Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Ginący gatunek czyli Omega A Caravan by OMEGATOR .


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
157 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Fascynat

Fascynat

    Omega - Świadomy Wybór.

  • 334 postów
  • Dołączył: 12-08-2010

Napisany 10 styczeń 2012 - 02:05

Chylę czoła..
Klasyka gatunku w najlepszej formie i treści!

#22 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7666 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 styczeń 2012 - 09:52

Nie wspomnę ze kolega mnie przewiózł tym cackiem :D:D


ja też, ja też chcę :hura::hura: :D

#23 OFFLINE   Maniek91

Maniek91

    WPU 15153

  • 73 postów
  • Dołączył: 18-12-2011
  • Skąd: Pułtusk

Napisany 11 styczeń 2012 - 14:05

Jestem pod wrażeniem:) mam nadzieje że uda mi się moją doprowadzić do takiego stanu:D

#24 OFFLINE   Maxx

Maxx
  • 37 postów
  • Dołączył: 21-04-2010
  • Skąd: Chełmno

Napisany 11 styczeń 2012 - 20:22

Widziałem na live i naprawdę robi wrażenie :) Ja za swoją babcię zbieram się na wiosnę... Póki co za dużo kasy w silnik wrzuciłem i pajęczyny w skarbonce przeznaczonej na nią się pojawiły :wink:

#25 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 698 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 11 styczeń 2012 - 20:51

ja też, ja też chcę :hura::hura: :D


Adamio obiecuje że przy najbliższej okazji bedziesz mógł zagościć na OMEGATOROWYCH Recarusach :D:D:D

#26 OFFLINE   radza

radza
  • 238 postów
  • Dołączył: 20-01-2009
  • Skąd: Opole . . . . . . . . Y25DT & C3.0SEJ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 styczeń 2012 - 21:35

Mario:D cieszę się, że w końcu opisałeś tę ślicznotkę:jump: Szacunek za determinację i włożoną prace w odbudowę, a to pochłania najwięcej czasu...
Mój Borsuk już się w niej zakochał, może odda jej swe serce??;)

#27 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 11 styczeń 2012 - 21:40

bierz maniek menski silnik jak dajo :D

#28 OFFLINE   henryk7731

henryk7731
  • 56 postów
  • Dołączył: 23-06-2009
  • Skąd: chojnice

Napisany 11 styczeń 2012 - 22:08

i kto by pomyślał że OA będzie robiła o wiele lepsze wrażenie niż nie jedna BFL.

#29 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7666 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 styczeń 2012 - 22:14

Adamio obiecuje że przy najbliższej okazji bedziesz mógł zagościć na OMEGATOROWYCH Recarusach :D:D:D


dziękować :pad::pad:

#30 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 698 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 24 styczeń 2012 - 22:26

Taka sobie przygoda :masakra:
A więc ostatnimi czasy z tylnego koła zeszło powietrze.A że było pózno i piątek do tego bagażnik załadowany a akurat jakas wulkanizacja 50 m dalej to myśle sobie dam im do zrobienia.
Chłopaki przyszli koło zdemontowali i zabrali do zrobienia. Ja poszłem se na spacerek. Wracam za jakiś czas auto gotowe.Kasa zapłacona i jade do domu.
W sobote rano wstaje bo trzeba jechać, wychodze i oczą nie wierze :o
Powietrze jest ale h....je :mad::mad::mad: na zewnętrzny {w dodatku na nowo polerowany [foto w pierwszym poscie]} rant nabili ciężarek .Poza tym jak nabijał to chyba nie trafił i obok odbity ślad na rancie :masakra: Wniosek taki że musisz h...m patrzyć na łapy albo zrobić sobie samemu :D Inaczej lipa.

#31 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7666 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 24 styczeń 2012 - 22:31

Powietrze jest ale h....je na zewnętrzny {w dodatku na nowo polerowany [foto w pierwszym poscie]} rant nabili ciężarek .Poza tym jak nabijał to chyba nie trafił i obok odbity ślad na rancie Wniosek taki że musisz h...m patrzyć na łapy albo zrobić sobie samemu Inaczej lipa.


