Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

2*TuRBO DO 2.5TD Da rade?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
57 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   mapper

mapper

    9-5 2.3T 250km 400nm

  • 171 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Poznań

Napisany 15 listopad 2011 - 12:53

jak dasz 2 turba od 2.5 td to tylko powiększysz turbo dziure, musiały by być 2 mniejsze to może by dało rade, ale i tak nic ci to nie da bo powietrzem auto nie jedzie. Lepiej zamontuj ic z iveco, wytnij kata i daj program, mniej kasy a napewno bedziesz zadowolony.

#22 OFFLINE   zenmach

zenmach

    Caravan Fan

  • 221 postów
  • Dołączył: 18-10-2011
  • Skąd: Przyszowice

Napisany 15 listopad 2011 - 15:52

dokladnie jest tak jak powiedzial kol. Mapper. Dwie duze turbiny moze dadza jakies cisnienie ale przy wysokich obrotach,lepiej dac dwie male ale trzeba do tego dorobic jakies madre sterowanie. kiedys Saab mial chyba taki patent jak Soft turbo, mala turbinka ktora zdecydowanie poprawiala przebieg momentu...

no i ulozenie turbin jedna za druga ,jak dobrze pamietam nazywa sie chyba doladowaniem dwustopniowym, w obecnych samochodach chyba tego sie nie stosuje... moze jedynie w super car'ach

#23 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 18 listopad 2011 - 12:06

jak dasz 2 turba od 2.5 td to tylko powiększysz turbo dziure, musiały by być 2 mniejsze to może by dało rade, ale i tak nic ci to nie da bo powietrzem auto nie jedzie. Lepiej zamontuj ic z iveco, wytnij kata i daj program, mniej kasy a napewno bedziesz zadowolony.



mapper a Ty od czego wrzuciłeś IC bo przymierzam siędo wywalenia swojego ale nie wiem od czego podejdzie większe IC tak że by było jak najmniej przeróbek?

#24 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 listopad 2011 - 12:09

iveco daily 3.0 hpi

#25 OFFLINE   adamesce

adamesce

    Omega: Never ending story

  • 595 postów
  • Dołączył: 22-02-2010
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 18 listopad 2011 - 12:21

a jakieś wskazówki/zdjęcia z pracy masz? jak to wszystko ładnie zmiescić i wyrzeźbić?

#26 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 listopad 2011 - 12:23

juz by chcieli wszystko na tapecie :p

moze mapper udostepni, ja mam benzyniaka to u mnie inaczej przebiega.

#27 OFFLINE   mapper

mapper

    9-5 2.3T 250km 400nm

  • 171 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Poznań

Napisany 18 listopad 2011 - 15:16

trzeba przenieść spryskiwacze, ja przerobiłem od vectry b i dałem pod maską. zamiast fabrycznej puchy powietra dałem stożek simoty zeby zmieścić spryskiwacze, jak zdejmiesz zderzak, pas przedni, przyłożysz ic to zobaczysz ile trzeba ciąć, trudno wytłumaczyć bo to wszystko dorabianie. ciasno też od strony kierowcy na wąż od ic ale na upartego wejdzie. Na pewno polecam zabieg bo na seryjnym ic miałem w doloce do 70st a na tym z iveco nie przekraczam 36, a nie mam jeszcze zimnego nadmuchu na stożek.

teraz przydał by się mocniejszy soft:P

#28 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 listopad 2011 - 15:21

trzeba przenieść spryskiwacze, ja przerobiłem od vectry b i dałem pod maską. zamiast fabrycznej puchy powietra dałem stożek simoty zeby zmieścić spryskiwacze, jak zdejmiesz zderzak, pas przedni, przyłożysz ic to zobaczysz ile trzeba ciąć, trudno wytłumaczyć bo to wszystko dorabianie. ciasno też od strony kierowcy na wąż od ic ale na upartego wejdzie. Na pewno polecam zabieg bo na seryjnym ic miałem w doloce do 70st a na tym z iveco nie przekraczam 36, a nie mam jeszcze zimnego nadmuchu na stożek.

