Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

jaki proponujecie parownik ???


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
124 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   kamilek86

kamilek86
  • 30 postów
  • Dołączył: 23-12-2009
  • Skąd: Konin

Napisany 13 lutego 2012 - 20:52

Witam mam pytanie jaki parownik proponujecie obecny mam Firmy ZAVIOLI ??? dodam ze na calym baku (42l) robie 200km lyka jak smok.... bylem juz u gazownika na regulacji i nic niepomaga chyba mnie czeka kapitalny remont gazu :( dodam ze po rozgrzaniu silnika 90 stopni dopiero laskawie sie przelanczagaz a mam niby ustawiony na 30 stopni a druga rzecz parownik ma z 20 stopni a weze od nagrzewnicy gorace ( instalacja KME)

#2 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 lutego 2012 - 22:00

AC RO1 i zmień gazownika http://www.drypa.pl/..._sekwencji.html lub KME gold

#3 OFFLINE   koles43

koles43

    została babcia i C5

  • 470 postów
  • Dołączył: 11-10-2008
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 13 lutego 2012 - 23:03

Masz instalke KME to zakładaj KME Gold a czemu AC R01 ma zasilanie miedż 6 milimetrów a KME Gold ma miedż 8 milimetrów, wtryski HANA 2000 czerwone(ja mam taki zestawi pali średnio teraz 13l), co do temperatury to sprawdż gdzie jest wpięty parownik

#4 OFFLINE   kamilek86

kamilek86
  • 30 postów
  • Dołączył: 23-12-2009
  • Skąd: Konin

Napisany 14 lutego 2012 - 17:59

Masz instalke KME to zakładaj KME Gold a czemu AC R01 ma zasilanie miedż 6 milimetrów a KME Gold ma miedż 8 milimetrów, wtryski HANA 2000 czerwone(ja mam taki zestawi pali średnio teraz 13l), co do temperatury to sprawdż gdzie jest wpięty parownik


Witam :p co do parownika KME Gold jest przeznaczony do aut nie przekraczajacych 380 kucykow a do 270 kucykow sa KME Silver moge takiego zamontowac ?Gold najtanszy na Allegro 350 pln a Silver od 220 pln (wiadomo tanszy ale czy sie dobrze sprawdzi SIlwer?) napisz mi jaka jest Cena wtryskow Hana 2000 czerwone(za sztuke ?)niemoge znalesc na necie poleconych wtryskow.... Dzieki za pomoc z gory
Wczoraj 23:03

#5 OFFLINE   koles43

koles43

    została babcia i C5

  • 470 postów
  • Dołączył: 11-10-2008
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 14 lutego 2012 - 19:25

Ty wydajesz twoja decyzja co zamontować tu masz wtryski 120 zł sztuka
http://moto.allegro....2110416117.html

#6 OFFLINE   kamilek86

kamilek86
  • 30 postów
  • Dołączył: 23-12-2009
  • Skąd: Konin

Napisany 14 lutego 2012 - 20:27

Dzieki za porady Kolego :p:P:P

#7 OFFLINE   kowall

kowall

    I LoVe ThiS CaR

  • 134 postów
  • Dołączył: 08-01-2010
  • Skąd: Szczecin

Napisany 14 lutego 2012 - 21:18

Witam :p co do parownika KME Gold jest przeznaczony do aut nie przekraczajacych 380 kucykow a do 270 kucykow sa KME Silver moge takiego zamontowac ?Gold najtanszy na Allegro 350 pln a Silver od 220 pln (wiadomo tanszy ale czy sie dobrze sprawdzi SIlwer?) napisz mi jaka jest Cena wtryskow Hana 2000 czerwone(za sztuke ?)niemoge znalesc na necie poleconych wtryskow.... Dzieki za pomoc z gory
Wczoraj 23:03


dane podawane przez producentów reduktorów mozna sobie wsadzić między książki - najczesciej są to dane grubo zawyżone, miałem silvera i wystarczał do normalnej jazdy, jak lubisz depnąć porządnie to silver według mnie ciut za słaby/na styk powiedzmy, zmieniłem teraz na AC R01 i bajka, grzeje gaz aż miło, cisnienie stabilne, spadki przy butowaniu akceptowalne a kosztuje zaledwie ok. 210,- z KME Gold doczynienia nie miałem ale opinie ma nie ciekawe jesli chodzi o termike. Srednica miedzi nie ma znaczenia można zastosować redukcje fi8/fi6. Oczywiście twoja kasa twoja decyzja ale według mnie nie ma sensu wydawać np. 350,- na golda skoro mozna mieć za mniej niezły parownik a róznice dołożyć do wtryskiwaczy

#8 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 lutego 2012 - 21:28

1- Nie istnieje pojęcie "za dużego parownika", co najwyżej za drogiego. Za to problemów z za małymi, niewydajnymi, ze spadkami ciśnienia lub zamrażającymi gaz jest dużo. Stabilny parownik to łatwość regulacji. Silver powinien wystarczyć, ale uprzedzam, do wtrysków dobieranych do mocy, regulowanych ciśnieniem i mnożnikiem na pierwsze manewry wolałbym mieć wydajny reduktor pod maską.

