Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

jaki proponujecie parownik ???


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
124 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   port2000

port2000
  • 78 postów
  • Dołączył: 02-06-2010
  • Skąd: Gniezno
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 16 czerwca 2013 - 19:51

kolego najlepiej byłoby AC czarnego zapodać ale jak źle trafisz to będzie popelina, masz jeszcze do wyboru silvera jak już ktoś wcześniej wspomniał no albo zavolaka :)
każdy ma jakieś wady o których możesz poczytać na tym forum, a decyzję musisz podjąć sam, jeśli chodzi o wtryski to valdemary szału nie robią ale dużo osób na nich śmiga i jest oki.

#42 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 16 lipca 2013 - 19:58

Wpadł mi w ręce Scorpion ST, mam aktualnie KME Silver ale w 3,0 średnio on się wyrabia.

Czy zamontować scorpiona czy w ogóle szukać innego?

AC R01 czerwony brzmi na chwilę obecną najlepiej?

#43 OFFLINE   Ulter

Ulter

    FIOLETOWA LADY loading...

  • 1 935 postów
  • Dołączył: 31-07-2012
  • Skąd: Łask/Zelów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 16 lipca 2013 - 22:05

Witam ...chciał bym.zmienic swój KME Silwer na ...i tu pytanie który reduktor lepszy ?? Ja sie nie znam.wogóle wiec prosze o rade ..
http://allegro.pl/re...3390956467.html
http://allegro.pl/za...3399570095.html
http://allegro.pl/re...3336946404.html
CZASEM NIEWIDOCZNY ALE ZAWSZE OBECNY.. :D
782-214-578
884-777-999
Dodany obrazek

#44 OFFLINE   michu2312

michu2312
  • 156 postów
  • Dołączył: 03-10-2012
  • Skąd: Czerwonak

Napisany 17 lipca 2013 - 06:58

Ja jakis czas temu zmieniałem u siebie poczciwą cegłę brc na kme gold i obsługuje mój silnik bez problemu także mogę śmiało polecić

Wysłane z mojego GT-I9001

#45 OFFLINE   Jaworess

Jaworess

    Biuro Rachunkowe-Ostróda

  • 183 postów
  • Dołączył: 24-02-2011
  • Skąd: Ostróda

Napisany 17 lipca 2013 - 09:47

Nie wyrabia ci silver?? Ja latam na silverze i jest pięknie, zero różnicy, sam byłem w szoku ale tak jest.

#46 OFFLINE   adipaw

adipaw

    WEBASTOi zima niestraszna

  • 662 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: WWY

Napisany 17 lipca 2013 - 10:12

latać będzie ale się szybciej się skończą membrany! poza tym silver nie jest do tej grupy koni co x30xe!! do takiego silnika to gold.

#47 OFFLINE   Ulter

Ulter

    FIOLETOWA LADY loading...

  • 1 935 postów
  • Dołączył: 31-07-2012
  • Skąd: Łask/Zelów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 17 lipca 2013 - 10:20

latać będzie ale się szybciej się skończą membrany! poza tym silver nie jest do tej grupy koni co x30xe!! do takiego silnika to gold.


3.0 v6 + mantzel+ cai + zmiana map i parawnik przy wiekrzym bucie umiera .
Wiec zmienic na gold a tamtych dwoch nie.brac pod uwage ??
CZASEM NIEWIDOCZNY ALE ZAWSZE OBECNY.. :D
782-214-578
884-777-999
Dodany obrazek

#48 OFFLINE   adipaw

adipaw

    WEBASTOi zima niestraszna

  • 662 postów
  • Dołączył: 25-06-2012
  • Skąd: WWY

Napisany 17 lipca 2013 - 10:39

a jeszcze dodam że kme są w 100% regenerowalne!! kupuje się zestaw czyści i śmiga jak nowy bo wszystkie zużywalne elementy się wymienia!

ZAMONTUJ PRAWIDŁOWO!! czyli elektrozaworem do góry! bo ci się z czasem elektrozawór zacznie zacinać :)

#49 OFFLINE   michu2312

michu2312
  • 156 postów
  • Dołączył: 03-10-2012
  • Skąd: Czerwonak

Napisany 17 lipca 2013 - 11:04

Ja mam też u siebie puche i niema żadnego problemu czy to z temperatura gazu czy to ze spadkami ciśnienia, a elektrozawór wywaliłem całkowicie zostala tylko sama obudowa trzpienia elektrozaworu bo mam osobny brc.

Wysłane z mojego GT-I9001

#50 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 lipca 2013 - 13:46

ZAMONTUJ PRAWIDŁOWO czyli elektrozaworem do góry! bo ci się z czasem elektrozawór zacznie zacinać

Lub można zalozyc golda w wersji z zewnętrznym zaworem.
Dzisiaj miałem przyjemność zmieniac u mnie silvera fi6 na golda razem z nowym przewodem od butli na fi8 (siedzialo fi6) i poprawa jest bardzo zauwazalna (silnik V6 203KM). Na silverze przy dynamicznej jeździe nonstop były spadki ciśnienia i bydle na bene przechodzilo.

