Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] line in aux w ncdc 2015 prośba o pomoc !


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
84 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   BialyOmega

BialyOmega
  • 98 postów
  • Dołączył: 08-04-2015
  • Skąd: EPA
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 11 września 2015 - 12:41

Masa - w opisach mówią żeby podłączyć do obudowy, jeśli tak zrobicie będą zakłócenia,
MASĘ PODŁĄCZAMY DO PINU NR10

połączenia najlepiej polutować, złożyć do kupy i gra czysto :]


W opisach było też, że masa do pinu 8 tej taśmy. Ja tak podpiąłem i mam zakłócenia.Nie wiem czy wadliwe gniazdo kupiłem,czy może przez to,że dolutowałem się do tej taśmy nie przecinając tych przewodów. Ktoś coś w temacie?

#22 OFFLINE   industra

industra
  • 221 postów
  • Dołączył: 15-06-2011
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 12 września 2015 - 10:01

pini8 i pin10 to masa po jednej na kanał lewy i prawy, jakby podłączyć chinche.

Ja też nie przecinałem, najpierw masę podłączyłem pod obudowę ale nie dało się słuchać, podłączyłem pod pin10 i gra jak trzeba

Edytowany przez industra, 12 września 2015 - 10:02.


#23 OFFLINE   BialyOmega

BialyOmega
  • 98 postów
  • Dołączył: 08-04-2015
  • Skąd: EPA
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 12 września 2015 - 13:02

po jednej na kanał lewy i prawy

To mam rozdzielić masę czy razem pod jeden pin 10?Ja dałem pod 8 i jest lipa.Ale może gniazdo być uwalone .Dziś zakupiłem nowe ale niestety chyba w ten week nie ogarnę.Chociaż info jakieś zbiorę.

Edytowany przez BialyOmega, 12 września 2015 - 13:07.


#24 OFFLINE   industra

industra
  • 221 postów
  • Dołączył: 15-06-2011
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 12 września 2015 - 16:44

Według mnie nie ma sensu rozdzielac jeśli jest jedna żyła do masy na kablu dzek, kabel też powinien być jakiś lepszy, skoro już się robi dobrze zrobić z lepszych komponentów :)

I kolory kabli też mają znaczenie, lewy biały, prawy czerwony, masa w moim wypadku żółty.

Edytowany przez industra, 12 września 2015 - 16:56.


#25 OFFLINE   BialyOmega

BialyOmega
  • 98 postów
  • Dołączył: 08-04-2015
  • Skąd: EPA
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 13 września 2015 - 10:37

Ja również nie widziałem sensu rozdzielać tej masy.Przewód dałem dobry jakościowo i gniazdo też tylko mogłem je przegrzać ewentualnie czego nie można wykluczyć.

#26 OFFLINE   Czarny8819

Czarny8819
  • 29 postów
  • Dołączył: 19-09-2015
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 22 grudnia 2015 - 18:24

Witam mam pytanie odnośnie przerobieni radia a jak nie mam kasetki w zmieniarce to czy będzie jakiś problem z tym żeby działała ta wtyczka? I jaki to ma być kabel żeby był dobry ( taki http://allegro.pl/ka...5223330310.html) oraz czy trzeba przecinać kabel czy można wpiąć się w samą kostkę?


Edytowany przez Czarny8819, 22 grudnia 2015 - 18:35.


#27 OFFLINE   seba03

seba03
  • 800 postów
  • Dołączył: 07-06-2012
  • Skąd: SOsnowiec w POznaniu
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 22 grudnia 2015 - 22:24

Pytanie z innej beczki.Przy Bose działa też?



#28 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 22 grudnia 2015 - 22:30

jak nie mam kasetki w zmieniarce to czy będzie jakiś problem z tym żeby działała ta wtyczka?

 

No problem.

 

czy trzeba przecinać kabel czy można wpiąć się w samą kostkę?

 

Trzeba ciąć, jak "Rudemu" lufę :p  


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#29 OFFLINE   BialyOmega

BialyOmega
  • 98 postów
  • Dołączył: 08-04-2015
  • Skąd: EPA
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 22 grudnia 2015 - 22:39

Pytanie z innej beczki.Przy Bose działa też?

Nie ma to znaczenia tylko musi być wyjęty magazynek CD chyba,że przewody z taśmy przetniesz,a nie dolutujesz do niej nowe

Trzeba ciąć, jak "Rudemu" lufę :p

Nie trzeba ciąć.Można się dolutować do nich
Jak masz sprawną zmieniarkę to po przecięciu przewodów z taśmy zmieniarka nie zagra,a po dolutowaniu przewodów tak

Edytowany przez BialyOmega, 22 grudnia 2015 - 22:46.


#30 OFFLINE   Czarny8819

Czarny8819
  • 29 postów
  • Dołączył: 19-09-2015
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 grudnia 2015 - 00:29

A czy taki kabel jak na aukcji starczy żeby przerobić? I nie można się wpiąć w samą kostkę czy jednak tylko w przewód?



