omega 2.5 TD 2 problemy
#1 OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2007 - 18:11
od tygodnia jestem posiadaczem omegi B 2.5 td z 1997 r.
kupiłem i naprawdę nie załuję ;-)
super sie prowadzi a i wyposażenie super jak za te pieniądze nic się nie kupi lepiej takwypasionego ;-)
Mam niestety problem z nia
i nim udam się do warsztatu chciałbym zasięgnąc waszych opinii
1. Problem polega na tym że gdy kupowałem autko sprawdziłem je z każdej strony silniczek palił czy zimny czy ciepły na dotyk i zawieszenie też oki.
Jednak gdy poziom paliwa zszedł do rezerwy to zaczeły się problemy z odpalaniem trzeba było dłużej kręcic żeby zapaliła i nawet zgasła wieć dolałem 3 literki paliwa i ledwo ledwo zapałiła. Na stacji zalałem ją za 50 zł i problem znikł odpalała za każdym razem od dotyku, aż do tąd kiedy wskazówka zbliża się do rezerwy coraz gorzej pali. Czy to może być coś z pompą wtryskową czy układem paliwowym?
pozdrawiam i z chęcią zapoznam się z waszymi sugestiami a może ktoś miał już taki problem???
#2 OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2007 - 18:26
pojawiaja sie problemy czasami z silnikiem zwiazane z mala iloscia paliwa w baku
#3 OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2007 - 18:49
po prostu sie nie jezdzi na rezerwie ;-)
pojawiaja sie problemy czasami z silnikiem zwiazane z mala iloscia paliwa w baku
To pomogłeś koledze - hehe
Co do tematu - sprawdź pompkę paliwa w baku - o ile nasze dieselki mają coś takiego - jak przekręcam stacyjkę po nocce to słysze jakieś bzyczenie, które po chwili ustaje, więc chyba jest jakaś pompka
Oprucz tego możesz mieć nieszczelny układ paliwowy i paliwko cofa się do baku - ale to miałbyś też po zatankowaniu takie objawy - tak więc ja stawiam na pompkę - przeważnie jest montowana w baku
#4 OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2007 - 18:59
też tak podejrzewałem że może być to wina pompy paliwa
hmmm,,,,,
czyli czeka mnie wyciąganie baku ;-(
i zakup nowej pompy
ale wolę to niz walnięta pompe wyryskową ;-)
#6 OFFLINE
#7 OFFLINE
Napisany 29 września 2007 - 23:46
#8 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 12:49
pompy paliwa w baku NIE MA. pompę masz w silniczku.
ja bym zaczą od wymiany filtra paliwka , a jak to nie pomoże to sprawdź przewody paliwowe ( było gdzieś na forum że koleś zmienił i jak miał 1/4 baku to oma nie paliła )
jak by to była pompa to byś miał inne objawy, więc może masz niedrożny układ.
#9 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 12:54
#10 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 12:59
ale bez obrazy bo na forum wymieniamy się wiedzą
#11 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 13:06
#12 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 13:14
Ale 2,5 TD/TDS ma pompę tylko przy silniku
#13 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 13:22
#14 OFFLINE
#15 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 15:18
ehh jak widze niktóre posty ...
pompy paliwa w baku NIE MA. pompę masz w silniczku.
ja bym zaczą od wymiany filtra paliwka , a jak to nie pomoże to sprawdź przewody paliwowe ( było gdzieś na forum że koleś zmienił i jak miał 1/4 baku to oma nie paliła )
jak by to była pompa to byś miał inne objawy, więc może masz niedrożny układ.
no skoro nie wiesz co masz w basku to tam zajrzyj
bo w każdym 2,5 td jest pompa paliwa w baku
a poza tym nie istnieje coś takiego jak w twoim opisie
niema i nie było omegi 2,5 tds
to tylko bmw ma tds
to tak jak byś se napisał dti czy itd i tak dalej
#16 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 15:22
#17 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 15:49
#18 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 16:05
może asterke to się zgodzę ale omegi takie nie istnieją
#19 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 16:09
#20 OFFLINE
Napisany 30 września 2007 - 16:39