[OB & OBFL] Czyszczenie servotronic-a ?
#41 OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2014 - 15:42
#42 OFFLINE
#43 OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2014 - 20:45
Jeśli chodzi o wtyczkę którą przypinamy do przekładni w przypadku kiedy nie masz servotrnica i jeśli instalacja jest podciągnięta będzie pod plastikowym podszybiem za kielichem lewego amortyzatora. Drugi koniec kabli jest wpleciony w instalację auta.Mi chodzi tylko o lokalizację wtyczki.
#44 OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2014 - 06:40
#45 OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2014 - 07:57
#46 OFFLINE
Napisany 06 października 2015 - 11:01
A jak zrobic zeby wspomaganie caly czas na 100% wspomagalo
#47 OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2017 - 19:37
Pozwolę sobie zapytać jaka jest różnica między wspomaganiem, w szczególności jego siłą na postoju na biegu jałowym w Omedze 2.0 bez servotronic a na przykład w takiej z końca produkcji 3.2 z servotroniciem.
Pytanie kieruje do osób, które miały okazję osobiście przetestować takie rozwiązania.
Edytowany przez B0Cygano, 12 grudnia 2017 - 19:37.
#48 OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2017 - 01:23
Pozwolę sobie zapytać jaka jest różnica między wspomaganiem, w szczególności jego siłą na postoju na biegu jałowym w Omedze 2.0 bez servotronic a na przykład w takiej z końca produkcji 3.2 z servotroniciem.
Pytanie kieruje do osób, które miały okazję osobiście przetestować takie rozwiązania.
Jak dla mnie- zwykłego użytkownika aut- jakiejś kolosalnej różnicy nie odczułem. Jedyne, co zauważyłem, wersje z servo lepiej sobie radzą przy większych prędkościach (czym szybciej, tym wspomaganie chodzi ciężej, powodując pewniejsze prowadzenie).
Przetestowane na 2.0 8V, 2.0 16V bez servo i 2.5v6, 3.2v6 z servo.