Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

[OB & OBFL] Obrotomierz w b z c30se


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
15 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   maly79

maly79
  • 25 postów
  • Dołączył: 23-07-2009

Napisany 06 maj 2012 - 00:21

Mam pytanie jak podłączyć obrotomierz w b z kompem z zc30se bo przy normalnym podłączeniu strasznie wariuje.

#2 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 06 maj 2012 - 00:34

A nie lepiej było podłączyć C30SE pod wiązkę z X30XE? Obrotomierz masz od silnika 4 czy 6 cylindrowego??

#3 OFFLINE   maly79

maly79
  • 25 postów
  • Dołączył: 23-07-2009

Napisany 06 maj 2012 - 00:46

nie to była dwulitrówka obrotomierz jest od sześciocylindrowego

#4 OFFLINE   qkasperq

qkasperq
  • 223 postów
  • Dołączył: 13-02-2010
  • Skąd: Radom/Białobrzegi

Napisany 06 maj 2012 - 00:50

jak podłaczysz to jeszcze cie kalibracja czeka nie łatwiej było kupić licznik od 2 litrówki
pierwsza Omega B 1996r. 2.0 16Vmanual kombi
obecnie Omega B Fl 2001r. 3.2 V6 automat sedan


WYPADEK - przeczytaj jak pomóc lub zachować się podczas takiej sytuacji.
http://www.straz.szczecin.pl/rz/wypadek.pdf


#5 OFFLINE   maly79

maly79
  • 25 postów
  • Dołączył: 23-07-2009

Napisany 06 maj 2012 - 00:51

nie rozumiem po co mi licznik od dwulitrówki
??

#6 OFFLINE   qkasperq

qkasperq
  • 223 postów
  • Dołączył: 13-02-2010
  • Skąd: Radom/Białobrzegi

Napisany 06 maj 2012 - 00:53

jaki masz silnik w samochodzie 2 litry czy 3 litry??
pierwsza Omega B 1996r. 2.0 16Vmanual kombi
obecnie Omega B Fl 2001r. 3.2 V6 automat sedan


WYPADEK - przeczytaj jak pomóc lub zachować się podczas takiej sytuacji.
http://www.straz.szczecin.pl/rz/wypadek.pdf


#7 OFFLINE   maly79

maly79
  • 25 postów
  • Dołączył: 23-07-2009

Napisany 06 maj 2012 - 00:54

c30se

#8 OFFLINE   qkasperq

qkasperq
  • 223 postów
  • Dołączył: 13-02-2010
  • Skąd: Radom/Białobrzegi

Napisany 06 maj 2012 - 00:56

zmieniałes silnik czy jak bo w opisie masz 2.0 wiec dlatego moje pytanie
pierwsza Omega B 1996r. 2.0 16Vmanual kombi
obecnie Omega B Fl 2001r. 3.2 V6 automat sedan


WYPADEK - przeczytaj jak pomóc lub zachować się podczas takiej sytuacji.
http://www.straz.szczecin.pl/rz/wypadek.pdf


#9 OFFLINE   maly79

maly79
  • 25 postów
  • Dołączył: 23-07-2009

Napisany 06 maj 2012 - 01:01

no zmieniłem teraz mam c30se i walcze z podłączeniem obrotomierza

#10 OFFLINE   qkasperq

qkasperq
  • 223 postów
  • Dołączył: 13-02-2010
  • Skąd: Radom/Białobrzegi

Napisany 06 maj 2012 - 06:55

niewiem czy przez przypadek nie musisz pociągnąć nowej wiązki od silnika do dechy rozdzielczej
pierwsza Omega B 1996r. 2.0 16Vmanual kombi
obecnie Omega B Fl 2001r. 3.2 V6 automat sedan


WYPADEK - przeczytaj jak pomóc lub zachować się podczas takiej sytuacji.
http://www.straz.szczecin.pl/rz/wypadek.pdf


#11 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 700 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 06 maj 2012 - 07:38

Kolego Maly79 skontaktuj się z kolegą MarekFKLD. On też wstawiał C30SE do swojej OB więc powinien Ci pomóc w tej sprawie.

#12 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 06 maj 2012 - 14:11

Przy obrotomierzu od 6 cylindrówki powinno po prostu działać, jeśli tylko jest właściwie podłączony...
Masz schematy od C30SE? Pod co podłączyłeś obecnie obrotomierz?

#13 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 06 maj 2012 - 16:02

niewiem czy przez przypadek nie musisz pociągnąć nowej wiązki od silnika do dechy rozdzielczej

Najlepiej dwie, tak dla pewności :masakra:
Podłącz zielony przewód od cewki C30SE (-) do kostki oznaczonej X3 (niebieska lub biała przy akumulatorze) pod pin nr 13 (też zielony przewód).
U mnie działało bez problemów.

#14 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 wrzesień 2012 - 18:08

Witam. Podłączyłem tak jak Ilku napisał i nadal świruje:masakra: I co teraz ? pod co sie wpiąć i jak żeby to działało?

 


#15 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 21 wrzesień 2012 - 21:11

Witam. Podłączyłem tak jak Ilku napisał i nadal świruje:masakra: I co teraz ? pod co sie wpiąć i jak żeby to działało?

A masz inne zegary dla sprawdzenia? Może te co masz są uszkodzone?
I co to znaczy świruje? Pokazuje nieprawidłowo, skacze czy jak?

#16 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 wrzesień 2012 - 22:28

Nie mam innych. Gość zapewniał że sprawne. Świruje, źle pokazuje tzn na wolnych obrotach pokazuje 1000,1100,800 obr. Skacze wskazówka, jak dodam troche gazu to wywala ją na 5,6 tyś. Niechodzi płynnie. Fajnie by było gdyby dało się to jakoś ogarnąć:)