Aha, kompletny zestaw naprawczy do golda to jakies 50 zeta.

Ja latam na silverze i jest pięknie

Sa 2 rodzaje silvera - z zasilaniem na fi6 i fi8, ten drugi będzie się wyrabial jeszcze.

#51 OFFLINE   Jaworess

Jaworess

    Biuro Rachunkowe-Ostróda

  • 183 postów
  • Dołączył: 24-02-2011
  • Skąd: Ostróda

Napisany 17 lipca 2013 - 14:19

Przyznam że nie wiem czy mam miedź fi6 czy fi8 ale przy największym bucie + zamykanie zegarów na ekspresówkach, cały czas jedzie na gazie. Jeszcze nigdy nie przełączył mi się na bene. Czyli silver daje radę u mnie.
Byłem zdegustowany jak go zobaczyłem ale stwierdziłem że nie będę się uprzedzał i pojeżdżę. zobaczę no bo teoretycznie powinien stykać...no i styka.
Zestaw naprawczy do golda/silvera to to samo.

#52 OFFLINE   Matias

Matias
  • 871 postów
  • Dołączył: 01-01-2013
  • Skąd: Kutno / Gostynin EKU / WGS
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 17 lipca 2013 - 14:47

ja mam gold i nie narzekam. Wszystko jest ok,

#53 OFFLINE   superkudrel

superkudrel
  • 92 postów
  • Dołączył: 17-06-2011
  • Skąd: Kraśnik
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 lipca 2013 - 15:10

Ja u siebie założyłem przy swapie na 3,0 zamiast wysłużonego silvera właśnie golda, wyrabia się, z tym, że jak nie ma obciążenia coś w nim piszczy, delikatnie rzęzi, oddałem do reklamacji, między czasie założyłem drugi, taki sam, też popiskuje delikatnie, ale w kabinie słyszalne! Miał ktoś takie objawy?

A poza tym w pełnym zakresie obrotów i obciążenia gold daje radę...

#54 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 17 lipca 2013 - 15:31

Przyznam że nie wiem czy mam miedź fi6 czy fi8 ale przy największym bucie + zamykanie zegarów na ekspresówkach, cały czas jedzie na gazie. Jeszcze nigdy nie przełączył mi się na bene. Czyli silver daje radę u mnie.
Byłem zdegustowany jak go zobaczyłem ale stwierdziłem że nie będę się uprzedzał i pojeżdżę. zobaczę no bo teoretycznie powinien stykać...no i styka.
Zestaw naprawczy do golda/silvera to to samo.


A spadki ciśnienia masz jakie? Nie zapętla wtrysków? Nie podpiera się benzyna? "Przy bucie jest na bogato"?

#55 OFFLINE   Sergio

Sergio

    Precz z Komuną

  • 556 postów
  • Dołączył: 23-04-2012
  • Skąd: Gdansk-Holandia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 17 lipca 2013 - 15:42

ZAMONTUJ PRAWIDŁOWO!! czyli elektrozaworem do góry! bo ci się z czasem elektrozawór zacznie zacinać :)


Czyli podłączenia wody mają być na dole?

#56 OFFLINE   Ulter

Ulter

    FIOLETOWA LADY loading...

  • 1 935 postów
  • Dołączył: 31-07-2012
  • Skąd: Łask/Zelów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 17 lipca 2013 - 16:55

Czyli podłączenia wody mają być na dole?


Tak ....podlaczenie wody - na dole a elektro zawor na górze.
CZASEM NIEWIDOCZNY ALE ZAWSZE OBECNY.. :D
782-214-578
884-777-999
Dodany obrazek

#57 OFFLINE   JJdzej

JJdzej
  • 1 752 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Skąd: Tczew/Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 17 lipca 2013 - 18:02

yyyy a nie można elektrozawór na górze dać na przewodzie?

#58 OFFLINE   michu2312

michu2312
  • 156 postów
  • Dołączył: 03-10-2012
  • Skąd: Czerwonak

Napisany 17 lipca 2013 - 18:32

Możesz zaślepić otwór po elektrozaworze w reduktorze i dac go na zasilaniu reduktora ja akurat tak mam u siebie

Wysłane z mojego GT-I9001

#59 OFFLINE   Sergio

Sergio

    Precz z Komuną

  • 556 postów
  • Dołączył: 23-04-2012
  • Skąd: Gdansk-Holandia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 17 lipca 2013 - 18:43

czyli te reduktory od kme można mocować jak nam tylko wygodnie,jeśli chodzi o góra,dół, w poprzek podłączenia wody i gazu?

#60 OFFLINE   michu2312

michu2312
  • 156 postów
  • Dołączył: 03-10-2012
  • Skąd: Czerwonak

Napisany 17 lipca 2013 - 19:04

Niby jest zasada ze montujemy elektrozaworem do dołu zeby za szybko się nie zawalał syfem z gazu, no chyba ze go zaslepisz o dasz ma zasilaniu

Wysłane z mojego GT-I9001