Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

[OB & OBFL] weryfikacja istnienia X30LET


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
63 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 31 lipca 2012 - 15:41

Znalazł ktoś ile to ma KM i Nm??

#22 OFFLINE   pers58

pers58
  • 419 postów
  • Dołączył: 04-04-2009
  • Skąd: TYCHY
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 lipca 2012 - 15:54

Tu coś jest
http://www.geilekarr...?detail=2030463

#23 OFFLINE   proxx

proxx
  • 444 postów
  • Dołączył: 01-03-2012
  • Skąd: Starogard Gdański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 31 lipca 2012 - 17:52

ta co podał pers58 ma 442 KM tylko ona jest zrobiona przez firmę z tego co wyczytałem. zresztą nie ma tam żadnych konkretnych informacji czy choćby zdjęć.

tu macie dźwięk autka , trochę słabo nagrane
http://www.myvideo.d...URBO_MOTORSOUND

#24 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 31 lipca 2012 - 19:37

macie motorownie pod turbo. ładne kolektorki :)



#25 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 31 lipca 2012 - 20:12

ta co podał pers58 ma 442 KM tylko ona jest zrobiona przez firmę z tego co wyczytałem. zresztą nie ma tam żadnych konkretnych informacji czy choćby zdjęć.

tu macie dźwięk autka , trochę słabo nagrane
http://www.myvideo.d...URBO_MOTORSOUND


2007r

już pewnie dawno zajechana ?

#26 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 31 lipca 2012 - 20:20

442KM to na pewno nie ta z opisu wcześniejszego, bo tamta miała K04 na 3 garach tylko.
Na taką moc trzeba dmuchnać co najmniej 1 bara, a to oznacza kute tłoki i korby czyli się nie opłaca.
Już lepiej dmuchnąć 2,2 bara w saaba :D

#27 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 31 lipca 2012 - 22:05

442KM to na pewno nie ta z opisu wcześniejszego, bo tamta miała K04 na 3 garach tylko.
Na taką moc trzeba dmuchnać co najmniej 1 bara, a to oznacza kute tłoki i korby czyli się nie opłaca.
Już lepiej dmuchnąć 2,2 bara w saaba :D


ale saab ma przód napęd

#28 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 31 lipca 2012 - 22:14

ale mozna wsadzic do omegi. silnik to silnik

#29 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 31 lipca 2012 - 22:15

ale saab ma przód napęd

Miałem na myśli silnik saaba w omedze... ;)

#30 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 31 lipca 2012 - 22:33

ciągnąłem kędyś taki temat ale do vectry B ale jednak największa satysfakcją jest zrobić coś z niczego

#31 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 31 lipca 2012 - 22:51

ciągnąłem kędyś taki temat ale do vectry

Ale Ilku ma saaba w Omedze :p

#32 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 01 sierpnia 2012 - 09:48

a ja wole miec omegę i saaba

#33 OFFLINE   Sergio

Sergio

    Precz z Komuną

  • 556 postów
  • Dołączył: 23-04-2012
  • Skąd: Gdansk-Holandia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 01 sierpnia 2012 - 16:32

Znalazł ktoś ile to ma KM i Nm??


Ta zielona miala niecale 250 KM, a Nm niepamietam.

#34 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 01 sierpnia 2012 - 19:08

a ja wole miec omegę i saaba

największa satysfakcją jest zrobić coś z niczego

To już jest coś z niczego, czy jeszcze nie?? ;)

#35 OFFLINE   omega144

omega144
  • 24 postów
  • Dołączył: 13-10-2011

Napisany 02 sierpnia 2012 - 08:15

Może nie zbyt pasuje to do tematu ale zaciekawił mnie projekt calibry z silnikiem z32se i z trubo od scanii bardzo ładnie to lata aż mnie ciarki przechodzą jak pomyśle co by to robiło w omedze z tył napędem :jump:



#36 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 02 sierpnia 2012 - 08:36

szału nie ma bo niskie doładowanie ale jak podniesie będzie latac tylko lepsze by był biturbo

#37 OFFLINE   markosz

markosz
  • 9 postów
  • Dołączył: 14-09-2008
  • Skąd: Opole
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 15 sierpnia 2012 - 17:34

szału nie ma bo niskie doładowanie ale jak podniesie będzie latac tylko lepsze by był biturbo


Na filmie masz 0,6-0,8 bara a latałem już nim na 1,5 i było wesoło.
Boost nie zostanie podniesiony bo auta już nie ma.
Niestety otwarł się kuty korbowód a dokładniej pękła śruba arpa i dałem se na luz z projektem.

To czy szału nie ma to bym się kłócił, film został specjalnie nakręcony żeby nie było widać licznika no i nie dobijałem do odcinki ustawionej na 8 tysi.:D
Silnik z32se miałem spięty ze skrzynia drv z bory tdi 4x4 gdzie przy 8 tys rpm na 5 biegu masz 300km/h a na 6 350km/h
Oczywiście nie testowałem vmax dla 5 i 6 biegu. :D

Co do lepszego biturbo to nie wiem na czym opierasz swoją teorię bo kilka silników 3,0 v6 macałem i ten setup z filmu jest optymalny, mowa o dragu.

#38 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 15 sierpnia 2012 - 18:38

o to może ze swojego doświadczenia powiesz który lepszy 3.0 czy 3.2?

#39 OFFLINE   markosz

markosz
  • 9 postów
  • Dołączył: 14-09-2008
  • Skąd: Opole
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 16 sierpnia 2012 - 08:12

3.0 ma słaby wał który w 3,2 został poprawiony.
Do 3,0 pasują kute tłoki z calibry turbo a do 3,2 jedynie customowe.
Korbowody kute do 3.0 i 3.2 są takie same i powoli ludzie się przekonują ze te silniki nie są takie złe, wystarczy dbać i robić z głową a nie na od..erdol :D
Jeśli miał bym robić kolejny silnik to tylko 3,2

#40 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 16 sierpnia 2012 - 09:45

no to u mnie zostanie 3.0 prawdopodobnie z tłokami i korbami z let'a więc ile można bezpiecznie pompować i jaką turbinę dobrać? ewentualnie czy nie lepszy kompresor?