teraz przydał by się mocniejszy soft:P




rob soft bo oma lisa stygnie :D bo nie znalezlismy lepszego w jego klasie.

browara widze za pomysl z ickiem :p

aa i poka fote tego zbiornika spryskow bo dajej zastawiam sie gdzie dać ten moj bukłak :D

#29 OFFLINE   mapper

mapper

    9-5 2.3T 250km 400nm

  • 171 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Poznań

Napisany 18 listopad 2011 - 16:49

ok foto dam. ty miałeś chyba td 170 km tak?

#30 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 listopad 2011 - 16:56

170km 370nm

dawaj foto :D

#31 OFFLINE   mapper

mapper

    9-5 2.3T 250km 400nm

  • 171 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Poznań

Napisany 18 listopad 2011 - 17:23

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Tak na szybko parę zdjęć z modów.

#32 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 listopad 2011 - 17:43

To teraz masz 3 chłodnice w rzędzie ??

#33 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 listopad 2011 - 17:50

To teraz masz 3 chłodnice w rzędzie ??



ja mam :p

3 w rzedzie + jedna z boku :D

a co?

#34 OFFLINE   mapper

mapper

    9-5 2.3T 250km 400nm

  • 171 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Poznań

Napisany 18 listopad 2011 - 17:55

u mnie klimy niema. Fabryczna redukcja wagi żeby lepiej śmigała:D:D:D

#35 OFFLINE   figop

figop

    Tomek

  • 101 postów
  • Dołączył: 23-07-2010
  • Skąd: Rybnik

Napisany 18 listopad 2011 - 18:11

Dwie turbiny to i ja mam. jedną w aucie a drugą na zapas. Ale nie przyszło mi do głowy żeby takie coś robić jak obie pracowały pod maską. Na pewno wiąże się to z ogromnymi kosztami, np. takimi jak rozwalenie silnika. Czy ja wiem czy on to wytrzyma? Można by pokombinować, ale jak ktoś kasy nie ma to woli nie ryzykować.

Co do pomysłu zabudowanie IC większego niż standard, tak jak koledzy to zrobili, to zacny pomysł. Ale chciałem się zapytać, co dało zabudowanie innego IC? Większą moc, szybciej się zbiera? Jakie osiągi i wrażenia? Przeróbek troszkę jest. Ale widziałem już coś podobnego kiedyś w peugeocie 405 w dieslu. Zabudowany ogromny IC. Ale nad silnikiem, pod lekkim skosem. W masce był wlot powietrza zrobiony przez który IC otrzymywał zimne powietrze.
Wloty smiesznie wyglądaja,w waszym przypadku ładnie schowane i nie pozorne.
Powyższy Post Wyraża Jedynie Opinię Autora W Dniu Dzisiejszym.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny


NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem


http://figop.digart.pl/

#36 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 18 listopad 2011 - 19:48

170km 370nm

dawaj foto :D


A jakie u Ciebie były przeróbko że moc była taka?
Z tym IC dobry pomysł ale ja mam klime to mi nie podejdzie bo go nie zmieszcze

#37 OFFLINE   mapper

mapper

    9-5 2.3T 250km 400nm

  • 171 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Poznań

Napisany 18 listopad 2011 - 20:13

klima nie przeszkadza. A większy IC daje to ze przy pałowaniu nie gotuje sie w dolocie, więc nie ma strat w mocy.

#38 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 listopad 2011 - 21:27

nie no jakby byla klima to bys tam nie zalozyl.

#39 OFFLINE   mapper

mapper

    9-5 2.3T 250km 400nm

  • 171 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Poznań

Napisany 18 listopad 2011 - 21:40

ale ona jest dość cienka, na upartego podciąć pas przedni? no chyba że się myle:P to trzeba wywalić klime, zdrowie silnika ważniejsze:D:D

#40 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 listopad 2011 - 21:44

cienka. a 2 wentylatory to gdzie zalozysz? na dach?:D