Gaśnie po przełączeniu na LPG
#21 OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2010 - 22:20
Ja bym się pobawił czasem nakładania paliw, jeśli emulator wbudowany w centralkę LPG to komputerem, jeśli osobno, to może jest na emulatorze pokrętło.
#22 OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2010 - 18:30
Florek , emulator mam wbudowany w centralkę i właśnie tu jest problem, nie mam wolnego kompa zeby go brać co dzien rano do omegi i przestawiac nakladanie tych faz, dlatego potrzebuje wiedzieć chociarz mniej więcej jaki czas Wy macie ustawiony.
Pozdro
#23 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2010 - 11:56
#24 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2011 - 11:06
Dzięki wszystkim za pomocne posty i życzę przyczepności
#25 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2011 - 13:05
Cześć wszystkim, z czasami troche kombinowałem, ale żebym zdziałał jakieś cuda to bym nie powiedział , jedyne co zauważyłem to, że przy większych mrozach, powiedzmy tak poniżej -10, fura po przełączeniu na gaz kiedy akurat jest na luzie to zgaśnie, ale kiedy jest bliżej zera, wszysko jest git. Postanowiłem to olać, bo zimy już za wiele nie zostało, to się przemęczę, a jak będzie ciepło to raczej będzie wszystko ok.
Dzięki wszystkim za pomocne posty i życzę przyczepności
też miałem taki problem że mi oma gasła, jaką masz listwę przy wtryskiwaczach, metalową czy plastikową?? ja miałem metalową i po przestaniu nocy listwa ta mocno się "kleiła" na mrozie ale od kiedy zmienili mi na plastikową to wszystko jest ok.
#26 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2011 - 13:19
#27 OFFLINE
#28 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2011 - 19:58
byłem z tym u tego kolesia co mi zakładał instalacje powiedział mi ze 4 i 5 elektrozawór jest walnięty. ale później zaczął coś kręcić żebym w tyg przyjechał zostawił u niego auto na cały dzień i wtedy on dobrze zobaczy. A nie chce się wrąbać w koszta ja mu zostawię a on mi może tylko wyreguluje i będzie po sprawie a skasuje mnie za wymianę albo coś innego:/
jeśli możecie mi w tym temacie pomóc będę bardzo wdzięczny:)
#29 OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2011 - 00:05
#30 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2011 - 15:11
wymieniłem cała listwę elektrozaworów i wszystko chodzi jak powinno
koszt 210 PLN
#31 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2011 - 15:26
mam sterownik sirocco ssw zj-220, reduktor Tomasetto Alaska AT09, listwy valtek czerwone
Na początku problemów tylko przy wyższych obrotach, przełączał na Pb.
Po jakimś czasie krótko po włączeniu LPG wracał na benzyne.
Teraz przy próbie włączenia LPG silnik gaśnie. (pewnie dlatego,że kręciłem przy listwie)
Na Pb (bardzo rzadko, ale jednak) zdarza się, że odcina przy 3000 i wraca do życia. Poza tym wszystko w normie.
Proszę o pomoc bo już się boję ekspertyzy i kosztów w renomowanym serwisie
#32 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2011 - 20:55
jesli szybko przyspiesze i nagle hamuje czasami gasnie mi,jest to dosc niebezpieczne i nie wiem co z tym zrobic,moze to tylko wystraczy podjechac i wyregulowac gaz
#33 OFFLINE
Napisany 09 marca 2012 - 20:41
Od razu powiem że użyłem szukajki, nawet nie pogryzła za mocno, ale też nie bardzo pomogła ;/...
Opis auta:
Posiadam od listopada 2011 (więc już 4 m-ce) omegę z '96r, 2.0 16v z instalacją II generacji.
Autko kupiłem (jak się później okazało) w okropnym stanie (krokowiec, przepływka, czujnik położenia wału, czujnik wałków rozrządu, przednie resory, przednie łożyska, wyposażenie - to już zrobione, jeszcze zostało: sprzęgło (ślizgu ślizgu), zawieszenie (stuku puku), ręczny (nicht halten), zawory (stuk, puk), zawór trójdrożny (leju leju) ).
Teraz doszło jeszcze jedno, co poddaje w sens używanie tego złomka, mianowicie przestał jeździć na gazie.
Ale od początku. Jak były mrozy, to pojawiły się następujące objawy:
W czasie puszczenia gazu ( w czasie jazdy na LPG), często gęsto obroty spadały dosyć mocno, niekiedy tak mocno, że auto gasło (i robiło się nieciekawie). Teraz mrozów nie ma, auto mocno dogrzane, a objawy zostały.
Doszedł nowy, tragiczny objaw, mianowicie auto gaśnie po przełączeniu na gaz. Dodam, że zatankowane na full, temperatura silnika 92 st.C.
Jak auto gaśnie? Ano normalnie, po prostu tak, jakby nie miało paliwa (dlatego napisałem że zatankowane na full).
Dodam, że stało się to dzień po tym, jak mi się woda zagotowała w silniku na postoju (w czasie jazdy ok), a zagotowała się, bo było jej mało - prawdopodobnie zawór trójdrożny się puszcza. Ciepłe powietrze z nawiewów prawie zawsze wiało, a jak nie wiało, to od razu stop i woda (płyn znaczy, zawsze używam płynu) do ustalonego poziomu.
Wcześniej nie było aż takich problemów ( oprócz spadania obrotów po puszczeniu gazu), przełączało w miarę normalnie ( trochę czasu to trwało, ale bez tragedii), na postoju obroty delikatnie falowały w zakresie 600-700 ( wiem że parownik niezbyt super jest, do tego świece mają z milion lat:masakra:, ale jeszcze boję się ich odkręcać, bo są zapieczone - zrobię przy wymianie rozrządu i klawiatury).
Instalacja ma 7 zim, 3 właścicieli, zrobione pewnie co najmniej z 150k km, (auto ma 250k km na liczniku, ile na kołach nie wiem).
I odwieczne pytanie na forum: Co to może być? Dlaczego nagle po przełączeniu na LPG auto przestaje jechać? o co kaman?
Wiem że się rozpisałem, ale cóż... Czytanie rozwija ;D. Koledzy, czy ktoś pomoże?
#34 OFFLINE
Napisany 09 marca 2012 - 20:47
Niech zajrzy tez do parownika moga sie juz membranki rozszczelnic i popekac...
#35 OFFLINE
Napisany 11 marca 2012 - 21:18
a wie może ktoś, jak we własnym zakresie sprawdzić parownik? Bo do mechaniora pojechać podkarmić jego brzuch to nic trudnego, ale złotówki wolę przeznaczyć na dokarmianie własnej dziatwy, dlatego wolę sam się (o ile to możliwe) dowiedzieć jak chociaż sprawdzić ten parownik.
Za wszelkie sugestie wielkie Bóg Zapłać!
#36 OFFLINE
#37 OFFLINE
Napisany 12 marca 2012 - 16:23
#38 OFFLINE
#39 OFFLINE
Napisany 12 marca 2012 - 17:14
#40 OFFLINE
Napisany 12 marca 2012 - 21:25
....może zawór pod maską trzeba wymienić...?
duzo gdybania jest ja metoda prób i bledów sam naprawiam sobie LPG trzoche poczytalem plus interfejs i smiga jak narazie ok http://lpg-forum.pl/ poczytaj troche napewno nie zaszkodzi