Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

c20ne + c24ne


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
18 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Markovectra

Markovectra
  • 23 postów
  • Dołączył: 16-07-2010

Napisany 04 lutego 2012 - 20:34

Witam czy ktoś z Was się orientuje czy dół c24ne podejdzie pod górę c20ne?Pozdrawiam

#2 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 04 lutego 2012 - 21:26

Nie podejdzie.

#3 OFFLINE   Markovectra

Markovectra
  • 23 postów
  • Dołączył: 16-07-2010

Napisany 06 lutego 2012 - 22:27

Koleś z vkp podpowiedził mi że dół z oplowskich 2.2 16v powinien podejść,okazuje się że też jednak nic z tego inna uszczelka pod głowice niż w 2.0 a miałem nadzieje bo średnica tłoka taka sama jak w 2.0 tylko skok inny

#4 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 07 lutego 2012 - 07:01

A jaki miał być cel tych modyfikacji??

#5 OFFLINE   piotreksz4

piotreksz4
  • 35 postów
  • Dołączył: 08-08-2011
  • Skąd: Gorzów Wlkp:)

Napisany 09 lutego 2012 - 18:45

pewnie niewielkie podniesienie mocy...ale zła droga

#6 OFFLINE   Markovectra

Markovectra
  • 23 postów
  • Dołączył: 16-07-2010

Napisany 12 lutego 2012 - 22:09

Jednak po oględzinach na zdjęciach z rozebranych silników wychodzi na to że 2.2 podejdzie bez problemu i nie wiem czy to takie nie wielkie podniesienie mocy bo teoretycznie 15 koni i 15nm powinno dolecieć + kolejne konie i nm po obróbce głowicy i może zakrecić się koło 160 koni i 220nm

#7 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 12 lutego 2012 - 22:52

Jednak po oględzinach na zdjęciach z rozebranych silników wychodzi na to że 2.2 podejdzie bez problemu i nie wiem czy to takie nie wielkie podniesienie mocy bo teoretycznie 15 koni i 15nm powinno dolecieć + kolejne konie i nm po obróbce głowicy i może zakrecić się koło 160 koni i 220nm

Dość optymistyczne prognozy jak na 8V. Oby się sprawdziły.
Wiem, że w 2,2 blok jest wyższy więc od razu dorób regulowane koło rozrządu.
P.S. Nie taniej wsadzić jakąś Vkę??

#8 OFFLINE   Markovectra

Markovectra
  • 23 postów
  • Dołączył: 16-07-2010

Napisany 14 lutego 2012 - 00:03

Może i optymistyczne ale jak w chwili obecnej jest 137Km i 198Nm to może się udać.V-ka fajna sprawa ale znależdż zdrową np c25xe graniczy z cudem po za tym za dużo już wsadziłem w moje Ne żeby teraz się tego pozbyć dla tego chciałbym zrobić jeszcze te dwa mody i zobaczymy może wyjdzie na prawdę mocne wolnossące Ne

#9 OFFLINE   adamesce

adamesce

    Omega: Never ending story

  • 595 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 14 lutego 2012 - 12:03

ja sie ma checi i wyobraznie oraz mozliwosci to wszystko sie da. Jak bys mogl to uzupelniaj watek o szczegoly z pracy jesli bedzie robil tego moda. Powodzenia.

#10 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 14 lutego 2012 - 13:41

Może i optymistyczne ale jak w chwili obecnej jest 137Km i 198Nm

A jaki setup masz w tej chwili??

#11 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 lutego 2012 - 14:43

ja sie ma checi i wyobraznie oraz mozliwosci to wszystko sie da.


teoretycznie, to taaak... :p

a praktycznie, to stworzysz coś, co nie bedzie sie nadawało ani do powaznych ścigów, ani do typowej jazdy na codzień. Ale co kto lubi ;)

kiedyś dużo czasu poświęciłem na kadetta z c20ne, przekroczenie bariery 140KM n/a jest mega trudne i mocno zmienia charakterystykę tego silnika. Chyba brniesz w ślepy zaułek ;)