2- Hana czerwona do listwy, wtyk "Valtek" lub Hana czerwona z króccem, wtyk wymagający przejściówki za 80zł z małym haczykiem.

Firma sprzedająca polecana ze względu na cenę, nic mnie z nią nie łączy.

#9 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 lutego 2012 - 21:29

silwer tego nie uciągnie jest na styk , producenci bajki piszą o wydajności , jedyna firma która podaje mniejsze wartości dla parownika to właśnie AC RO1 , w linku który podałem wyżej w firmie Megapol Hanki kupisz po 80 zata i jak chcesz mieć dobry reduktor za małą kasę to kup ACRO1 ja jestem bardzo :D

#10 OFFLINE   kamilek86

kamilek86
  • 30 postów
  • Dołączył: 23-12-2009
  • Skąd: Konin

Napisany 15 lutego 2012 - 21:44

silwer tego nie uciągnie jest na styk , producenci bajki piszą o wydajności , jedyna firma która podaje mniejsze wartości dla parownika to właśnie AC RO1 , w linku który podałem wyżej w firmie Megapol Hanki kupisz po 80 zata i jak chcesz mieć dobry reduktor za małą kasę to kup ACRO1 ja jestem bardzo :D


to jest moje pierwsze auto co ma instalacje nieznam sie za bardzo.... wiec pisze o porade :p (Kazdy szuka tanszego narzedzie ale zeby sie dobrze sprawdzil) czyli Reduktor AC R01 i wtryski Hanna 2000 czerwone wtyk Valtek bez zadnych przejscowek a napisz mi jeszcze czy wymieniales sam sobie taki zestaw czy mechanik i jaki koszt montazu ? (zeby mi magic nie krzyknol kosmicznej ceny za wymiane ) z Gory Dziekowac :jump:

#11 OFFLINE   pers58

pers58
  • 419 postów
  • Dołączył: 04-04-2009
  • Skąd: TYCHY
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 lutego 2012 - 21:53

silwer tego nie uciągnie jest na styk , producenci bajki piszą o wydajności , jedyna firma która podaje mniejsze wartości dla parownika to właśnie AC RO1 , w linku który podałem wyżej w firmie Megapol Hanki kupisz po 80 zata i jak chcesz mieć dobry reduktor za małą kasę to kup ACRO1 ja jestem bardzo :D


Ale w opisie na Allegro podają,że reduktor ACR01 jest do samochodów których moc nie przekracza 150 km.

#12 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 lutego 2012 - 22:29

spokojnie ACR01 uciągnie 200 konikow to reduktor którego producent podaje zaniżone parametry w przeciwieństwie do innych którzy podają o wiele zawyżone jest stabilny i wydajny termicznie , jak na razie to za te pieniądze to najlepszy wybór :D

(zeby mi magic nie krzyknol kosmicznej ceny za wymiane

jeżeli potrafisz coś zrobić przy samochodzie to dasz radę ale jeżeli nie czujesz się na silach to zleć gazmenowi , ja zrobiłem samemu i jestem zadowolony

#13 OFFLINE   koles43

koles43

    została babcia i C5

  • 470 postów
  • Dołączył: 11-10-2008
  • Skąd: Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 15 lutego 2012 - 22:30

to jest moje pierwsze auto co ma instalacje nieznam sie za bardzo.... wiec pisze o porade :p (Kazdy szuka tanszego narzedzie ale zeby sie dobrze sprawdzil) czyli Reduktor AC R01 i wtryski Hanna 2000 czerwone wtyk Valtek bez zadnych przejsiowek a napisz mi jeszcze czy wymieniales sam sobie taki zestaw czy mechanik i jaki koszt montazu ? (zeby mi magic nie krzyknol kosmicznej ceny za wymiane ) z Gory Dziekowac :jump:


wszystko można zrobić samemu tylko ty musisz się liczyć z tym że szczelności sam nie sprawdzisz a i tak będziesz musiał kalibrować instalacje (chyba u mechanika)

