Potrzebuję opinii na temat tej Omegi.
#1 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2012 - 17:59
Jestem na poszukiwaniu Omegi 2.0 pb+lpg, sedan, cena do ~5-6tys.
Znalazłem jedną aukcję i proszę o Waszą poradę. Widać coś złego na pierwszy rzut oka? Z góry dzięki za informacje, pozdrawiam
http://otomoto.pl/op...-C24560898.html
#2 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2012 - 18:08
ŚLICZNOTKA ZOSTAŁA SPRZEDANA;)
#3 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2012 - 18:15
a co z tym modelem
http://otomoto.pl/op...-C24733928.html
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2012 - 18:54
bita w przód. I co to jest to na dolocie?
a po czym to widać że była bita ????
#6 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2012 - 19:32
a po czym to widać że była bita ????
Przyjrzyj sie chocby szparom pomiedzy maska a blotnikiem... Listwy chromowane tez nie budza mojego zaufania...
bita w przód. I co to jest to na dolocie?
No jak to co?? Niezastapiona, Macgywerowska, srebrna tasma klejaca... :jump:
#7 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2012 - 19:55
No jak to co?? Niezastapiona, Macgywerowska, srebrna tasma klejaca... :jump:
Najtańszy sposób naprawy rozerwanego dolotu po strzele gazu
#8 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2012 - 19:57
bita w przód.
Przecież to nie jest Audi A8 z 2010 roku za 240 000zł, żeby aż tak świrować
Jak nie było mega dzwona i technicznie jest OK to warto
Edit: Odpuściłbym jedak ze względu na te "przeboje" z II generacją LPG
#9 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2012 - 20:30
#10 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2012 - 22:02
#11 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2012 - 23:00
#12 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2012 - 23:14
Miałbym 2.5 V6 w sedanie z sekwencją BRC za 3700, ale blacha do roboty, wydmuchana uszczelka pod kolektorem (jak będę miał troszkę czasu, to zrobię), bez katów, nie bita. Silnik ok, wyposażenie standard (4 szyby w prądzie, klima, szyber, komp, roleta). Hamulce i zawieszenie porobione. Nowy tłumik końcowy. Na alu 15 z nowymi oponami. Jakbyś chciał, to dołożę wałki z 3.0 i masz 190 koni pod maską.
2.5 V6 to ile to zeżre gazu? I za ile byś chciał?
#13 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2012 - 06:10
#14 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2012 - 07:20
#15 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2012 - 13:04
czy znajdziesz? kwestia dobrego trafu. I zależy co rozumiesz poprzez coś dobrego. Jeśli coś dobrego ma przyspieszać, hamować odpalać i mieścić się w jednym pasie przy 100km/h to znajdziesz. Ale cudów za taką kase nie oczekuj. Wybrzydzać też nie ma co, przy takiej kwocie bardziej bym się skupił na aspekcie mechanicznym samochodu niż wizualnym. Z dwojga złego lepiej więcej rudy ale takiej która jeździ, niż ładna megi która stoi.. no chyba że szukasz i ładnej i sprawnej w tej cenie, to może być problem.
Tak, też do tego doszedłem, że lepiej kupić sprawną mechanicznie a nie idealną wizualnie.
Miałbym 2.5 V6 w sedanie z sekwencją BRC za 3700, ale blacha do roboty, wydmuchana uszczelka pod kolektorem (jak będę miał troszkę czasu, to zrobię), bez katów, nie bita. Silnik ok, wyposażenie standard (4 szyby w prądzie, klima, szyber, komp, roleta). Hamulce i zawieszenie porobione. Nowy tłumik końcowy. Na alu 15 z nowymi oponami. Jakbyś chciał, to dołożę wałki z 3.0 i masz 190 koni pod maską.
mógłbyś ją pokazać?
#16 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2012 - 14:30
no, to już coś i tego się 3majTak, też do tego doszedłem, że lepiej kupić sprawną mechanicznie a nie idealną wizualnie.
#17 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2012 - 15:30
edit jednak juz ktos byl szybszy
#18 OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2012 - 10:31
ahh faktycznie... ciężko jest znaleźć autko w mojej okolicy (śląsk), a na wakacje potrzebuję
a co z tym modelem
http://otomoto.pl/op...-C24733928.html
Odpuść, byłem ją oglądać, szkoda czasu i paliwa. Panewki stukają jak głupie, blacha nie za bardzo tylko tapicerka jak nowa.
Podepnę się do tematu przy okazji, też szukam omegi tylko nie zależy mi czy to kombi czy sedan, znalazłem kilka w swojej okolicy
http://moto.allegro....2399653798.html
http://otomoto.pl/op...-C24266832.html
http://otomoto.pl/op...-C24548085.html
Znalazłem też jedną w Warszawie ale trochę drogi a jak będzie szrot to szkoda kasy na paliwo
http://moto.allegro....2414278875.html
może ktoś z was zna któryś z tych samochodów i może coś powiedzieć na ich temat, z góry dziękuje
#19 OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2012 - 11:37
silnik 2.5 V6 jest bardziej żywotny od jednostki 2.0?
OK. przeszukałem forum i dowiedziałem się że V6 nie jest tania w utrzymaniu i eksploatacji jednostką. Więc trzeba dalej mozolnie szukać jakiejś Omegi 2.0. (fajną 2.5 łatwiej znaleźć )
#20 OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2012 - 16:32
Robię krok w przód i szukam 3.0 V6 ten silnik to już pozwala na polatanie omą