jaka turbina do omy 2.0 16v
#1 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2006 - 21:47
#2 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2006 - 22:03
mam pytanko czy mozna wlozyc jakas turbine od jakiegos innego auta? robil juz ktos taka przerobke z gory dzieki
kolego .. najpier czytaj, potem pytaj. To ułatwia życie.
Póki co - temat zaturbienia Omegi .. jest aktywny. A samo zatrurbienie - małoopłacalne, zwłąszvza dla 2,0
#3 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2006 - 22:21
#4 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2006 - 22:27
cita nie wiem o co ci chodzi wiec moze mi wyjasnisz??o co chodzi czytaj a potem pytaj??
to, ze zaraz pod Twoim wątkiem jest podobny
http://forum.omegakl...hread.php?t=388
Gdzie widac, na ile oplacalne jest wsadzanie turbo do omegi. Tam rozpatrują koledzy silnik V6, gdzie już zaturbianie jest nieoplacalne ... a Ty pytasz o 2,0. Potrzebujesz wiecej koni, kup V6 2,5 .. a jesli malo .. kup MV6. Turbo to żadne rozwiązanie, no chyba, ze masz kupe siana, jeszcze wiecej czasu, lubisz sie bujac z przerónbkami, chcesz to zrobic profeslonalnie wymieniając cały dół silnika ... ale nie sądze.
Teraz już rozumiesz ?[/b]
#5 OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2006 - 23:22
#6 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2006 - 06:54
No niestety kolego ja też Cie nie pociesze. Turbo w silniku X20XEV niestety nie bardzo wychodzi. Jedynie dużym nakładem pracy i kosztów to ma przwo bytu. X20XEV jest ogólnie nie za ciekawym silnikiem to takich eksperymentów :neutral: Poprostu sie nie nadaje. Jak chcesz 2.0 turbo to już lepiej szukaj C20LET lub Z20LET a jak uturbiać to już lepiej C20XE.
to nie do końca prawda, kolega z VKP uturbił C20XE i śmiga wspaniale, ale te koszty
kompletnego LETa można kupić za 4tys - Twój motor 2tys, to cały koszt wyniesie Cię jakieś 3tys
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#7 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2006 - 08:23
to nie do końca prawda, kolega z VKP uturbił C20XE
o tym mowa, C20Xe to nie X20XE
#8 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2006 - 09:32
#9 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2006 - 10:00
o tym mowa, C20Xe to nie X20XE
Właśnie. C20XE jest dużo bardziej podatny na uturbienie niż X20XEV . C20XE był wykonany dokładniej, z lepszych materiałów, bo był jednostką topową w swojej klasie (2.0) . Natomiast X20XEV jest niby jednostką bliźniaczą , ale został "wykastrowany" za pomocą eco-bajerów
z paru koni i kilku NM , nie jest żadnym super silnikiem a co za tym idzie jakość wykonania i materiału użyte do budowy sie pogorszyły, częściowo pewnie miały na to wpływ ograniczenia kosztów produkcji itd. Na C20XE nie oszczędzali bo był to z założenia silnik który miał pseudo-sportowe ambicje i wiadomo że nikt ich nie oszczędzał. Teraz nie ma w ofercie opla wolnossącego silnika o takm przeznaczeniu , teraz jest OPC i wszystkie są uturbione fabrycznie.
a nie lepiej zmienić auto...........wyjdzie taniej.............np na 3.0
Nie każdy chce jeździć kolejną MV6. Czasami człowiek ma chęć zbudować coś innego :twisted:
#10 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2006 - 10:34
popatrz po niemieckich stronach ile jest KIT-ów do c20xe......
szkoda,ze 80% tych silników juz jest pozajeżdżanych
#11 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2006 - 10:50
Nie każdy chce jeździć kolejną MV6. Czasami człowiek ma chęć zbudować coś innego
no to jak ja, 3.0 z omegi A i brykamy...
#12 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2006 - 11:05
chciałbym sie bujnąć kadettem z c30se pod machą(sorki za off topa)Nie każdy chce jeździć kolejną MV6. Czasami człowiek ma chęć zbudować coś innego
no to jak ja, 3.0 z omegi A i brykamy...
#13 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2006 - 13:36
To chyba musiałbyś dołożyć napęd 4x4 bo inaczej wyprzedziłyby Cię Twoje własne przednie koła Albo silnik centralnie - tak żeby dociążyć tylną oś - i napęd na tył :twisted:chciałbym sie bujnąć kadettem z c30se pod machą(sorki za off topa)
#14 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2006 - 14:28
o tym mowa, C20Xe to nie X20XE
Właśnie. C20XE jest dużo bardziej podatny na uturbienie niż X20XEV . C20XE był wykonany dokładniej, z lepszych materiałów, bo był jednostką topową w swojej klasie (2.0) . Natomiast X20XEV jest niby jednostką bliźniaczą , ale został "wykastrowany" za pomocą eco-bajerów
z paru koni i kilku NM , nie jest żadnym super silnikiem a co za tym idzie jakość wykonania i materiału użyte do budowy sie pogorszyły, częściowo pewnie miały na to wpływ ograniczenia kosztów produkcji itd. Na C20XE nie oszczędzali bo był to z założenia silnik który miał pseudo-sportowe ambicje i wiadomo że nikt ich nie oszczędzał. Teraz nie ma w ofercie opla wolnossącego silnika o takm przeznaczeniu , teraz jest OPC i wszystkie są uturbione fabrycznie.a nie lepiej zmienić auto...........wyjdzie taniej.............np na 3.0
Nie każdy chce jeździć kolejną MV6. Czasami człowiek ma chęć zbudować coś innego :twisted:
glopoty piszesz o dokladnosci wykonania i uzytych materialow, sa identyczne w obu silnikiach, z zalozenie te silniki sie w bardzo duzym skrocie za***iscie roznia, zeby utyrbic XEVa trzeba mie co tym pojecie i doswiadczenie, ale to jest jak najbardziej wykonalne, ale calkowicie nieoplacalne, tak samo jak uturbianinei XE, nei ma sensu wywazac otwartych juz drzwi, jezeli chces zturbo to LET, jezlei chcesz dlubac XEVa dla lekkiego podneisienia mocy to sobie odpusc, jak juz wspomnailem niewdzieczne, nieoplacalne i do d*py
#15 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2006 - 21:56
#16 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2006 - 22:16
jakieś same nerwusy na tym forum............nie mozna spokojniej??
Piotr bo to przez to że sie lato kończy i pogoda psuje to sie nazywa depresja powakacyjna czy jakoś tak
Podobno da sie to wyleczyć browarkiem i vodką w dużych ilościach
#17 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2006 - 22:37
:mrgreen:to wyleczyć browarkiem i vodką w dużych ilościach
#18 OFFLINE
#19 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2006 - 00:10
Może Turbinkę Kowalskiego :idea: :mrgreen:mam pytanko czy mozna wlozyc jakas turbine od jakiegos innego auta? robil juz ktos taka przerobke z gory dzieki
#20 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2006 - 10:06
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill