Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Spot


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
127 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   aga81

aga81

    żonka DYKTATORA :)

  • 123 postów
  • Dołączył: 10-08-2010
  • Skąd: szczecin

Napisany 15 luty 2012 - 19:45

19.02 Kołobrzeg "gdzieś":

1. siwysarbinowo
2. piniu78 i aga81
3.-> to miejsce czeka na Ciebie;)

#42 OFFLINE   RiBiT

RiBiT
  • 181 postów
  • Dołączył: 16-06-2010
  • Skąd: koszalin

Napisany 15 luty 2012 - 19:57

19.02 Kołobrzeg "gdzieś":

1. siwysarbinowo
2. piniu78 i aga81
3. RiBiT
4.-> to miejsce czeka na Ciebie

#43 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 15 luty 2012 - 20:39

19.02 Kołobrzeg "gdzieś":

1. siwysarbinowo
2. piniu78 i aga81
3. RiBiT
4. maniek1059 prawdopodobnie ze "szkodnikami"(dziećmi)
5. -> to miejsce czeka na Ciebie

#44 OFFLINE   kevinkp

kevinkp
  • 7 postów
  • Dołączył: 28-06-2011
  • Skąd: Kamień Pomorski

Napisany 15 luty 2012 - 21:17

19.02 Kołobrzeg "gdzieś":

1. siwysarbinowo
2. piniu78 i aga81
3. RiBiT
4. maniek1059 prawdopodobnie ze "szkodnikami"(dziećmi)
5. kevin_kp
6. -> to miejsce czeka na Ciebie

#45 OFFLINE   RiBiT

RiBiT
  • 181 postów
  • Dołączył: 16-06-2010
  • Skąd: koszalin

Napisany 15 luty 2012 - 21:38

miejsce zbiorki zrobimy najwyzej w tym miejscu http://maps.google.c...&sz=14&t=h&z=14 a potem juz dalej peletonem na miasto sie poleci;)

#46 OFFLINE   siwysarbinowo

siwysarbinowo

    Marcin

  • 1138 postów
  • Dołączył: 06-04-2010
  • Skąd: Sarbinowo
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 15 luty 2012 - 21:47

miejsce zbiorki zrobimy najwyzej w tym miejscu http://maps.google.c...&sz=14&t=h&z=14 a potem juz dalej peletonem na miasto sie poleci;)



Ale to trochę nie po drodze ludziom z zachodu. Ribit, my się spotkamy na bagiczu wcześniej chwilę najwyżej, a z resztą gdzieś w Kołobrzegu, w miejscu gdzie wszyscy trafią bez problemu :)




Wczasy nad morzem? Zapraszam http://kaczor.afr2.pl/

Facebook: https://www.facebook.com/domkikaczor

 


#47 OFFLINE   kevinkp

kevinkp
  • 7 postów
  • Dołączył: 28-06-2011
  • Skąd: Kamień Pomorski

Napisany 15 luty 2012 - 22:02

Proponuję aby najpierw spotkać się na stacji benzynowej na wlocie do kołobrzegu od strony zieleniewa, bo prawdopodobnie od tej strony będzie jechać większość osób.

#48 OFFLINE   RiBiT

RiBiT
  • 181 postów
  • Dołączył: 16-06-2010
  • Skąd: koszalin

Napisany 15 luty 2012 - 22:15

Ale to trochę nie po drodze ludziom z zachodu. Ribit, my się spotkamy na bagiczu wcześniej chwilę najwyżej, a z resztą gdzieś w Kołobrzegu, w miejscu gdzie wszyscy trafią bez problemu :)


d0obrze mowisz ustawimy sie wczesniej na bagiczu i sprawdzimy jakie są warunki drogowe:D a tak poza to zly link wyslalem. ja bede lecial od strony wrzosowa chyba ze bede mial sprawe w koszalinie to w bedzinie sie zjedziemy i razem polecimy

#49 OFFLINE   TOMIX

TOMIX

    -=TOMEK=-

  • 661 postów
  • Dołączył: 28-06-2008
  • Skąd: Usedom Świnoujście
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 16 luty 2012 - 10:48

ja odpadam, 19 w robocie nikczemnie będę spędzał dniówkę:prezesy: ale trzymam za was kciuki:pije: aby udało się w końcu zmontować to spotkanko:party:

#50 OFFLINE   G.A.D.T.I.

G.A.D.T.I.
  • 936 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: ZGR-ZS-ZPY(PL)-M(D)
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 luty 2012 - 11:26

A miało być gdzieś po środku.
Do Bagicza mam 160km.
Czuje,że z tego spota,znowu wyjdzie kicha.
Postaram się dotrzeć,ale nic na 100% nie obiecuje.







 


#51 OFFLINE   siwysarbinowo

siwysarbinowo

    Marcin

  • 1138 postów
  • Dołączył: 06-04-2010
  • Skąd: Sarbinowo
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 16 luty 2012 - 11:30

A miało być gdzieś po środku.


No to dawaj lokalizacje jakąś, zawsze przecież można zmienić.




Wczasy nad morzem? Zapraszam http://kaczor.afr2.pl/

Facebook: https://www.facebook.com/domkikaczor

 


#52 OFFLINE   G.A.D.T.I.

G.A.D.T.I.
  • 936 postów
  • Dołączył: 07-10-2007
  • Skąd: ZGR-ZS-ZPY(PL)-M(D)
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 luty 2012 - 12:07

Nie ma złotego środka.







 


#53 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 16 luty 2012 - 14:17

ja odpadam, 19 w robocie nikczemnie będę spędzał dniówkę

szkoda,pewnie marcines tez nie pojedzie ani ciocia wiola i sam sie bede musial z uznamu ciagnąć,jesli wyzdrowieje do niedzieli bo wczoraj mnie zlapalo prawie 39st. goraczki i glut mi do pasa wisi.

#54 OFFLINE   schak

schak
  • 651 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Maszewo -> Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 16 luty 2012 - 14:27

Mnie tak daleko to też napewno nie będzie. Poza tym godzina pewnie też będzie nieodpowiednia dla mnie.

#55 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 16 luty 2012 - 16:00

jesli faktycznie dla wiekszosci jest za daleko to moze przeniesiemy miejscówe gdzies blizej. moze Nowogard albo inne propozycje?????:confused:

Mnie tak daleko to też napewno nie będzie

moze masz gdzies blisko siebie jakies fajne miejsce??

#56 OFFLINE   schak

schak
  • 651 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Maszewo -> Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 16 luty 2012 - 21:37

z tym że ja dopiero popołudniu będę miał czas a wszystkie zloty były koło 12.00

#57 OFFLINE   siwysarbinowo

siwysarbinowo

    Marcin

  • 1138 postów
  • Dołączył: 06-04-2010
  • Skąd: Sarbinowo
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 16 luty 2012 - 22:21

wszystkie zloty były koło 12.00


To ten może być wyjątkiem :D Ja bardzo chętny jestem nawet na po południowy spocisz, taki obiadowy albo obiadowokolacyjny :D




Wczasy nad morzem? Zapraszam http://kaczor.afr2.pl/

Facebook: https://www.facebook.com/domkikaczor

 


#58 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 16 luty 2012 - 22:43

Ja bardzo chętny jestem nawet na po południowy spocisz

mi tam tez bez róznicy na którą:)

#59 OFFLINE   schak

schak
  • 651 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Maszewo -> Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 16 luty 2012 - 23:10

jest ciekawa miejscówka koło Goleniowa w miejscowości Glewice. Duży parking (do latania bokiem) przy głównej drodze a przy nim dwa lokale w których można posiedzieć lub na zewnątrz grilla ogarnąć.

Mi by pewnie pasowała godzina 17.00 (około)
jeżeli reszcie też to fajnie.

#60 OFFLINE   maniek1059

maniek1059

    MEG@M@NIEK

  • 137 postów
  • Dołączył: 14-02-2009
  • Skąd: swinoujscie
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 16 luty 2012 - 23:26

Mi by pewnie pasowała godzina 17.00 (około)

wiem gdzie to jest,ojciec tam samochód kupował.
jak dla mnie swietnie.
mozna spota zrobic na 14tą a ty najwyzej dojedziesz jak sie juz wyrobisz:)
tylko zobaczymy co reszta na to,he,he,he