Gaśnie po przełączeniu na LPG
#1 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2009 - 15:33
#2 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2009 - 20:42
#3 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2009 - 21:12
A ja mam problem..... Omega MV6 3.0 Gaz II gen. Instalacja BRC
Stala kilka miesięcy... i teraz po przelaczeniu na gaz parsknie i gasnie... dodam ze wczesniej smigala jak zloto na LPG
Stad moje pytanie.... ruszać do gazowników (nadmienie ze musze udac sie do Wroclawia bo w Abart-cie byla zakladana a ja jestem z Poznania) czy moze jaka pierdołka to jest i samemu mozna sprawdzic??? Na benzynce smiga pieknie ... tyle zr troszku drogooooo
Czekam na porady....
#4 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2009 - 19:45
#5 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2009 - 20:38
#6 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2009 - 21:35
#7 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2009 - 22:01
[B]
#8 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2009 - 22:09
#9 OFFLINE
Napisany 20 lipca 2009 - 13:20
(...)
Jest to instalacja II gen ster. stag 100, reduktor LOVTEC. Oma pali po mieście ok 15l. i więcej przy bardzo spokojnej jeździe, najmniej udało mi się zejść do 13,3l po mieście ale to były święta ulice puste plus wyjazd poza miasto jak dla mnie to troszkę za dużo no i wydaje mi się że auto powinno lepiej się zbierać. Nadmienię że jest to automat. Byłem też na regulacji gazu z wymianą filtra, na analizie spalin auto pracuje idealnie, sonda też. Zastanawiam się nad zmianą instalacji na sekwencję, bo mam dość tego gaśnięcia tym bardziej że jest to automat.
(...)
Oj chłopie, 15 litrów w mieście to pali moje 2,5V6...
I taka jest właśnie różnica w tych instalkach...
U mnie silnik rozdłubany przez Irmscher'a - moc podwyższona do 197KM...
a spalanie pozostało na fabrycznym poziomie: trasa 10,5-12l/km i miasto 13-15l/100km
parametry silnika na LPG (u mnie oczywiście sekwencja) praktycznie identyczne jak na PB (w kwietniu br. byłem nim na hamowni)
Czasem naprawdę warto zainwestować parę złotych więcej aby potem cieszyć się oszczędną i bezawaryjną jazdą.
Moim zdaniem - brać sekwencję - ostatnio ceny poleciały w dół więc do 4-ech cylindrów to nie majątek
#10 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2009 - 12:25
#11 OFFLINE
Napisany 22 lipca 2009 - 12:37
#12 OFFLINE
Napisany 22 lipca 2009 - 12:39
temp wlasciwa do odparowania calkowitego lpg wynosi 35-40 st
[B]
#13 OFFLINE
Napisany 22 lipca 2009 - 23:12
#14 OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2009 - 17:24
#15 OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2009 - 17:41
POMÓŻMY KINDZE
http://pomoz.eu/
#16 OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2010 - 19:55
Mam problem ze swoją omegą, kiedy jadę rano na Pb i auto rozgrzeje sie do jakiejś temperatury (chyba 20 stopni na parowniku), przełącza sie samo na LPG, po przekroczeniu 1,500 RPM, ale przełącza sie dopiero gdy obroty maleją, a nie rosną. Kiedy przełącza sie pod czas jazdy, to nawet nie czuję kiedy, ale jak dojeżdżam do skrzyżowania i akurat wciskam sprzęgło i wtedy się przełączy na LPG, to oma albo przygaśnie albo zgaśnie całkiem, gdy po chwili odpalam, to wszystko już jest ok,przełącza i trzyma obroty jak należy.Auto chodzi dobrze na PB jak i na LPG. Silnik 2,0 16v, instalacja 2 generacji, centralka to Bingo S-4.
Co trzeba przestawić w ustawieniach, lub jaka może być przyczyna mechaniczna takiego gaśnięcia?
#17 OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2010 - 20:11
Pewnie przydałaby się też wymiana filterka i regulacja instalacjil.
To powinno rozwiązać twój problem do końca.
Pozdro.
#18 OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2010 - 21:32
#19 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2010 - 15:50
mialem podobnie wymienilem i ustalo
Ale regulacja tez moze sie przyda
#20 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2010 - 18:05