IMHO ważniejszy... Bo dobrze złożona (i wystrojona) instalacja nawet z tanich komponentów będzie lepiej pracować niż najlepsza nawet lecz złożona bez pojęcia, aby łatwiej było wszystko do auta wrzucić i zestrojona przez autokalibrację(...) wybór gazownika = ważny co instalacja
OMKA 2,5 V6 a montaż LPG
#21 OFFLINE
Napisany 13 marca 2012 - 21:42
#22 OFFLINE
Napisany 14 marca 2012 - 05:21
Czyżby był lepszy od innych instalacji a może tańszy?
Proszę o podpowiedzi gdyż mam mętlik w głowie, którą instalacje założyć a do tej pory z gazem w aucie nie miałem nic do czynienia...
#23 OFFLINE
Napisany 14 marca 2012 - 07:43
Daj spokój brc może takie było - 10lat temu
są lepsze i tańsze zestawy
Jest to moje 3 auto z instalacja BRC i uwierz problemow zero . A 10 lat temu to mogles sobie zalozyc 1gen lovato
Nie mowie ze nie ma lepszych , tylko podkreslam ze 56 jest do aut od 5 garow przystosowana do takiich silnikow:]
#24 OFFLINE
Napisany 14 marca 2012 - 07:52
Jackie
A tak z innej beczki to fajnie jak by się ktoś wypowiedział co ma taki sam motor jak ty;)
#25 OFFLINE
Napisany 14 marca 2012 - 10:48
#26 OFFLINE
Napisany 14 marca 2012 - 17:12
Mam nadzieję, że się wypowiedzą, bo z pewnych powodów "pali" mi się pod nogami by jak najszybciej zamontować instalacje LPG.Jackie
A tak z innej beczki to fajnie jak by się ktoś wypowiedział co ma taki sam motor jak ty;)
#27 OFFLINE
Napisany 14 marca 2012 - 18:12
Czytając ogłoszenia sprzedaży OM zauważyłem, że większość ma założone STAG 300.
Czyżby był lepszy od innych instalacji a może tańszy?
Proszę o podpowiedzi gdyż mam mętlik w głowie, którą instalacje założyć a do tej pory z gazem w aucie nie miałem nic do czynienia...
Dlaczego większość om ma zainstalowanego AC STAG 300 to proste jest to polska konstrukcja i produkowana w kraju , zero problemów z częściami serwisem oprogramowaniem które jest dostępne za darmo , dokupujesz kabelek i możesz samemu sprawdzić ustawienia lub je zmienić , do elektroniki STAG możesz zainstalować prawie wszystkie wtryskiwacze i parowniki i dobrze działa w łomedze:D
#28 OFFLINE
Napisany 14 marca 2012 - 19:47
Dzięki propo nie wiedziałem,że jest made in PL.Dlaczego większość om ma zainstalowanego AC STAG 300 to proste jest to polska konstrukcja i produkowana w kraju , zero problemów z częściami serwisem oprogramowaniem które jest dostępne za darmo , dokupujesz kabelek i możesz samemu sprawdzić ustawienia lub je zmienić , do elektroniki STAG możesz zainstalować prawie wszystkie wtryskiwacze i parowniki i dobrze działa w łomedze:D
Rozmawiałem przed chwilą z jednym gazownikiem -montuje LPG wraz z bratem (mają rodzinny zakład) od 15- tu lat.
Powiedział, że mi do mojej Omci 2.5 V6 zdecydowanie proponuje instalacje KME Nevo + (Stag 300 nie odradzał).
Że kosztuje mniej więcej jak STAG 300 a że jest zdecydowanie lepsza- ma możliwość jakiegoś poszerzenia, które inne instalacje prawdopodobnie nie mają.
Nie wiem co to za instalacja więc Szanowni koledzy czy ktoś z Was orientuje się co to za wynalazek i jak współpracuje z silnikiem Omci 2.5V6 ??
EDYT: Proponował bym dopłacił z 200zł i wstawił holenderskie wtryski Hana- że są lepsze od innych.
Zaproponował cenę za komplet około 3,5tyś.
