jaki proponujecie parownik ???
#41 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2013 - 19:51
każdy ma jakieś wady o których możesz poczytać na tym forum, a decyzję musisz podjąć sam, jeśli chodzi o wtryski to valdemary szału nie robią ale dużo osób na nich śmiga i jest oki.
#42 OFFLINE
Napisany 16 lipca 2013 - 19:58
Czy zamontować scorpiona czy w ogóle szukać innego?
AC R01 czerwony brzmi na chwilę obecną najlepiej?
#43 OFFLINE
Napisany 16 lipca 2013 - 22:05
http://allegro.pl/re...3390956467.html
http://allegro.pl/za...3399570095.html
http://allegro.pl/re...3336946404.html
782-214-578
884-777-999
#44 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 06:58
Wysłane z mojego GT-I9001
#45 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 09:47
#46 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 10:12
#47 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 10:20
latać będzie ale się szybciej się skończą membrany! poza tym silver nie jest do tej grupy koni co x30xe!! do takiego silnika to gold.
3.0 v6 + mantzel+ cai + zmiana map i parawnik przy wiekrzym bucie umiera .
Wiec zmienic na gold a tamtych dwoch nie.brac pod uwage ??
782-214-578
884-777-999
#48 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 10:39
ZAMONTUJ PRAWIDŁOWO!! czyli elektrozaworem do góry! bo ci się z czasem elektrozawór zacznie zacinać
#49 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 11:04
Wysłane z mojego GT-I9001
#50 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 13:46
Lub można zalozyc golda w wersji z zewnętrznym zaworem.ZAMONTUJ PRAWIDŁOWO czyli elektrozaworem do góry! bo ci się z czasem elektrozawór zacznie zacinać
Dzisiaj miałem przyjemność zmieniac u mnie silvera fi6 na golda razem z nowym przewodem od butli na fi8 (siedzialo fi6) i poprawa jest bardzo zauwazalna (silnik V6 203KM). Na silverze przy dynamicznej jeździe nonstop były spadki ciśnienia i bydle na bene przechodzilo.
Aha, kompletny zestaw naprawczy do golda to jakies 50 zeta.
Sa 2 rodzaje silvera - z zasilaniem na fi6 i fi8, ten drugi będzie się wyrabial jeszcze.Ja latam na silverze i jest pięknie
#51 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 14:19
Byłem zdegustowany jak go zobaczyłem ale stwierdziłem że nie będę się uprzedzał i pojeżdżę. zobaczę no bo teoretycznie powinien stykać...no i styka.
Zestaw naprawczy do golda/silvera to to samo.
#52 OFFLINE
#53 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 15:10
A poza tym w pełnym zakresie obrotów i obciążenia gold daje radę...
#54 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 15:31
Przyznam że nie wiem czy mam miedź fi6 czy fi8 ale przy największym bucie + zamykanie zegarów na ekspresówkach, cały czas jedzie na gazie. Jeszcze nigdy nie przełączył mi się na bene. Czyli silver daje radę u mnie.
Byłem zdegustowany jak go zobaczyłem ale stwierdziłem że nie będę się uprzedzał i pojeżdżę. zobaczę no bo teoretycznie powinien stykać...no i styka.
Zestaw naprawczy do golda/silvera to to samo.
A spadki ciśnienia masz jakie? Nie zapętla wtrysków? Nie podpiera się benzyna? "Przy bucie jest na bogato"?
#55 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 15:42
ZAMONTUJ PRAWIDŁOWO!! czyli elektrozaworem do góry! bo ci się z czasem elektrozawór zacznie zacinać
Czyli podłączenia wody mają być na dole?
#56 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 16:55
Czyli podłączenia wody mają być na dole?
Tak ....podlaczenie wody - na dole a elektro zawor na górze.
782-214-578
884-777-999
#57 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 18:02
#58 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 18:32
Wysłane z mojego GT-I9001
#59 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 18:43
#60 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 19:04
Wysłane z mojego GT-I9001