[OB & OBFL] Koło zamachowe v6 odchudzanie
#1 OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2012 - 14:59
Tematów było parę ale trochę innych i nie znalazłem w nich odpowiedzi.
Mam zamiar wymienić mój dwómas na jednomas w tym celu zakupiłem koło razem z dociskiem i tarczą sprzęgła z Vectry B 2.6v6 tarcza jest tej samej średnicy w przeciwieństwie do VB 2.5 v6
Teraz pytanie gdzie i za ile mogę odchudzić oraz wyważyć moje nowe koło zamachowe a najlepiej gdzie mogę to zrobić w Krakowie bo wole jednak bezpośredni kontakt face-to-face bo wiem komu potem utrudnić życie jak coś spieprzy .
Jeśli ktoś się z tym bawił to proszę o opinie i ile zapłaciliście żebym miał punk odniesienia szukając usługodawcy.
Acha i jeszcze czy ktoś w ogóle myślał o zabiegu odchudzaniu w dieslu 2.5(moim zdaniem nie ma to sensu ale kumpel mnie męczy tym tematem i chce coś o tym wiedzieć)
#2 OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2012 - 15:46
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 14:19
#5 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 14:22
jak bede zmienial skrzynie z 2.5 to moze sciagne i zwaze .
#6 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 14:25
Bo SScafe pisał od 2.6 V6, Ty mówisz 2.5 V6... Jeśli miałbym coś robić to chciałbym coś, co przeniesie "odrobinę" więcej Nm, tak przyszłościowo-rozwojowo...
#7 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 14:32
uwierz mi przejedziesz sie omega z dwumasem, potem np moja z lekkim kolem i sam bedziesz kombinowal zeby stoczyc
#8 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 14:33
Tyle że w V6 jest parę innych rzeczy które wypadałoby zrobić, samo lekkie koło dla mnie jest trochę bez sensu...
#9 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 14:34
ale o jednomasie...
a 2.6 nie było tylko z invalidą??2.6 V6
bo 2.5 ma dwumas w manualu, a w inwalidzie koło zwykłe..
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#10 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 14:37
#11 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 14:37
Nie musisz mi nic mówić o różnicy... Bo wiem jak to wygląda :diabel:
Tyle że w V6 jest parę innych rzeczy które wypadałoby zrobić, samo lekkie koło dla mnie jest trochę bez sensu...
dlatego ja na samym skrobaniu zamachu nie zaprzestałem:looz:
2.6 tez byly manual. ale z dwumasami raczej.
#12 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 14:38
#13 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 16:50
ruznica jest take ze 2.5 ma tarcze 228 mm
a w 2.6 jest tarcza 240 mm
kola zamachowe niczym cie nie ruznia jak ktos chec moge zrobic fotki dla porownania
#14 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 17:01
a jak możesz to pokażkola zamachowe niczym cie nie ruznia jak ktos chec moge zrobic fotki dla porownania
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#15 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 17:54
#16 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 18:55
Dodatkowo o sprzęgle, które daje więcej czucia niż dowolna dwumasa...
#17 OFFLINE
#18 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 20:04
#19 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 20:06
Ten patent znam, daj mi tylko namiar na sprzęgło do tego pasujące. Tak czy inaczej sprzęgło powoli mi się kończy, "przy okazji" można coś podziałać :ok:
Jest temat o tym kole z c20xe;)
http://omegaklub.eu/...ead.php?t=57650
#20 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 22:28
a jak możesz to pokaż
bede mial chwile to pstrykne fotke , postaram sie przed weekendem:)