a wiec da rade?? da! piwo dla tego goscia. chodzilo mi wlasnie o taki konceptbo cos pozmieniali bo wklejalem ta v6 http://www.omegaowne...?topic=111701.0
[OB & OBFL] mały tuning 3.0V6
#41 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2013 - 20:26
#42 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2013 - 20:38
nie zmienia to faktu ze upchanie v6 + turbo w budzie omegi to troche zabawy koszta nie male. ci co moduja to wiedza ze ile kasy idzie
#43 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2013 - 20:51
takich projektow jest wiecej.
nie zmienia to faktu ze upchanie v6 + turbo w budzie omegi to troche zabawy koszta nie male. ci co moduja to wiedza ze ile kasy idzie
jakie koszta ?? turbo 500-600zł , IC - 150zł , kolektory ze 100zł, blow off 200zł (sam buduje )orurowanie strzelam ,bo z kwasiaka nie robiłem tylko z rur od TDi ze 200zł i co chcesz jeszcze na spokojne doładowanie 0,6 bara ????????
i żebym nie był gołosłowny moje C30SET bez strojenia , bez większych wtrysków itd ... dymało fury po 300KM udokumentowane papierami z hamowni.
http://www.fotosik.p...148335a424.html
był Kadett TURBO 16V - jest Omega 3000 będzie bi turbo....
#44 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2013 - 20:58
#45 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2013 - 21:01
a gdzie wtryski pompa, komp sa/ swinia. nie przesadzaj chlopie
#46 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2013 - 21:04
To ja się dziwię że jeszcze jeździsz NA, skoro zaturbienie V6 to koszt poniżej 1500zł
to dziw sie dalej , bo ja sie nie dziwie ,że nic nie potrafisz i przesiadłeś sie na awdi..
hehe no za tyle to sam bym chcial zrobic.
a gdzie wtryski pompa, komp sa/ swinia. nie przesadzaj chlopie
czytaj ze zrozumieniem , nie dałem żadnej większej pompy ani świni ani wtrysków !
był Kadett TURBO 16V - jest Omega 3000 będzie bi turbo....
#47 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2013 - 21:04
to dziw sie dalej , bo ja sie nie dziwie ,że nic nie potrafisz i przesiadłeś sie na awdi..
#48 OFFLINE
#49 OFFLINE
#50 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2013 - 21:20
http://www.mickey-ga...ge1-05bar-boost
#51 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2013 - 21:27
Przecież nikt nie pisze że się nie da, wszystko się da, kwestia tylko ile to będzie kosztowało :yes:Nie chcem robic kłótni ale to jest projekt calibry v6 biturbo ale co fakt silnik umieszczony wzdłuznie i jakos dali rade i to w cali , ktora miała tylko silniki poprzeczne
http://www.mickey-ga...ge1-05bar-boost
Zadzwoń do MG i spytaj na ile wyceniają taką przeróbkę cali (w $ i roboczogodzinach). Obawiam się że 1500pln może nie wystarczyć
#52 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2013 - 23:33
jakie koszta ?? turbo 500-600zł , IC - 150zł , kolektory ze 100zł, blow off 200zł (sam buduje )orurowanie strzelam ,bo z kwasiaka nie robiłem tylko z rur od TDi ze 200zł i co chcesz jeszcze na spokojne doładowanie 0,6 bara ????????
i żebym nie był gołosłowny moje C30SET bez strojenia , bez większych wtrysków itd ... dymało fury po 300KM udokumentowane papierami z hamowni.
http://www.fotosik.p...148335a424.html
Zipie, nie porównuj tematu uturbiania R6 z V6... Uturbić jakiekolwiek R jest relatywnie łatwo, największy problem jest tylko przy kolektorze wydechowym i poprowadzenie rur od IC.
Za 500PLN dostaniesz turbo jakiegoś chińczyka w nie wiadomo jakim stanie, IC - ok mogę się zgodzić jakieś iveco czy coś, nie wiem jakie to będą kolektory za 100zł (pamiętaj, że są dwa), jak byś chciał polecieć na oryginalnych (a nie polecisz, bo nie ma miejsca) to i tak porządne pospawanie swoje kosztuje. BOV z 200 PLN to chyba używ i też chińczyk. Reszty nawet nie komentuję.
Wielokrotnie zastanawiałem się nad tematem turbo w V6, podejmowałem dyskusję z Phantomem i konkluzja jest jedna: nie ma miejsce i nie da się tego zrobić w rozsądnych pieniądzach. A nawet jeśli ktoś się uprze to nie ma to (moim zdaniem) prawa jeździć tak dobrze jak inne auta o porównywalnych parametrach. Taniej wyjdzie przełożenie silnika rb25det ze skyline...
To tyle jeśli idzie o OT, bo temat jest odnośnie lekkiego tuningu 3.0, a tu mówimy już o znacznych modyfikacjach...
#53 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2013 - 07:44
Zgadzam się, dopuki się nie zacznie grzebać wszystko się wydaje łatwe.nie zmienia to faktu ze upchanie v6 + turbo w budzie omegi to troche zabawy koszta nie male. ci co moduja to wiedza ze ile kasy idzie
Co do uturbiania za 1500zł to powiem tylko tyle, że wszelkie oszczędności są na krótką metę i prędzej czy później trzeba je poprawić lub naprawić. Średnice rur takie jak TDI są w seryjnych saabach 2,0 i powyżej 250KM mocno dławią moc. Nie wyobrażam sobie ich w silniku o 1,5 raza większym przepływie (3,0).
W omedze z tym holsetem wydech idzie w miejscu klimy. Do zastosowań dupowozowych korzystniej byłyby to zrobić na jednej turbinie hybrydowej (mały wydech duży kompresor) - na pół bara spokojnie by wystarczyło.