Chcę kupić omege . prosze o dobre rady
#41 OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2012 - 15:58
Zanim pojawią się pytania - dlaczego 5-6 tysięcy od razu powiem że dla mnie uszczelka to uszczelka, nie silikon. A uszczelek w samym dolocie V'ki troszkę jest, niektóre dostępne tylko w ASO.
#42 OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2012 - 16:13
Ale ja wcale nie piszę o konieczności remontu silnika... Bo sam silnik może być całkiem zdrowy mechanicznie, tylko "przyległości" mogą być w stanie opłakanym. Żeby daleko nie szukać przykładu - wizyta Kolegi Zahira u mnie w zeszłym tygodniu.
Zanim pojawią się pytania - dlaczego 5-6 tysięcy od razu powiem że dla mnie uszczelka to uszczelka, nie silikon. A uszczelek w samym dolocie V'ki troszkę jest, niektóre dostępne tylko w ASO.
Zgadza sie sama wymiana UPG robi sie kosztowna pomimo ze silnik mechanicznie zdrowy z racji planowania glownic i zakupu tak jak napisales uszczelek pod wymiane a wiadomo wtedy wymienia sie juz wszystkie jak leci w silniku aby miec spokoj. Chyba, ze ktos to robi samemu to koszta diametralnie spadaja. Ale i tak jestem troche zaskoczony suma ktora podales.
#43 OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2012 - 19:11
Kolejny element do poprawki to obudowa filtra oleju, ew. zmiana na filtr przykręcany. Sumując ceny części, nawet robiąc to co się da samemu, kwota może porazić.
Większość tanich V'ek wymaga większości w/w czynności. Nawet jeśli UPG nie trzeba robić, to szklanki bardzo często hałasują, czego efektem są niskie osiągi i wysokie spalanie.
Dlatego niejednokrotnie pisałem na forum, że V'ka nie jest dla każdego, bo nie każdego stać na utrzymanie jej w należytym stanie. Dolot w XEVie jest daleko tańszy, a praktycznie co widzę jakiegoś (pojemność i buda nieistotne) to i tak jest polepiony na silikon, power tape i inne cuda Nie winię tutaj w 100% użytkowników, bo często są to ludzie którzy nie znają się, odstawiają auto do mechanika i oczekują prawidłowo wykonanej naprawy... Niestety to co odbierają z warsztatu jest bardziej ulepem niż samochodem.
#44 OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2012 - 19:21
Moje ople , byłe i obecny .
#45 OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2012 - 19:27
#46 OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2012 - 19:43
#47 OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2012 - 20:52
Samemu ma płaszczyznówkę??
Heh oczywista oczywistość, że chodziło mi o robociznę problem w tym, ze przynajmniej w moim mieście mało kto chce remontować v-ke. Rozrząd rozumiem, nie każdy Pan Kaziu w szopie ogarnie ale czemu 2 cylindry więcej robią im taki problem ??
#48 OFFLINE
#49 OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2012 - 21:38
To nie 2 cylindry... Tylko 2 rzędy!!
Zgadza się ze to nie r6 ale mimo wszystko...
#50 OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2012 - 21:58
ale czemu 2 cylindry więcej robią im taki problem
A ja bardzo szanuję mechaników, którzy odmawiają obsługi np. Omegi V6.
A dlaczego? Bo nie czując się na siłach nie chcą nic popsuć.
Najgorsi są tacy "co to nie on"
Wszystko potrafią a później po takim partaczu nie wiadomo jak cokolwiek poprawić
Ja się bardzo cieszę, że mam świetnego mechanika, który poznał V6 Omegi bardzo dobrze
Szkoda, że teraz bujam 1.2 16 V
#51 OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2012 - 22:04
sorry za OT
#52 OFFLINE
#53 OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2012 - 21:13
#54 OFFLINE
#55 OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2012 - 21:17
zresztą, wartość miałeś podaną 989tyś coś tam
#56 OFFLINE
Napisany 18 kwietnia 2012 - 00:33
#57 OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2012 - 20:24
już poczytałem o Zielonogorzance ale omka z Jawora wygląda ładnie
#58 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2012 - 00:51