Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

ILKU garage czyli różne tematy tuningu omegi


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
526 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 styczeń 2012 - 17:18

Nie kumam.. jestes teraz na EcuMastrze? moment zaje... ale moc... WTF?

#42 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 14 styczeń 2012 - 22:06

Przy okazji mycia gratów zrobiłem fotki korby i tłoka z B234 saaba - dla porównania tłok i korba z X25XE:
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dla porównania:
grubość korby saab - 16mm trzon, 26mm przy stopie i główce
grubość korby X25XE - 13mm trzon, 20mm przy stopie i główce
Korby saaba zrobione z innego stopu chyba, jakby więcej chromu miały.

#43 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 15 styczeń 2012 - 01:31

pytanie czy trwalsze i czy mozna to do vałki zapodac. bo kute w **** drogie....

#44 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 15 styczeń 2012 - 08:03

pytanie czy trwalsze i czy mozna to do vałki zapodac

Niema szans.

#45 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 31 styczeń 2012 - 17:24

co tam taka cisza w temacie? :)

i jak Ilku masz jakies sugesie co do mocy na wykresie? :) Z tego co słyszałem ze miał byc jakies ~240 ? :)

#46 OFFLINE   cateramv6

cateramv6
  • 72 postów
  • Dołączył: 11-11-2011

Napisany 01 luty 2012 - 07:58

moze ilku napisz cos niecos jak projekt z saabem sie rozwija :D:p

#47 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 01 luty 2012 - 08:22

Hej
Co do Vki to po prostu pojadę na inną hamownię dla sprawdzenia.
Do saaba na razie kompletuje graty. Silnik rozłożony do ostatniej śrubki, umyty i przygotowany do weryfikacji. Ssący i głowica lekko sportingowane, głowica na pewno pojedzie do Złotowa na pełną regenerację. Nie pali mi się, dopóki nie sprzedam Vki, nie zacznę wsadzać saaba :)
Poza tym jest zima, a jak jest zima to jest zimno ;)

#48 OFFLINE   cateramv6

cateramv6
  • 72 postów
  • Dołączył: 11-11-2011

Napisany 02 luty 2012 - 08:19

planujesz moc zwiekszac na starcie, czy super idealna (w sensie wyremontowana) seria??
na mnie tez czeka saab, tylko czekam na przyplyw gotowki bo plan jest ~400 :oonie:

#49 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 02 luty 2012 - 10:56

Planuje wsadzić TD05-16g, wtryski 600, duży IC lub IC wodny no i zestrojenie.
Myślę, że okolice 350KM powinno to dać.

#50 OFFLINE   cateramv6

cateramv6
  • 72 postów
  • Dołączył: 11-11-2011

Napisany 02 luty 2012 - 11:39

no to mniej wiecej w podobne moce celujemy :p
Ty masz b234?

#51 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 02 luty 2012 - 11:44

B234, czapka z B205, ssący z 900NG, wydechowy chyba pospawam z kolanek :)

#52 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 03 luty 2012 - 17:16

Mam nowy wykres. Tym razem hamownia MAHA w Słupsku.
Wyniki nieco inne niż poprzednie:
Dodany obrazek

#53 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 luty 2012 - 18:10

ja bym proponował wizyte w Wawie na hamowni VTG. Bardzo dobra hamownia i wiarygodna,bo tutaj wychodzą cuda wianki...

#54 OFFLINE   cateramv6

cateramv6
  • 72 postów
  • Dołączył: 11-11-2011

Napisany 06 luty 2012 - 15:52

mi w slupsku pokazalo w 3 litrowym silniku na osprzecie z 2.5 i jakims tam robionym kompem:

215 kuni i 298 nm,

auto jechalo i mysle ze ta hamownia moze byc wiarygodna ;)

#55 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 06 luty 2012 - 16:10

3 litrowym silniku na osprzecie z 2.5

Manual, czy automat.

#56 OFFLINE   cateramv6

cateramv6
  • 72 postów
  • Dołączył: 11-11-2011

Napisany 07 luty 2012 - 08:06

manual,
ILKU mozemy sprawdzic czy jest moc, mam vectre c z 3.2, wagowo podobnie :D

#57 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 07 luty 2012 - 16:48

Niema problemu. Niech tylko śnieg stopnieje ;)

#58 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 luty 2012 - 16:58

Vectre zrobi, ma lepszą trakcje bo rwd :)

#59 OFFLINE   cateramv6

cateramv6
  • 72 postów
  • Dołączył: 11-11-2011

Napisany 07 luty 2012 - 19:43

no i minus bo nie umim lewa reka biegow zmieniac ;]

#60 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 301 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 luty 2012 - 19:13

no i minus bo nie umim lewa reka biegow zmieniac ;]


to poćwicz, bo ILKU zrobi z viki wiatrak :D