Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

problemy z tłumikami


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   yanek

yanek
  • 101 postów
  • Dołączył: 11-03-2007
  • Skąd: Otwock

Napisany 22 lipca 2007 - 22:00

Mianowicie czy wy też po zakupie tłumików Firmy polmostrów sie tyle :censored: z zamontowaniem? krzywe to to niemiłosiernie eh :sad:

[edit lord_craven] proszę nie używać słów wulgarnych. Nawet zaowalowanych



#2 OFFLINE   siwy99

siwy99

    =-=-=-=-=-=-=

  • 349 postów
  • Dołączył: 26-06-2006
  • Skąd: --------

Napisany 16 listopada 2007 - 22:17

Witam, ja kupilem srodkowy i koncowy polmostrow i nic a nic nie dlubalem ani nie dopasowywalem. Jezdze ponad rok i po umyciu jak nowe, zero oznak korozji, dzwiek jak w dopiero zalozonym, pozdrawiam

#3 OFFLINE   Soseq

Soseq

    Black is beautiful :)

  • 3 425 postów
  • Dołączył: 15-01-2007
  • Skąd: Katowice / Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 listopada 2007 - 22:43

yanek, no co ty opowiadasz, zero problemu z montażem, wszystko idealnie spasowane

jak miałeś krzywe to trzeba było reklamować

Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013

II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin


#4 OFFLINE   yanek

yanek
  • 101 postów
  • Dołączył: 11-03-2007
  • Skąd: Otwock

Napisany 17 listopada 2007 - 01:15

po takim czsie mozna by zec ze sie ułożył/uklepał :)
Nadworny Leń

#5 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 listopada 2007 - 11:10

No wlasnie, jedni mowia ze jest ok inni, ze sa problemy. Ja kilka razy kupowalem w sklepach tlumiki i zawsze mniej lub bardziej nie pasowaly. Nie twierdze, ze z Polmostrowa, ale niby mialy pasowac.
Moj tlumik juz chyba konczy zywota, choc to BOSAL i trzymal wiele lat. Zastanawiam sie czy wstawic kolejnego BOSALa czy moze pojsc po taniosci.
Ile Polmostow wytrzyma w Omedze? U mnie jest BOSAL i jesli byl wymieniany to raz czyli starcza na ok 4-5 lat.

Ja widze jeden problem w tlumikach. W jednych autach (np Vectra) uklad wydechowy jest dobrze dobrany. Jest krotszy i spaliny mniej sie rozprezaja i wychodza goretsze, przez co ostatni tlumik jest czysty. W innych (np dlugich jak Omega) nagrzanie ostatniego tlumika trwa wieki przez co zbiera sie w nim ogromna ilosc wody a rano to prawie wytwornik pary. W takich autach tlumiki rdzewieja jeszcze szybciej z uwagi na zalegajaca wode.
Nie wiem jak w sedanch, ale kombi jest tak fatalnie zrobione, ze woda pryskajaca z kola tylnego leci akurat na kolanko wchodzoce do puszki przez co wlasnie tutaj moj tlumik zrobil sie jak sito. Mysle nad jakims zabezpieczeniem zeby oslonic tlumik. Czy ktos juz ma jakies rozwiazania?

#6 OFFLINE   Martini

Martini
  • 558 postów
  • Dołączył: 03-06-2007
  • Skąd: EPNM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 listopada 2007 - 15:37

U mnie też z tłumikiem były jazdy, średnio pasował ale młoteczek zrobił swoje. Może po prostu jak się trafi z poniedziałkowej produkcji to są problemy a z czwartku nie :drink:

Ja za środkowy i ostatni tłumik dałem prawie 200 PLN-ów. Gwarancja na dwa lata od jakiegoś sprzedawcy z allegro.
Zresztą wymiana kompletu do jakieś 30 minut z otwarciem kanału więc nie ma wiele trudu.

#7 OFFLINE   PATRYK 1984

PATRYK 1984
  • 15 postów
  • Dołączył: 27-10-2007
  • Skąd: PIOTRKOW TRYB.

Napisany 23 listopada 2007 - 21:55

z pasownoscia to jeszcze jest tak, ze zalezy ona od tego czy kupilismy tłumik ktory jechal na spodzie czy tez na gorze tira :razz:

Ja widze jeden problem w tlumikach. W jednych autach (np Vectra) uklad wydechowy jest dobrze dobrany. Jest krotszy i spaliny mniej sie rozprezaja i wychodza goretsze, przez co ostatni tlumik jest czysty. W innych (np dlugich jak Omega) nagrzanie ostatniego tlumika trwa wieki przez co zbiera sie w nim ogromna ilosc wody a rano to prawie wytwornik pary. W takich autach tlumiki rdzewieja jeszcze szybciej z uwagi na zalegajaca wode.

jak najbardziej kolego masz racje. warto jednak zauwazyc ze vectra ma srodkowy tlumik pryelotowy a omega komorowy.co rowniez wplywa na szybkosc nagrzania. oczwiscie nie ma z tym problemow gdy robimy dluzsze trasy. :wink:

#8 OFFLINE   siwy99

siwy99

    =-=-=-=-=-=-=

  • 349 postów
  • Dołączył: 26-06-2006
  • Skąd: --------

Napisany 19 grudnia 2007 - 01:32

kolego PATRYK 1984 ja pisalem wyzej ze jezdze na Polmostrowie, i nie bylo miejsca o zadnych Tirach, poniewaz kupowalem prosto z fabryki, Koncowy-80, srodkowy-100.