Pali sie kontrolka awarii silnika duży problem
#21 OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 21:44
A gazownik niech bzdur nie opowiada. Jak kto dba, tak ma. Nie ma normy że w Oplach jest niskie, a w innych dobre.
#22 OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 21:48
#23 OFFLINE
Napisany 28 marca 2012 - 20:44
#24 OFFLINE
Napisany 29 marca 2012 - 20:46
Witam napięcie jest 14 a wszystkie styki są prawidłowo.
Odpiąłem obie sondy zmierzyłem napięcie i kontrolka zgasła i narazie się nie pali póżniej jeszcze zobaczę czy komp wykryje jakieś błędy. Jaka może być przyczyna???????
witam mam takie błędy
-14-Za niskie napięcie temperatura środka chłodniczego
-145 Nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
-49 Za wysokie napięcie akumulatora
-13 Sensor O2 otwarty obwód 1
-71 Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego
-48 Za niskie napięcie akumulatora
-73 Za niskie napięcie przepływomierza powietrza
-48 Za niskie napięcie akumulatora
-73 Za niskie napięcie przepływomierza powietrza
-31 Brak sygnału obr/min z silnika
-Ale jak zapalam silnik to wszystko gaśnie nic się nie świeci za każdym razem to jest więcej błędów.
Dodam że napięcie wynosi 14v i wszystko jest dobrze dopiero po przejechaniu paru km zapala się kontrolka żółta
#25 OFFLINE
#26 OFFLINE
Napisany 30 marca 2012 - 01:01
Jeśli to przed odpaleniem, to te 2 sobie odpuść.(...)
-31 Brak sygnału obr/min z silnika
-145 Nieprawidłowy sygnał blokady rozruchu
Jeśli występują razem, to ja bym (przy założeniu że nie masz totalnie rozwalonej wiązki) wymienił najpierw akumulator.-48 Za niskie napięcie akumulatora
-49 Za wysokie napięcie akumulatora
2 ostatnie są moim zdaniem ze sobą związane. Przyczyną jest zwarcie w wiązce.-13 Sensor O2 otwarty obwód 1
-14-Za niskie napięcie temperatura środka chłodniczego
-71 Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego
-73 Za niskie napięcie przepływomierza powietrza
Jeśli przy podpiętej sondzie masz błąd 13, a przewód jest :ok:, to wymień sondę.
Błąd nr 14 może również wynikać z uszkodzenia wiązki - zobacz przy wtyczce od czujnika najpierw.
#27 OFFLINE
Napisany 30 marca 2012 - 06:08
#28 OFFLINE
Napisany 30 marca 2012 - 09:12
#29 OFFLINE
Napisany 30 marca 2012 - 21:08
Żółta kontrolka zaczęła przez pewien czas mrugać o teraz pali się cały czas.
Ddam że jak samochód z chodził z wysokich obrotów na niskie to czasami potrafił zgasnąć a czasami obroty spadały do 500 a póżniej wchodziły na 750 tak jak powinny być.
#30 OFFLINE
Napisany 30 marca 2012 - 23:42
#31 OFFLINE
Napisany 31 marca 2012 - 15:27
Bo z tego co mi powiedziano to wszystko zależy od immo.
Czy to prawda?????????????
#32 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2012 - 17:32
#33 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2012 - 05:10
#34 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2012 - 10:58
Nic z tego nie rozumiem!!
#35 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2012 - 05:04
#36 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2012 - 03:48
#37 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2012 - 20:11
#38 OFFLINE
#39 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2012 - 20:58
#40 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2012 - 21:51