Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Pozdrowienia na drodze


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
299 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 czerwiec 2006 - 16:24

Myślę, ze juz można założyc taki temat, bo dobiegły mnie słuchy, że co niektórzy forumowicze juz się widują ;)


Ja z tego miejsca chciałbym pozdrowić Piterka, LipińskiegoQQ i Moniś których spotkałem na zlocie oraz Gawora, iivo, Robo, LipińskiegoQQ i Moniś których spotkałem na spocie w Radomiu :D



#2 OFFLINE   iivo

iivo

    Piwosz OKP

  • 440 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 05 czerwiec 2006 - 16:29

No dzięki ja również wszystkich pozdrawiam :grin: :grin:

#3 OFFLINE   eduardo

eduardo
  • 20 postów
  • Dołączył: 21-05-2006
  • Skąd: Milejów/Lublin

Napisany 05 czerwiec 2006 - 16:29

No to jam chcial pozdrowic kolege LipinskiQQ, widziany byl "od tylu" :mrgreen: jak wczoraj (tj. 04.05.06r) jak skrecal jada od strony lublina do wsi zwanej Antoniowem :grin:
Ja akurat mykalem prosto do domostwa :smile:

QQ miales CB? Bo cos mnie sie wywidzialo chyba anten na klapie ale jak darlem ryja to nic sie nie odezwalo :roll:

#4 OFFLINE   Moniś

Moniś

    :)

  • 190 postów
  • Dołączył: 14-05-2006
  • Skąd: Łódź

Napisany 05 czerwiec 2006 - 17:28

Ja z tego miejsca chciałbym pozdrowić (...) i Moniś których spotkałem na zlocie oraz (...) i Moniś których spotkałem na spocie w Radomiu

:roll: dzisiaj też mnie widziałeś... i jutro mnie będziesz widział :razz:

QQ miales CB? Bo cos mnie sie wywidzialo chyba anten na klapie ale jak darlem ryja to nic sie nie odezwalo

Radyjo miał, ale obok siedział kolega a z tyłu "babskie stereo" więc mógł nie słyszeć :twisted:
Proste są dla dobrych samochodów, zakręty dla dobrych kierowców

#5 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 czerwiec 2006 - 19:17

ja tez Was pozdrawiam :!:


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#6 OFFLINE   Robo

Robo

    Zbanowany

  • 427 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 05 czerwiec 2006 - 19:44

No też pozdrawiam i szerokości :wink:
konto usunięte

#7 OFFLINE   QQ

QQ
  • 273 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Lublin

Napisany 07 czerwiec 2006 - 07:14

No to jam chcial pozdrowic kolege LipinskiQQ, widziany byl "od tylu" :mrgreen: jak wczoraj (tj. 04.05.06r) jak skrecal jada od strony lublina do wsi zwanej Antoniowem :grin:
Ja akurat mykalem prosto do domostwa :smile:

QQ miales CB? Bo cos mnie sie wywidzialo chyba anten na klapie ale jak darlem ryja to nic sie nie odezwalo :roll:


hehhh dzienks eduardo :grin:

a niom mialem okazje przejezdzac w tamytych okolicach...

radio bylo ale juz na swoich smieciach to ja nie uzywam... :cool:

#8 OFFLINE   eduardo

eduardo
  • 20 postów
  • Dołączył: 21-05-2006
  • Skąd: Milejów/Lublin

Napisany 07 czerwiec 2006 - 10:38

radio bylo ale juz na swoich smieciach to ja nie uzywam... :cool:

ja tez mialem wylaczone ale jak zobacylem znajomy tylek(omegi) to wlaczylem i darlem jadaczke :mrgreen:

#9 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 czerwiec 2006 - 15:29

Pozdrowienia dla Gawor'a, który dzisiaj rano dreptal pod ASO w Lublinie po wczorajszym sholowaniu go na parking serwisu ;)

EDIT: Assistance dziala :!: :D

#10 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 czerwiec 2006 - 15:30

a co się stało?

#11 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 czerwiec 2006 - 15:47

a co się stało?

Prawdopodobnie immobilizer się rozkodowal czy cos w tym stylu.
Ale niech się sam zainteresowany wypowie jak wróci ;)

#12 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 czerwiec 2006 - 15:49

no to życze szybkiego powrotu do zdrowia.. bo moja omcia startuje gdzieś koło niedzieli....

#13 OFFLINE   GAWOR

GAWOR
  • 702 postów
  • Dołączył: 10-05-2006

Napisany 19 czerwiec 2006 - 18:15

a co się stało?

Prawdopodobnie immobilizer się rozkodowal czy cos w tym stylu.
Ale niech się sam zainteresowany wypowie jak wróci ;)


Hmmm okazało się, że padł akumulator. I choć "wszystko działało" - odpalić nie chciał
Usługa diagnozowania i wymiany (aku kupiłem w Makro obok) kosztowała mnie 57 złociszy.

Niestety wieczorem zapalił mi sie ponownie na chwilę check i mogę odczytać kod 1502 oraz 0340

#14 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 czerwiec 2006 - 19:05

0340

Ten kod w VB oznacza walnięta sonde. Nie wiem jak jest w Omegach :neutral:

#15 OFFLINE   GAWOR

GAWOR
  • 702 postów
  • Dołączył: 10-05-2006

Napisany 19 czerwiec 2006 - 23:04

EEE tam....
Czujnik położenia wału

#16 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 czerwiec 2006 - 00:00

Czujnik położenia wału

No fakt. Nie piję więcej :neutral:

Sonda to 0130 :oops:

#17 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 lipiec 2006 - 19:51

Dawno ktoś tu kogoś pozdrawial :)
Bo ogólnie jeszcze nas malo tiu :)

A ja będe malo oryginalny, bo pozdrowię Panią z blękitnej 3-drzwiowej 206-ki na podlubelskich blachach, za którą dzisiaj jechalem. Nie byloby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, ze to autko robi 4 ślady :lol:
Ciekawi mnie tylko czy ta Pani jest tego swiadoma :D

#18 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 25 lipiec 2006 - 00:26

Mam kolege w klubie "TCS" co tez jezdzi 4 sladem i mu to nie przeszkadza....wiec co sie dziwisz pani

#19 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 lipiec 2006 - 07:08

Ja bym do czegoś takiego nie wsiadl :roll:

#20 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 lipiec 2006 - 09:12

Dawno ktoś tu kogoś pozdrawial :)
Bo ogólnie jeszcze nas malo tiu :)

A ja będe malo oryginalny, bo pozdrowię Panią z blękitnej 3-drzwiowej 206-ki na podlubelskich blachach, za którą dzisiaj jechalem. Nie byloby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, ze to autko robi 4 ślady :lol:
Ciekawi mnie tylko czy ta Pani jest tego swiadoma :D


eee tam nie znasz sie.
Auto to ma 4 rózne punkty podparcia ..w 4 różych osiach, a Ty biedaku podparty jestes tez w 4ech ale za to w dwóch osiach ... jak jedną stracisz, zostanie Ci jedna, a Jej trzy :D