#29 OFFLINE
Napisany 15 marca 2012 - 09:30
Jest to moje 3 auto z instalacja BRC i uwierz problemow zero . A 10 lat temu to mogles sobie zalozyc 1gen lovato
Nie mowie ze nie ma lepszych , tylko podkreslam ze 56 jest do aut od 5 garow przystosowana do takiich silnikow:]
Tak sie składa że te te 10 lat temu brc seq24 była nowością i faktycznie była to b dobra instalacja. Teraz mamy inne czasy i większy wybór lepszych instalacji.
No i jak tu sie nie zgodzić. Tak się składa ze ludzie szukając dobrego sprzętu zapominają o poszukaniu dobrego gazownika.IMHO ważniejszy... Bo dobrze złożona (i wystrojona) instalacja nawet z tanich komponentów będzie lepiej pracować niż najlepsza nawet lecz złożona bez pojęcia, aby łatwiej było wszystko do auta wrzucić i zestrojona przez autokalibrację
Jackie
Wydaje mi sie że gazownik proponuje to Nevo ze względu na siebie.
Zakładał bym coś sprawdzonego.
#30 OFFLINE
Napisany 15 marca 2012 - 12:32
(...) Jackie
Wydaje mi sie że gazownik proponuje to Nevo ze względu na siebie.
Zakładał bym coś sprawdzonego.
Może się tylko to skończyć tym że ten konkretny gazownik nie będzie umiał ogarnąć innej instalacji Może więc warto znaleźć innego??
#31 OFFLINE
Napisany 16 marca 2012 - 07:07
Tak sie składa że te te 10 lat temu brc seq24 była nowością i faktycznie była to b dobra instalacja. Teraz mamy inne czasy i większy wybór lepszych instalacji.
Zygzak czytaj uwaznie posty ja o czyms innym ty o czyms innym , caly czas ci pisze o sequent 56 a to jest roznica! Myslisz ze brc sie nie rozwija ? Instalacje sa caly czas w sprzedarzy i myslisz ze sa te same co sprzed 10 lat... Troche logiki...
A po 2gie ja nie krytykuje innych instalacji bo mialem mase aut z roznymi LPG i chce podkreslic ze ta jest nie zawodna . Nie rozjezdzaja sie zadne mapy trzyma ustawienia i przedewszystkim dziala
#32 OFFLINE
Napisany 16 marca 2012 - 14:33
Wszyscy producenci rozwijają swoje produkty (oczywista oczywistość) i przez to w tym momencie brc nie jest najlepszą sekwencją - to taka typowa prosta masówka.
- poza tym sprawa wygląda tak że w takim samym aucie z takim samym silnikiem tą samą instalacje (przykładowo niech to będzie brc sq56) założy dwóch różnych gazowników i jedno auto będzie kulało a drugie śmigało - taka jest rzeczywistość.
Może się tylko to skończyć tym że ten konkretny gazownik nie będzie umiał ogarnąć innej instalacji Może więc warto znaleźć innego??
Ciekawe co zadecyduje Jackie i czy będzie zadowlony
#33 OFFLINE
Napisany 16 marca 2012 - 16:45
EDYT: Proponował bym dopłacił z 200zł i wstawił holenderskie wtryski Hana- że są lepsze od innych.
Zaproponował cenę za komplet około 3,5tyś.
Dobra cena jak z tymi wtryskami tylko mnie ciekawi jaki parownik zakłada do tej opcji,
ja mam elektronike KME, parownik KME GOLD, wtryski hana i jestem zaj... zadowolony auto chodzi super
#34 OFFLINE
Napisany 17 marca 2012 - 03:58
Na moim aucie, podczas jednej wizyty (wymiana parownika + sprawdzenie wtryskiwaczy - wcale nie chciałem ale że Valteki "to trzeba" + regulacja po wymianie) - peszel puszczony po wydechu, zamienione podłączenie listw wtryskowych stronami, na 1 listwie zamienione podłączenie wtryskiwaczy, czujnik temperatury gazu wylądował w peszlu (a był wpięty), źle podpięty parownik w układ chłodzenia (stary też był źle wpięty, ale wytłumaczyłem i zostawiłem kartkę jak ma być podpięty nowy), kable puszczone po najmniejszej linii oporu - czyli wierzchem (były schowane!!), obrócone listwy czego efektem było tłuczenie się filtra o obudowę rozrządu (wcześniej miałem z od tyłu zasilanie listew), patentowy montaż filtra z wejściem 12mm na przewód 16mm (śmierdziało "tylko troszkę" ) i nie do końca odpowietrzony układ chłodzenia. Kilku rzeczy pewnie już zapomniałem - wszystko sukcesywnie doprowadzam do ładu. Gazownik renomowany, polecany przez wielu jako godny zaufania i fachowy. Dziękuje za taką fachowość. Regulacja polegała oczywiście na autoadaptacji, nie inaczej, nawet 1km nie przejechał samochodem.