#14 OFFLINE   kamilek86

kamilek86
  • 30 postów
  • Dołączył: 23-12-2009
  • Skąd: Konin

Napisany 16 lutego 2012 - 18:28

wszystko można zrobić samemu tylko ty musisz się liczyć z tym że szczelności sam nie sprawdzisz a i tak będziesz musiał kalibrować instalacje (chyba u mechanika)


to to wiem ze po montazu do gazownika na sprawdzenie :jump: kolejny raz DZIEKI

spokojnie ACR01 uciągnie 200 konikow


Dzieki za odpowiedz :D

#15 OFFLINE   kowall

kowall

    I LoVe ThiS CaR

  • 134 postów
  • Dołączył: 08-01-2010
  • Skąd: Szczecin

Napisany 18 lutego 2012 - 17:25

wszystko można zrobić samemu tylko ty musisz się liczyć z tym że szczelności sam nie sprawdzisz a i tak będziesz musiał kalibrować instalacje (chyba u mechanika)


a dlaczego nie może sprawdzić sam szczelności? nie rozumiem w czym problem, bierzesz tester szczelności - spray i jedziesz po wszystkich łączeniach (reduktor, elektrozawór...). Możesz także podjechać na stacje przeglądów też posiadają detektory elektroniczne i za pare groszy sprawdzą. Jesli chodzi o ACR01 to polecam, wstawiłem niedawno do siebie i :up:

#16 OFFLINE   DaZmud_9

DaZmud_9
  • 10 postów
  • Dołączył: 06-04-2009
  • Skąd: Sandomierz - Wrocław

Napisany 18 lutego 2012 - 19:11

Witam Ja jeździłem na parowniku Zavoli Zeta-N, oczywiście za słabym i przy ostrym deptaniu brakowało tego gazu. Po poradach, przesiadłem się na najlepszy do Omegi, konkretnie X30XE parownik GURTNER GU2. Nie ma nic lepszego, zapasu jest od cholery. Nie przyciął nigdy! I spalanie, mam wtryskiwacze Valtec czerwone 3 ohm, moim przydało by się już czyszczenie lub wymiana, to na takim zestawie na 49 litrach gazu ostatnio zrobiłem 467km jadac moim sposobem, czyli niezbyt delikatnie, prędkość średnia na całej trasie 100km/h. Spalanie od 8.9l na autostradzie 100-130 do 14l ostra nagniotka w mieście, zawsze odjazd ze świateł.

#17 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 lutego 2012 - 20:28

ma jedną wadę , przegrzewa gaz szczególnie latem , na zimę ok , max do 220k , jak tak mało pali to zaoszczędzona kasa przyda się na remont głowic:jump:

#18 OFFLINE   DaZmud_9

DaZmud_9
  • 10 postów
  • Dołączył: 06-04-2009
  • Skąd: Sandomierz - Wrocław

Napisany 19 lutego 2012 - 00:41

Ogranicze wypowiedzi na ten temat, jeśli to takie nierealne i idiotyczne.

Pozdrawiam serdecznie, pozostaje mi tylko czytanie.:dziura:

#19 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 lutego 2012 - 12:05

Sory ! ale jeżeli mieścisz się w 20% w stosunku do pb to OK natomiast jeżeli nie to jest szansa na ubogą mieszankę która zrobi więcej szkód niż bogata.Natomiast co do reduktora to każdy z wymienionych ma swoje zalety i wady bo idealnego jeszcze nie wyprodukowano ale faktem jest że należy dać większy z zapasem i do każdego samochodu należy podchodzić indywidualnie w zależności od zainstalowanych komponentów.

#20 OFFLINE   BiziBaj

BiziBaj
  • 76 postów
  • Dołączył: 27-11-2011

Napisany 09 marca 2012 - 23:20

Panowie,

A co z instalacją II generacji? Jaki parownik do 2.0 16v?

Posiadam teraz tomasetto do 140KM i się prawdopodobnie skończył. Planuję zakup, lecz wolałbym aby złotówki został w mojej kieszeni nie handlarza/mechanika, dlatego zastanawiam się znowu na tomasetto, takim: TOMASETTO 140 HP mod. AT (do mocy 140KM) http://allegro.pl/no...2181721200.html, bo to jest chyba niemalże wierna kopia tego co mam, więc wymiana będzie banalna, ale jednocześnie wiem, że zapasu to on nie ma, chociaż ja jakoś super ostro nie deptam... zastanawiam się jeszcze na takim: TOMASETTO SUPER mod. AT-07 (do mocy 200KM) , oraz link: http://allegro.pl/no...2175792455.html, on już ma duuużżży zapas, więc LPG będzie grzane aż miło (będzie można wstawić zaworek regulujący przed parownik /na wężu wodnym/). Nie wiem tylko czy montaż ogarnę, ale mniejsza z tym. Cena jeszcze w zakresie.

Co polecacie?