wywala płyn
#21 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2012 - 23:39
#22 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2012 - 23:49
nie podobno, ale na pewno. Poprzedni właściciel mojej Omegi jeździł na wodzie tuż przed sprzedażą, a ja spędziłem kilkanaście godzin na płukaniu chłodnicy i całego układu chłodzenia. jeszcze żyje padaka jednapodobno po wodzie potrafi sie zabic uklad kamieniem...
#23 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2012 - 16:23
#24 OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2012 - 16:46
podepnę się .Moja kluska pożera płyn chłodniczy podczas jazdy.Na postoju nic nie kapie,może jest tam jakaś jedna czy dwie plamki tak na wysokości chłodnicy,może ciut głębiej ,ale nie żeby kapało non stop..
co mogę ewentualnie sprawdzić samemu zanim pojadę do mechanika ?? żeby mi głupot nie wciskał ... dodam ,że olej mi też kapie ..zaraz pod lewym nadkolem i to po jeździe ,kapnie dwie ,trzy krople i spokój
najlepiej nie jeździć, wtedy nic nie trzeba dolewać
#25 OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2012 - 16:53
hello,
podepnę się .Moja kluska pożera płyn chłodniczy podczas jazdy.Na postoju nic nie kapie,może jest tam jakaś jedna czy dwie plamki tak na wysokości chłodnicy,może ciut głębiej ,ale nie żeby kapało non stop..
co mogę ewentualnie sprawdzić samemu zanim pojadę do mechanika ?? żeby mi głupot nie wciskał ... dodam ,że olej mi też kapie ..zaraz pod lewym nadkolem i to po jeździe ,kapnie dwie ,trzy krople i spokój
najlepiej nie jeździć, wtedy nic nie trzeba dolewać
nagrzewnica( może masz mokro po stronie pasażera?? ) lub zawór trójdrożny
------------------------------------------------------
no i stało się jestem sobą , co komuś to wadzi
#26 OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2012 - 17:33
nagrzewnica( może masz mokro po stronie pasażera ) lub zawór trójdrożny
gdzie znajduję się te zawór ? podpatrzyć czy nie ma wycieków ? od mojej jak i pasażera strony suchutko
dodam ,że grzanie silnika jak i nawiew w normie
podczas jazdy jak obieg działa to pożera mi płyn
może to pomoże...w zimie dolewałem 1-2 litra a poprzednie lato 5-10 dolałem masakra
#27 OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2012 - 15:49
Mam problem... otóż ucieka mi płyn chłodniczy... Leje się po skrzyni w okolicach sprzęgła (dzwonu)... I to tak bardzo... Skąd ten wyciek może być ?? Na pewno nie jest to zawór trójdzielny bo wymieniłem go wraz z naprawa silnika...
wydaje mi się że wszystkie miejsca z których może być wyciek płynu już zostały opisane , tylko trzeba poszukać , jeśli już tak bardzo musiałeś zapytać to przynajmniej zrobiłbyś to w jednym z istniejących tematów , przeniosłem ,;kocyk
#28 OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2012 - 20:09
Witam .... mam pytanie czy ten zawór tójdzielny to coś z membraną? bo taż wykryłem wycieki własnie w jakimś trójniku (do niego przychodzi taki mały ,cięki wężyk chyba z powietrzem i zasysa , i leje mi własnie z dwóch małych otworów a dokładnie pisząc z tej mębrany i na chwile obecna musiałem ten wężyk odpiąć bo mniej leje ...... czy wiesz może ile takie użądzenie kosztuje ? dzieki .....a żeby sie dostac do tego zaworu to musiałem ściągnąć całe podszybie wycieraczki , i całe ręce porysorane , ciasno że szok a do opasek to pospawałem sobie do kombinerek przedłóżacz hehe żeby z dalszej odległości ściągać opaski ....Witam !
Mam problem... otóż ucieka mi płyn chłodniczy... Leje się po skrzyni w okolicach sprzęgła (dzwonu)... I to tak bardzo... Skąd ten wyciek może być ?? Na pewno nie jest to zawór trójdzielny bo wymieniłem go wraz z naprawa silnika...
wydaje mi się że wszystkie miejsca z których może być wyciek płynu już zostały opisane , tylko trzeba poszukać , jeśli już tak bardzo musiałeś zapytać to przynajmniej zrobiłbyś to w jednym z istniejących tematów , przeniosłem ,;kocyk
#29 OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2012 - 00:16
#30 OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2012 - 23:32
Tak, to jest właśnie zawór trójdrożny. Nie polecam kupowania tanich zamienników.
Kupiłem orginał podobno madein GERMANY 60zł . . . zamiennik był za 30zł... dzieki
#31 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 13:49
#32 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 13:59
Co do UPG - najprościej sprawdzić sprawdzając zawartość CO w płynie chłodzącym.
Czy powierzchnia chłodnicy jest czysta? Bo może po prostu silnik nie ma jak się chłodzić...
#33 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 14:07
#34 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2012 - 14:15
#35 OFFLINE
Napisany 02 maja 2012 - 07:56
#36 OFFLINE
Napisany 03 maja 2012 - 20:09
#37 OFFLINE
Napisany 05 maja 2012 - 08:56
#38 OFFLINE
Napisany 09 maja 2012 - 04:04
#39 OFFLINE
Napisany 09 maja 2012 - 06:24
#40 OFFLINE
Napisany 09 maja 2012 - 06:34
Dopiero jak sie nagrzał to zaczęło lecieć z przodu auta. I to całkiem sporo. Auto na lewarek, i widze że leci z miski olejowej. Cała micha zapaskudzona i mokra. I pytanie,skąd to może lecieć? Lewa strona silnika jest też upaskudzona i mokra,ta od kierowcy.
zatem obstawiałbym w pierwszej kolejności
albo wąż który na ten łącznik nachodziuszczelka pod termostatem, metalowy łącznik do termostatu
Jakbyś wyciągał ten metalowy łącznik to od razu zamów sobie na niego dwa oringi (na części która wchodzi w termostat), kosztują chyba 8 zł a dostęp jest taki że lepiej nie kombinować