nie sa jednakowe. tak samo silniki td i v6 maja inne niz 2.0 podejscie pod poloske
to mam rozumiec ze roznia sie tylko mocowaniem półoski? a reszta ok?widziałem na zdjeciach ze mocowanie do 2,0 ma mniejsze[półoski]
Napisany 03 lutego 2012 - 10:26
nie sa jednakowe. tak samo silniki td i v6 maja inne niz 2.0 podejscie pod poloske
Napisany 04 maja 2012 - 20:58
Napisany 28 lutego 2013 - 14:56
Napisany 28 lutego 2013 - 19:55
Napisany 03 marca 2013 - 17:18
Napisany 03 marca 2013 - 17:35
Wahacze są identycznie do każdej Omegi B i BFL, mało tego prawy od lewego niczym się nie różni, możesz sobie sworzeń założyć na która stronę Ci pasuje.
Wahacze te nie są zamienne .A jak różnica między sedanem a kombi?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Napisany 03 marca 2013 - 19:24
Przeczytaj uważnie temat , dotyczy on wahaczy tylnych a nie przednich
Napisany 03 marca 2013 - 22:34
Dzięki Marek, krótko i zwięźleWahacze te nie są zamienne .
Napisany 04 marca 2013 - 12:08
Wahacze są identycznie do każdej Omegi B i BFL, mało tego prawy od lewego niczym się nie różni, możesz sobie sworzeń założyć na która stronę Ci pasuje.
Napisany 04 marca 2013 - 19:05
no chyba nie masz racji. wahacze tyl - jest roznica prawy lewy, dodatkowo sedan kombi, przod jest roznica prawy lewy
Napisany 07 listopada 2013 - 16:19
Napisany 14 listopada 2013 - 12:32
Napisany 20 października 2017 - 22:32
o kur....a miałem jutro się za to zabierać, ale jak poczytałem to stwierdzam, że chyba pasuję...a na koniec jeszcze wahacze nie pasują...a miałem z 2.5/V6 już fajne/blisko na oku. i cały plan...pizdnął. teraz zostają autonogi, bądź spedałowanie się by nie być zależnym od komunikacji miejskiej
Koledzy, jak jest z tymi wahaczami?
Mam problem z łożyskiem ale nie za dużo funduszy i chcę cały wahacz wymienić bo w sumie wyjdzie taniej.
Mam X20XEV i muszę szukać od takiego samego?
A jak różnica między sedanem a kombi?
no tak dokładnie to i ja bym prosił bardziej doświadczonych kolegów, o uwidocznienie różnic pomiędzy wahaczami przy sedan/kombi,litraż silnika. patrzę na nie i jakoś różnicy nie widzę-ale...jedynie na górze się nie mylą więc - i ja z chęcią poszerzę swą wiedzę na ten temat
Napisany 23 października 2017 - 10:31
Napisany 24 października 2017 - 21:59
Temat zamknięty. Robota skończona. Cisza podczas jazdy wynagradza nerwy przy ściąganiu i ponownym zakładaniu szczęk ręcznego. Łożysko to pikuś przy tym...o kur....a miałem jutro się za to zabierać, ale jak poczytałem to stwierdzam, że chyba pasuję...a na koniec jeszcze wahacze nie pasują...a miałem z 2.5/V6 już fajne/blisko na oku. i cały plan...pizdnął. teraz zostają autonogi, bądź spedałowanie się by nie być zależnym od komunikacji miejskiej
no tak dokładnie to i ja bym prosił bardziej doświadczonych kolegów, o uwidocznienie różnic pomiędzy wahaczami przy sedan/kombi,litraż silnika. patrzę na nie i jakoś różnicy nie widzę-ale...jedynie na górze się nie mylą więc - i ja z chęcią poszerzę swą wiedzę na ten temat