[OB & OBFL] Spalanie 17lpg w miescie 2.0 16v
#21 OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2011 - 19:19
#22 OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2011 - 23:44
#23 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2011 - 07:26
poczytajcie o zasadach eco-drivingu, zróbcie rachunek sumienia i sami sobie odpowiedzcie jak wasz styl jazdy ma się to tych że zasad... mnie zajęło dużo czasu za nim przyzwyczaiłem się do przybliżonego(eco-driving) stylu jazdy, na początku bardzo męczyło teraz już dużo mniej, ale widzę efekt po ilości przejechanych kilometrów
#24 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2011 - 08:53
Osobiście nigdy nie przyśpieszam gwałtownie samochodem, gdyż wtedy o wiele więcej spala auto. Równomierne w miarę dynamiczne ale bez wciskania pedału mocniej w podłogę pedału gazu jest moim zdaniem najlepsze. Chwilowe spalanie jest mniejsze a auto ciągle przyśpiesza, dalej to wiadomo jak najbardziej płynna jazda hamowanie silnikiem itd...
#25 OFFLINE
#26 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2011 - 16:12
Kody błędów, świece kable, ewentualne nieszczelności posprawdzać jak to nie przyniesie efektu, to do bardzo dobrego gazownika jedynie niech to sam posprawdza i pełna regulacja w warsztacie i na trasie wyregulować.
17l LPG to za dużo musiałbyś naprawdę dość mocno katować żeby średnie takie wyszło w 2.0 Eco.
W Warszawie wiedziałbym gdzie Cie wysłać,tzn. do kogo ale u Ciebie nie mam pojęcia.
#27 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2011 - 20:37
Tak zepsute:) całkiem nowa instalacja, przewody, świece i filtr powietrza i od początku mi tak paliła.
Owszem na trasie paliła 10l Lpg ale po mieście od 15 do 17l Lpg.
Teraźniejsza omega też- nowa instalacja itd... i po mieście pali mi od 13 do max 16l Lpg (ciężką nogę mam) a na trasie od 8,2(raz mnie tak zaskoczyła) do max 11l Lpg.
Ja tylko piszę jak ja miałem i kilku moich znajomych w omegach z tym silnikiem.
pewno mieliscie tego samego mechanika od lpg. ja mam instalke 2gen. i nie serwisowana od 2 lat i mam srednie 13-14l.. pozdrow gazownika 15-17lpg:masakra:
#28 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2011 - 20:50
Po pierwsze sprawdź szczelność układu dolotowego.
Kolejną rzeczą jest parownik (spękana membrana)
W przypadku instalacji sekwencyjnej często pali więcej,gdy wtryskiwacze gazowe są zużyte.Miałem kiedyś 3,0 MV6 z 96r.Na początku paliła 13l w cyklu mieszanym (automat),przy ciężkiej nodze.Jednak po kilku miesiącach zaczęła palić coraz więcej gazu.Mam na szczęście po sąsiedzku znajomego gazownika i dzięki temu udało się niskim kosztem i dość szybko namierzyć i usunąć usterkę.STAGI tego typu są łatwe w obsłudze i
zwykły gazownik posiadający nawet zwykłego PC z programem BRC do regulacji IG,oraz analizator spali,da spokojnie radę.
#29 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2011 - 20:54
Ps.ostatniej zimy wyszedł mi nawet 16 ale wtedy był Biały zasypany śniegiem i stało się w korkach więc nie ma się co dziwić.
#30 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2011 - 17:22
#31 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2011 - 19:37
ale najpierw kazał mi pojezdzic na benzynie i wtedy dopiero kalibracja
No tak od 20-30km.
#32 OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2011 - 19:01
#33 OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2011 - 20:48
Może technika jazdy (ten emeryt) jest malo opłacalna albo noga zbyt ciężka lub za mały silnik do tej budy i tak ma być
#34 OFFLINE
Napisany 21 grudnia 2011 - 21:21
#35 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2012 - 20:02
#36 OFFLINE
Napisany 13 kwietnia 2012 - 20:12
#37 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2012 - 17:40
#38 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2012 - 17:50
#39 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2012 - 17:56
mam 2.0 8V + II gen i w miescie pali mi 17-18l lpg (głównie na krótkich odcinkach 5-10km) w trasie 10-11l. Tez sie dziwilem ze tak duzo pali wymieniłem sonde lambda , przepływomierz , kable wn, parownik i spalanie nie spadło widocznie ten typ tak ma , silnik za slaby do budy
uwazam ze jednak troche za duzo pali, tyle to V6 automat pali....
#40 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2012 - 18:03