli jak będe jeździł w tą i z powrotem...

dzwonie do tego worth.. mówie, 2 gwinty M8 zerwane.... facet mówi, albo komplet do wszystkich gwintów albo duży komplet pod M8.. cena 600 zł..... k.. h... arghhhhh

ale pytam się, kto kupuje u was takie zestawy żeby oddać to i żeby zrobili... facio mi mówi... danelczyk VW... to ja mówie.. to fajnie ale przez samą nazwe ceny się boje... no to mówi... 2 sprężynki to koszt 50 zł, za usługe nie wiem ale moge się zapytać zaraz to zadzwonie.. mówie OK.. i czekam......

za 15 min dzwoni telefon.. usługa 200 zł... co do jasnej k.... 200 zł??? tym razem nie obeszło się bez słów krytyki :twisted: , mimo że facet był miły to powiedziałem generalnie co uważam na ten temat żeby dwie zdechłe spręzynki kosztowały 200 zł a po komplet M8 trzeba było jechać do warszawy.... ponadto za 200 zł to ja głowice dobrą kupie....

i tyle, po drodze do hrubka umówiłem z kumplem że na tokarce dorobimy takie tulejki gwintujące i się wpuści w głowice, ale to nie doszło do skutku bo znalazłem to na allegro i sprawa się skończyła z powodzeniem za 15 zł....

http://www.allegro.p...?item=106976605 - jak link wygaśnie to gość ma nicka 4rafal4

i warto to kupić... a gdzie polega cały myk na regeneracji i skąd ta chora cena. Poniważ spręzynki recoil i wurth mają w zestawach gwintownik niestandardowy. Np jak robimy gwint M8 to sprężynka po zewnętrznej ma 8,8 mm i wtedy trzeba ten cholerny gwintownik z ich zestawu który kosztuje np 140 zł.

u tego gościa na allegro kupicie ustandaryzowaną sprężynki pod ogólnodostępne gwintowniki, jedyny warunek jaki musi być spełniony to to, żeby gwintować takim skokiem jakim ma być docelowa śruba, czyli i mnie było to M8 1,25 wiec gwintowałem M10 1.25... i chodzi cacy