Śmieszy mnie pisanie że taka czy inna instalacja nie powoduje rozjazdu map, czy trzyma parametry. Już prędzej ten konkretny gazownik nie powoduje rozjazdu map, choć patrząc na zmienność składu LPG sprzedawanego w PL i o to ciężko, no chyba że ustawimy mapy na "ostro przylany" i włączymy/domontujemy emulację lambdy. No ale wtedy klient płacze że dużo pali
#35 OFFLINE
Napisany 17 marca 2012 - 07:29
Jedni powiedzą że tania drudzy że dobra fakt sam musiałem sobie ją ustawić bo na start rozwaliła mi mapy i w zime paliła jak JELCZ ale teraz chodzi jak lalka ,zabieram sie nawet za niektóre BMW z lat 2000 i daje rade hehe.Ja nie widzę innego paliwa dla mojej v-eczki . Trzeba to przyznać ze od czasu trzeba do niej zajrzeć ale to tylko moja wina bo mam syndrom ...ulepszania jak już jest dobre
#36 OFFLINE
Napisany 17 marca 2012 - 12:02
#37 OFFLINE
Napisany 17 marca 2012 - 14:40
od debiutu sekwencji BRC wiele sie zmieniło i nie chodzi tu konkretnie o 24 czy 56.
Wszyscy producenci rozwijają swoje produkty (oczywista oczywistość) i przez to w tym momencie brc nie jest najlepszą sekwencją - to taka typowa prosta masówka.
- poza tym sprawa wygląda tak że w takim samym aucie z takim samym silnikiem tą samą instalacje (przykładowo niech to będzie brc sq56) założy dwóch różnych gazowników i jedno auto będzie kulało a drugie śmigało - taka jest rzeczywistość.
Ciekawe co zadecyduje Jackie i czy będzie zadowlony
Ja nie pisze ze BRC jest najlepsza ogolnie tu macie wszyscy racje ze duzo zalezy od gaziarzy. Ale powiem jedno ze ciezko znalesc dobrego strasznie partola robote.. i trzeba po nich poprawiac jak kolega topserwis napisal tez mialem taki burdel pod maska zreszta do konca ładu z nim nie doszedlem
#38 OFFLINE
Napisany 23 października 2014 - 20:39
Mam kilka pytań. Silnik V6
1. Gdzie najlepiej wpiąć podciśnienie dla czyjnika(ps-02)
2. Gdzie najlepiej wkręcić wkrętki w kolektor?
3. Jaka długość wężyków(wiem że taka sama) i jakie fi między wtryskami a kolektorem?
4. Wtryski Hana montować w pionie?
Może ktoś ma foty jak są wtryski zamontowane, oraz przewody gazowe.
Na co zwrócić szczególną uwagę?
Na razie to tyle.
Dzięki.
#39 OFFLINE
Napisany 23 października 2014 - 23:09
To jeden z wielu tematów-postów znajdujących się na tym forum z odpowiedziami na Twoje pytania:)Hej
Mam kilka pytań. Silnik V6
1. Gdzie najlepiej wpiąć podciśnienie dla czyjnika(ps-02)
2. Gdzie najlepiej wkręcić wkrętki w kolektor?
3. Jaka długość wężyków(wiem że taka sama) i jakie fi między wtryskami a kolektorem?
4. Wtryski Hana montować w pionie?
Może ktoś ma foty jak są wtryski zamontowane, oraz przewody gazowe.
Na co zwrócić szczególną uwagę?
Na razie to tyle.
Dzięki.
http://forum.omegakl...ead.php?t=13971