[OB & OBFL] weryfikacja istnienia X30LET
#21 OFFLINE
#22 OFFLINE
#23 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2012 - 17:52
tu macie dźwięk autka , trochę słabo nagrane
http://www.myvideo.d...URBO_MOTORSOUND
#24 OFFLINE
#25 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2012 - 20:12
ta co podał pers58 ma 442 KM tylko ona jest zrobiona przez firmę z tego co wyczytałem. zresztą nie ma tam żadnych konkretnych informacji czy choćby zdjęć.
tu macie dźwięk autka , trochę słabo nagrane
http://www.myvideo.d...URBO_MOTORSOUND
2007r
już pewnie dawno zajechana ?
#26 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2012 - 20:20
Na taką moc trzeba dmuchnać co najmniej 1 bara, a to oznacza kute tłoki i korby czyli się nie opłaca.
Już lepiej dmuchnąć 2,2 bara w saaba
#27 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2012 - 22:05
442KM to na pewno nie ta z opisu wcześniejszego, bo tamta miała K04 na 3 garach tylko.
Na taką moc trzeba dmuchnać co najmniej 1 bara, a to oznacza kute tłoki i korby czyli się nie opłaca.
Już lepiej dmuchnąć 2,2 bara w saaba
ale saab ma przód napęd
#28 OFFLINE
#29 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2012 - 22:15
Miałem na myśli silnik saaba w omedze...ale saab ma przód napęd
#30 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2012 - 22:33
#31 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2012 - 22:51
Ale Ilku ma saaba w Omedzeciągnąłem kędyś taki temat ale do vectry
#32 OFFLINE
#33 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2012 - 16:32
Znalazł ktoś ile to ma KM i Nm??
Ta zielona miala niecale 250 KM, a Nm niepamietam.
#34 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2012 - 19:08
a ja wole miec omegę i saaba
To już jest coś z niczego, czy jeszcze nie??największa satysfakcją jest zrobić coś z niczego
#35 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2012 - 08:15
#36 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2012 - 08:36
#37 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2012 - 17:34
szału nie ma bo niskie doładowanie ale jak podniesie będzie latac tylko lepsze by był biturbo
Na filmie masz 0,6-0,8 bara a latałem już nim na 1,5 i było wesoło.
Boost nie zostanie podniesiony bo auta już nie ma.
Niestety otwarł się kuty korbowód a dokładniej pękła śruba arpa i dałem se na luz z projektem.
To czy szału nie ma to bym się kłócił, film został specjalnie nakręcony żeby nie było widać licznika no i nie dobijałem do odcinki ustawionej na 8 tysi.
Silnik z32se miałem spięty ze skrzynia drv z bory tdi 4x4 gdzie przy 8 tys rpm na 5 biegu masz 300km/h a na 6 350km/h
Oczywiście nie testowałem vmax dla 5 i 6 biegu.
Co do lepszego biturbo to nie wiem na czym opierasz swoją teorię bo kilka silników 3,0 v6 macałem i ten setup z filmu jest optymalny, mowa o dragu.
#38 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2012 - 18:38
#39 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2012 - 08:12
Do 3,0 pasują kute tłoki z calibry turbo a do 3,2 jedynie customowe.
Korbowody kute do 3.0 i 3.2 są takie same i powoli ludzie się przekonują ze te silniki nie są takie złe, wystarczy dbać i robić z głową a nie na od..erdol
Jeśli miał bym robić kolejny silnik to tylko 3,2
#40 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2012 - 09:45