wymiana klockow
#1 OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2006 - 07:23
ale jak juz bylem w sklepie to bylu dwa rodzaje klockow i tansze i drozsze ale zadne nie mialy czujnikow zuzycia... ??:
wiec moje pytanie?! jakie to maja byc klocki i czy spodziewac sie jakis wiekszych komplikacji przy ich wymianie : :
ahh i oczywiscie po ile placiliscie za nie : :
#2 OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2006 - 07:29
#3 OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2006 - 08:51
... jak wymienie to zaslepie czujniki zeby mi nie wywalalo tgo komunikatu :razz:
Polak potrafi :razz:
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#4 OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2006 - 12:02
A czujniki to tez mam skopane i też musze albo wymienić albo zaślepić :razz:
#5 OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2006 - 16:19
Najlepiej w ogóle kompa wywalić... jak wymienie to zaslepie czujniki zeby mi nie wywalalo tgo komunikatu :razz:
Polak potrafi :razz:
#6 OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2006 - 17:07
Myslalem nad tym ale co bym w ta "dziure" wsadzil? :roll: :mrgreen:Najlepiej w ogóle kompa wywalić
#7 OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2006 - 18:25
NaviMyslalem nad tym ale co bym w ta "dziure" wsadzil? :roll: :mrgreen:Najlepiej w ogóle kompa wywalić
#8 OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2006 - 18:55
po cholere jak i tak na polskie nie ma oryginalu :razz:Navi
a palma to se trza sprawic i tak bo po niemcowych miastach nbida bez tego :neutral:
#9 OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2006 - 18:24
TRZEBA ODKRECIĆ ZACiSK : : : :evil: :evil: :evil:
OKP #9 8) VU #184 8)
#10 OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2006 - 19:15
#11 OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2006 - 20:17
#12 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2006 - 01:30
#13 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2006 - 01:53
A tak przy okazji mam dobry sposób na zmniejszenie tego rantu tak zeby wedłóg tarcz był mniejszy lub zerowy przebieg.
Mianowicie:
Podnosimy jedno koło do góry i zdejmójemy tak zeby było wygodne dojście do tarczy (jeśli napedowe to włączamy bieg tak żeby sie kreciło jeśli nie to można jena ze śrób założyc na klucz do kół i np umocowac taśma klejacą tak zeby nie spadał klucz i zapomoca tego krecimy kołem) i szlifujemy rant szlifierką. Jeśli bedziemy chcieli zrobic to na stojacym kole to wyjdzie nie równo dlatego trzeba włączyć bieg lub kluczem do kół przymocowanym do śróby wkreconej w tarcze i krecic tarcza. Przetestowane na mojej omie!! Dla estetyki można jeszcze oszlifowac zewnetrzna krawęć (tą gdzie sa otwory do środka tarczy-nie do śrób tylko do okoła tarczy)