c20ne + c24ne
#1 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2012 - 20:34
#2 OFFLINE
#3 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2012 - 22:27
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
#6 OFFLINE
Napisany 12 lutego 2012 - 22:09
#7 OFFLINE
Napisany 12 lutego 2012 - 22:52
Dość optymistyczne prognozy jak na 8V. Oby się sprawdziły.Jednak po oględzinach na zdjęciach z rozebranych silników wychodzi na to że 2.2 podejdzie bez problemu i nie wiem czy to takie nie wielkie podniesienie mocy bo teoretycznie 15 koni i 15nm powinno dolecieć + kolejne konie i nm po obróbce głowicy i może zakrecić się koło 160 koni i 220nm
Wiem, że w 2,2 blok jest wyższy więc od razu dorób regulowane koło rozrządu.
P.S. Nie taniej wsadzić jakąś Vkę??
#8 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2012 - 00:03
#9 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2012 - 12:03
#10 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2012 - 13:41
A jaki setup masz w tej chwili??Może i optymistyczne ale jak w chwili obecnej jest 137Km i 198Nm
#11 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2012 - 14:43
ja sie ma checi i wyobraznie oraz mozliwosci to wszystko sie da.
teoretycznie, to taaak...
a praktycznie, to stworzysz coś, co nie bedzie sie nadawało ani do powaznych ścigów, ani do typowej jazdy na codzień. Ale co kto lubi
kiedyś dużo czasu poświęciłem na kadetta z c20ne, przekroczenie bariery 140KM n/a jest mega trudne i mocno zmienia charakterystykę tego silnika. Chyba brniesz w ślepy zaułek
#12 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2012 - 23:40
#13 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2012 - 23:49
Chyba, że to robota dla samej roboty - hobby, albo pasja. Tylko efekt jak dla mnie lipa.
#14 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 16:55
#15 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 17:04
#16 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2012 - 18:14
to tak juz jest
sam tak mialem z moim 126p - najpierw wyczynowe (haha) 650ccm, potem zbudowalem 800 (tloki i cylindry z garbusa 1600, gaznik z suzuki rf600 i inne pierdoly)
potem weszło 1.2 fajer
#17 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2012 - 10:46
sam tak mialem z moim 126p - najpierw wyczynowe (haha) 650ccm, potem zbudowalem 800 (tloki i cylindry z garbusa 1600, gaznik z suzuki rf600 i inne pierdoly)
potem weszło 1.2 fajer
iii odpuściłeś przed najzabawniejszą opcją - stage 4
1,3T z U i.e.T
z tym oplowym 2,0 rozumiem, że to choroba - ale nie rozumiem, dlaczego mając "gotowce" na V6 ktoś się upiera przy 2,0. Spalanie niższe nie będzie, więc po co? Większy fun z V6. Podobnie, jak większy fun z rwd, ale są gusta i guściki
#18 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2012 - 20:48
Przy wadze skody powinno to fajnie się odpychać
#19 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2012 - 23:26