#31 OFFLINE   industra

industra
  • 221 postów
  • Dołączył: 15-06-2011
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 23 grudnia 2015 - 12:44

Po co wam kable z czinczami... Wszystko e temacie jest opisane od początku do końca, kabel dzek i tyle.

#32 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 23 grudnia 2015 - 13:03

Nie trzeba ciąć.Można się dolutować do nich

 

A nie trzeba wtedy założyć wyłącznika na wyjście? 


Edytowany przez czeladnik, 23 grudnia 2015 - 13:03.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#33 OFFLINE   TomEk WRO

TomEk WRO

    Dr Szajn!

  • 2 412 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław/Czernica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 23 grudnia 2015 - 14:17

Trzeba założyć gniazdo 5 pinowe z konkretną logiką. W wolnej chwili wstawię więcej info dla potomnych.


Edytowany przez TomEk WRO, 23 grudnia 2015 - 14:17.

Auto kosmetyka
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)


Zapraszam! Info na PW



Odpicuj swoją omegę xd


#34 OFFLINE   Czarny8819

Czarny8819
  • 29 postów
  • Dołączył: 19-09-2015
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 grudnia 2015 - 19:47

A nie ma ktos noze zdjec jak to zrobił? Chcial bym sie upewnic czy dobrze rozumiem.

#35 OFFLINE   bolecq2

bolecq2
  • 243 postów
  • Dołączył: 09-12-2008
  • Skąd: Lipnik k./Osieka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 23 grudnia 2015 - 20:37

Tomek WRO jak możesz to zapodaj info "dla potomnych" też myślę tak zrobić w ncdc 2013 i ncdc 2015.

Z tym że bez żadnego cięcia, aby zmieniarka również grała.

 

Aha gdzie macie wejście założone?

Na panelu czy może pod schowkiem?



#36 OFFLINE   Czarny8819

Czarny8819
  • 29 postów
  • Dołączył: 19-09-2015
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 grudnia 2015 - 00:03

Może ktoś wrzuci jakies zdjecia jak to robił i hak ma to zamontowane?

#37 OFFLINE   industra

industra
  • 221 postów
  • Dołączył: 15-06-2011
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 24 grudnia 2015 - 07:44

Może ktoś wrzuci jakies zdjecia jak to robił i hak ma to zamontowane?


Może wystarczy wpisać w Google zamiast czekać? http://forum.vectrak...adio-ncdc-2013/

#38 OFFLINE   BialyOmega

BialyOmega
  • 98 postów
  • Dołączył: 08-04-2015
  • Skąd: EPA
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 25 grudnia 2015 - 09:49

Może ktoś wrzuci jakies zdjecia jak to robił i hak ma to zamontowane?


Po świętach zapodam kilka foto...

#39 OFFLINE   BialyOmega

BialyOmega
  • 98 postów
  • Dołączył: 08-04-2015
  • Skąd: EPA
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 28 grudnia 2015 - 11:28

A nie trzeba wtedy założyć wyłącznika na wyjście?

Nie trzeba tylko musisz wyjąć magazynek ze zmieniarki jeśli chcesz słuchać z wejścia aux,bo się będą nakładały .Ci co nie mają magazynków lub niesprawną zmieniarkę nie muszą o tym pamiętać .Można zrobić też jak pisze Tomek ale więcej roboty.

Edytowany przez BialyOmega, 28 grudnia 2015 - 11:31.


#40 OFFLINE   BialyOmega

BialyOmega
  • 98 postów
  • Dołączył: 08-04-2015
  • Skąd: EPA
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 28 grudnia 2015 - 18:33

Wyjmujemy radio z auta, z tyłu odkręcamy dwie nakrętki i zdejmujemy blaszkę trzymającą radio ze zmieniarką.
2li920o.jpg
Po bokach wykręcamy po dwie śrubki typu torx te pierwsze od panela (u mnie to te srebrne).Po ich wykręceniu można całkowicie zdjąć panel.
67pel1.jpg
Uchylamy zmieniarkę i wypinamy z niej kostkę z taśmą.Można już odstawić zmieniarkę na bok i zająć się taśmą.
205xc8n.jpg
Wybieramy z niej trzy przewody zakładając,że pierwszy to ten z czerwonym paskiem:
1 kanał lewy (czerwony pasek)
4 kanał prawy
8 lub 10 masa
28au72b.jpg
Tniemy lub jak ja to zrobiłem tylko je rozdzielamy od taśmy,ściągamy delikatnie nożykiem trochę izolacji i dolutowujemy swój przewód, po czym wszystko zabezpieczamy/izolujemy.
mv6ahk.jpg
Wyprowadzamy przewód według swoich potrzeb z uwzględnieniem, że radio ma wejść w kieszeń. U mnie to do przodu radia.Ja jedyne miejsce,w którym zmieściłem gniazdo to prawy,górny róg panelu.
1zw10k5.jpg
Przylutowane gniazdo
qrf680.jpg
2h5u2q8.jpg
Złożony panel
13zzu50.jpg
Finalnie w aucie
o6egrt.jpg