:masakra:

#32 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 styczeń 2012 - 22:56

Wniosek taki że musisz h...m patrzyć na łapy albo zrobić sobie samemu

Popelniles blad, bo odszedles od nich. Ja tam stoje obok nich non stop i patrze jak sciagaja i zakladaja kazda gume.

#33 OFFLINE   TOMIX

TOMIX

    -=TOMEK=-

  • 661 postów
  • Dołączył: 28-06-2008
  • Skąd: Usedom Świnoujście
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 styczeń 2012 - 23:03

jak nabijał to chyba nie trafił i obok odbity ślad na rancie

umył byś kolego te buty bo tylko....i :ohyda:

#34 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 698 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 25 styczeń 2012 - 19:17

umył byś kolego te buty bo tylko....i :ohyda:


Pewnie że by je umył ale dopiero na weekend. W tygodniu nie ma czasu a poza tym po 20 kilometrach wyglądają tak samo.:masakra:

Poza tym fotka z pola walki więc takie brudne;)

#35 OFFLINE   Szyperek

Szyperek
  • 101 postów
  • Dołączył: 29-08-2010
  • Skąd: Jelcz Laskowice

Napisany 25 styczeń 2012 - 19:47

Taka sobie przygoda :masakra:
A więc ostatnimi czasy z tylnego koła zeszło powietrze.A że było pózno i piątek do tego bagażnik załadowany a akurat jakas wulkanizacja 50 m dalej to myśle sobie dam im do zrobienia.
Chłopaki przyszli koło zdemontowali i zabrali do zrobienia. Ja poszłem se na spacerek. Wracam za jakiś czas auto gotowe.Kasa zapłacona i jade do domu.
W sobote rano wstaje bo trzeba jechać, wychodze i oczą nie wierze :o
Powietrze jest ale h....je :mad::mad::mad: na zewnętrzny {w dodatku na nowo polerowany [foto w pierwszym poscie]} rant nabili ciężarek .Poza tym jak nabijał to chyba nie trafił i obok odbity ślad na rancie :masakra: Wniosek taki że musisz h...m patrzyć na łapy albo zrobić sobie samemu :D Inaczej lipa.


Manius ty chyba im za malo kaski dales ;) trzeba bylo wiecej posmarowac to bys dostal naklejane ciezarki.

#36 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 26 styczeń 2012 - 13:19

są magicy widać :/
mi koleś kiedyś w wulkanizacji podwórkowej też nabił ciężarek na rant :masakra:
a najgorsze jest to ze na alusach :mad:

niektórzy poprostu nie ogarniaja i tyle - dlatego nie maja ludzi..

#37 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 698 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 05 luty 2012 - 20:13

No to i u mnie pojawiła się kolejna Omega :jump:

Dojechała do mnie w piątek. Jakiś biedny ;) LOTUS OMEGA :)

#38 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 06 luty 2012 - 16:22

No to i u mnie pojawiła się kolejna Omega :jump:

Dojechała do mnie w piątek. Jakiś biedny ;) LOTUS OMEGA :)


Ładne egzemplarze :)

#39 OFFLINE   Fascynat

Fascynat

    Omega - Świadomy Wybór.

  • 334 postów
  • Dołączył: 12-08-2010

Napisany 27 marzec 2012 - 17:48

Omegator ? ;)
http://www.dicastuni...versao-pick-up/

#40 OFFLINE   OMEGATOR

OMEGATOR

    OMEGOS CARAVANOS

  • 698 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Wrocław/Siechnice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 27 marzec 2012 - 20:20

Omegator ? ;)
http://www.dicastuni...versao-pick-up/


Prawie !! Tylko prawie robi różnice :D:D:D

P.S. Oprócz tej gleby to jakos mnie to nie zachwyca.Aczkolwiek szacun za wkład pracy nad tym projektem.


Wczoraj niedobry :mad: pan policjant z Legnicy kazał oszpecić :masakra::masakra::masakra: mi Omegatora.
Po ponad pięciu latach musiałem zdzierać folie przyciemniającą z przednich szyb. Pare dni trzeba sie przemęczyć. A potem znowu folia wraca na szyby :):):)