Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] cieknie olej z przewodow przy filtrze


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   adsik

adsik
  • 55 postów
  • Dołączył: 13-05-2012
  • Skąd: Warszawa

Napisany 05 sierpnia 2012 - 17:58

witam. cieknie, a raczej leje mi sie olej z pierwszej rurki ktora dochodzi do filtra oleju. obie rurki sa trzymane przez kawalek metalu przykrecony na torx. Nie mam takiego klucza, wiec nim go zdobede to chcialem zadac kilka pytan. czy jest tam jakis oring lub jakas uszczelka ktora idzie dokupic? czy zleci mi olej po odkreceniu rurki?
przy wylaczonym silniku olej lekko kapie, przez tydzien zebrala sie mala plama, ale po wlaczeniu i ze wzrostem obrotow jest coraz gorzej.

#2 OFFLINE   Pirania

Pirania
  • 93 postów
  • Dołączył: 11-07-2011
  • Skąd: Warszawa, Gocławek
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 05 sierpnia 2012 - 18:55

Spróbuj sprawdzić na witrynie www.opeloem.com. Ja wiele się tam o swojej furmance dowiedziałem. To jest EPC online.:)

#3 OFFLINE   adsik

adsik
  • 55 postów
  • Dołączył: 13-05-2012
  • Skąd: Warszawa

Napisany 05 sierpnia 2012 - 19:35

dzieki bardzo, zapewne padla czesc nr 9

www.opeloem.com/opel/omega_b_1994_2003/engine_and_clutch/u25td_x25td_turbo_diesel_engines/oil_cooler_pipes_and_hoses.html

czy olej wycieknie po odkreceniu przewodow?

#4 OFFLINE   slipkn0t

slipkn0t

    vectromega

  • 315 postów
  • Dołączył: 05-04-2009
  • Skąd: Gubin
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 05 sierpnia 2012 - 19:46

Na końcach tych rurek są takie wyżłobienia gdzie zakładasz oring.
Możesz śmiało odkręcać, poleci trochę oleju z wężyka i z filtra, nie trzeba zlewać całości.
Wężyki dobrze po odkręceniu unieść do góry to nie będzie kapało.
Ja wymieniałem całą podstawę i też bez spuszczania.

#5 OFFLINE   Pirania

Pirania
  • 93 postów
  • Dołączył: 11-07-2011
  • Skąd: Warszawa, Gocławek
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 05 sierpnia 2012 - 21:43

Jak będziesz wciskał, pasował i montował nowy oring, to przesmaruj wszystkie części na styku i sam oring płynem do mycia naczyń(ludwik), żadnymi olejami, wazelinami itd. Najlepszy jest płyn do mycia naczyń. Tylko nie przesadzaj z ilością, po prostu przesmaruj ilością, która zmieści się na palcu. Będziesz miał pewność, że nic się nie podwinie, źle ułoży:peace:.

#6 OFFLINE   romanjo79

romanjo79
  • 42 postów
  • Dołączył: 09-12-2009
  • Skąd: nowy tomyśl

Napisany 24 kwietnia 2019 - 21:14

zna moze ktos wymiary tych oringów