Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

[OB & OBFL] Czyszczenie servotronic-a ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
47 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 sierpnia 2014 - 15:42

Wiązka serwotronika jest wpleciona w wiązkę główną. Kiedyś rozkminiałem gdzie to wszystko jest poprowadzone żeby założyć do 2,0 ale ostatecznie nie rozgryzłem tego do końca.

#42 OFFLINE   kjelon

kjelon
  • 496 postów
  • Dołączył: 10-05-2012
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 05 sierpnia 2014 - 17:07

Mi chodzi tylko o lokalizację wtyczki.

#43 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 sierpnia 2014 - 20:45

Mi chodzi tylko o lokalizację wtyczki.

Jeśli chodzi o wtyczkę którą przypinamy do przekładni w przypadku kiedy nie masz servotrnica i jeśli instalacja jest podciągnięta będzie pod plastikowym podszybiem za kielichem lewego amortyzatora. Drugi koniec kabli jest wpleciony w instalację auta.

#44 OFFLINE   kjelon

kjelon
  • 496 postów
  • Dołączył: 10-05-2012
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 06 sierpnia 2014 - 06:40

Dzięki. Mam servotronic, nie mogłem tylko znaleźć wtyczki. W takim razie ona jest wpinana bezpośrednio w zawór?

#45 OFFLINE   robert3012

robert3012
  • 2 349 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 sierpnia 2014 - 07:57

Dokładnie. Kabelek w głównej wiązki jest wyprowadzony dość długi i jak sie go wyciągnie to spokojnie starczy żeby podpiąć pod kostkę na przekładni.

#46 OFFLINE   karls

karls
  • 466 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 06 października 2015 - 11:01

Jak wyregulowac ten zawor?wkrecic na maxa?

A jak zrobic zeby wspomaganie caly czas na 100% wspomagalo

#47 OFFLINE   B0Cygano

B0Cygano
  • 403 postów
  • Dołączył: 12-11-2016
  • Skąd: BSK
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 12 grudnia 2017 - 19:37

Pozwolę sobie zapytać jaka jest różnica między wspomaganiem, w szczególności jego siłą na postoju na biegu jałowym w Omedze 2.0 bez servotronic a na przykład w takiej z końca produkcji 3.2 z servotroniciem.

Pytanie kieruje do osób, które miały okazję osobiście przetestować takie rozwiązania.


Edytowany przez B0Cygano, 12 grudnia 2017 - 19:37.


#48 OFFLINE   arek1981

arek1981
  • 136 postów
  • Dołączył: 03-03-2009
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 13 grudnia 2017 - 01:23

Pozwolę sobie zapytać jaka jest różnica między wspomaganiem, w szczególności jego siłą na postoju na biegu jałowym w Omedze 2.0 bez servotronic a na przykład w takiej z końca produkcji 3.2 z servotroniciem.

Pytanie kieruje do osób, które miały okazję osobiście przetestować takie rozwiązania.

Jak dla mnie- zwykłego użytkownika aut- jakiejś kolosalnej różnicy nie odczułem. Jedyne, co zauważyłem, wersje z servo lepiej sobie radzą przy większych prędkościach (czym szybciej, tym wspomaganie chodzi ciężej, powodując pewniejsze prowadzenie).

Przetestowane na 2.0 8V, 2.0 16V bez servo i 2.5v6, 3.2v6 z servo.