to nie jest tak hop siup
Dla mnie hop siup
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Napisany 09 maja 2013 - 21:12
to nie jest tak hop siup
Napisany 09 maja 2013 - 22:16
no bo...Dla mnie hop siup
jak szybko kupilem tak szybko sprzedałem
Napisany 09 maja 2013 - 22:28
no bo...
Szkoda zachodu i roboty na reanimacje tego mostu, takie moje zdanie.
Napisany 09 maja 2013 - 22:39
SebaCzytaj ze zrozumieniem i tak mnie cytuj
Napisany 09 maja 2013 - 22:41
Seba
ale zgodzisz się chyba że naprawa jest mało opłacalna
Napisany 10 maja 2013 - 06:27
za dużo a czasem nakrętka od zabieraka wału nie jest poluzowana ?I wałkiem da sie poruszac ma luz około 5mm w tył przód i to samo w górę, dół
Napisany 10 maja 2013 - 16:15
Napisany 10 maja 2013 - 19:52
skoro ma takie luzy jak piszesz to tych łożysk już niema, z tego co pamiętam to są zwykłe stożkowe łożyska gorzej z tymi od koła talerzowego bo są nietypowe.Sprawdzałem ale niestety nie. Jest dokręcona i to bardzo mocno. Nie wiem z jaką siłą bo nei mam klucza dynamometrycznego ale mocno dociśnięta.
Napisany 11 maja 2013 - 18:47
Napisany 11 maja 2013 - 18:56
Napisany 12 maja 2013 - 07:12
Napisany 12 maja 2013 - 08:45
Napisany 24 maja 2013 - 21:54
Napisany 25 maja 2013 - 02:27
nie rozbierzesz dekla to nie bedziesz wiedziałKupiłem kolejny most od omegi 2.2 16V wiec licze ze to 4.22 ;p
Napisany 25 maja 2013 - 09:35
Napisany 22 lipca 2013 - 17:51
Napisany 22 lipca 2013 - 18:16
Witam,jak w temacie.mam pytanie odnosnie dyfra o mojej omegi.musze na szybko wymienic dyfer i pytanie jaki dyfer.czy z innych wersji silnikowych pasuja czy musi byc akurat od 3.0 w automacie i kombi.prosze o szybką odpowiedz.
Napisany 22 lipca 2013 - 21:15
roznica jest w przelozeniu.Co do automat-manual to różnicy nie ma.