#12 OFFLINE   Markovectra

Markovectra
  • 23 postów
  • Dołączył: 16-07-2010

Napisany 14 lutego 2012 - 23:40

Ssący i wydechowy lexa wraz z kompletnym wydechem lexa na jednym tłumiku bez kata,wałek od świątka,tłoki c20xe,zimny dolot z pod zderzaka skrzynia f20 z xe,lekki zamach i oczywiście wszystko wystrojone.Tak dle przykładu na kompie z seh-a jest 6KM i 8Nm mniej,przy seryjnej głowicy to jak na Ne niezły wynik.Hamowana była seria przed modami 112KM i 164Nm także nie wiele mnie od fabryki

#13 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 lutego 2012 - 23:49

Chłopaki, powiedzcie Wy mnie ku czemu ma służyć taki tuning ?? Pytam poważnie, bo nie kumam po co wsadzać siano i dłubać 2,0 czy 2,4 po to by dojść do 137Km - jak jest 3,0 co ma od razu 204KM. Jak dla mnie to jest niezrozumiałe. Nadłubiesz się, nadłubiesz i przyjedzie ktoś byle jakim 2,6 czy 3,0 i tak zrobi z tym podłubanym co będzie chciał :hmm:

Chyba, że to robota dla samej roboty - hobby, albo pasja. Tylko efekt jak dla mnie lipa.

#14 OFFLINE   Markovectra

Markovectra
  • 23 postów
  • Dołączył: 16-07-2010

Napisany 15 lutego 2012 - 16:55

Jeśli chodzi o VA to nie moc a masa auta jest jego atutem,obecne 137Km 198nm to 7,3-7,5 do setki i na ćwiartkę ET+RT 16.15,najlepsze samo ET to 15.56 to seryjne x30xe jeżdzi gorzej

#15 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 lutego 2012 - 17:04

A bo to w Vectrze jest, a ja myślałem że w Omedze. No teraz to okej :D

#16 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 lutego 2012 - 18:14

bo taki mod to jest choroba....zwana tuningiem :) niektorzy dlubia 2.0 16V i na tym bazują, niektorzy rzezbia tylko w v6( tez szału z tego nie ma) i tylko v6 a niektorzy wkladaja silniki z beemki.

to tak juz jest

sam tak mialem z moim 126p - najpierw wyczynowe (haha) 650ccm, potem zbudowalem 800 (tloki i cylindry z garbusa 1600, gaznik z suzuki rf600 i inne pierdoly)

potem weszło 1.2 fajer :D

#17 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 lutego 2012 - 10:46

sam tak mialem z moim 126p - najpierw wyczynowe (haha) 650ccm, potem zbudowalem 800 (tloki i cylindry z garbusa 1600, gaznik z suzuki rf600 i inne pierdoly)

potem weszło 1.2 fajer :D


iii odpuściłeś przed najzabawniejszą opcją - stage 4 ;)
1,3T z U i.e.T :D


z tym oplowym 2,0 rozumiem, że to choroba - ale nie rozumiem, dlaczego mając "gotowce" na V6 ktoś się upiera przy 2,0. Spalanie niższe nie będzie, więc po co? Większy fun z V6. Podobnie, jak większy fun z rwd, ale są gusta i guściki :p

#18 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 17 lutego 2012 - 20:48

Mam w piwnicy prawie złożone C20NE z tłokami z XE, wałkiem 18e, wydechem z XE i ECU z 20SEH. Mam nadzieję, że kiedyś trafi to pod maskę mojego auta firmowego czyli niezniszczalnej skody pickup :D
Przy wadze skody powinno to fajnie się odpychać :)

#19 OFFLINE   Markovectra

Markovectra
  • 23 postów
  • Dołączył: 16-07-2010

Napisany 17 lutego 2012 - 23:26

Hamowałem swoją Ne na kości z seh-a i wyszło 8 KM i 11Nm gorzej,także w przypadku mojego set-upu strojenie jest nie żle zrobione.Odnośnie 2.0 choćby dlatego się w to bawie,bo nawet nie wiecie jaka jest frajda jak na zlocie vkp robie co chce z VB V6,nawet ostatnio objechałem VB i500 czyli 194KM i 240Nm a jak dołoże dół 2.2 i dobrze zrobioną głowice to Ne będzie fruwać