Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Swap silnika c20let w miejsce x20se


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
63 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   sipa666

sipa666

    1-sze 6 biegów w V6 w PL

  • 484 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Skąd: Pruszcz Gdański

Napisany 10 października 2011 - 23:23

pozatym jak montowac takiego leta to tez trzeba by go podkerecic odrazu na jakies 280-300ps


czyt. wieksza turbina, wtryski.

#22 OFFLINE   aarti7

aarti7
  • 29 postów
  • Dołączył: 06-06-2011

Napisany 11 października 2011 - 08:33

Auto mi nie potrzebne bo mam firmowe do dyspozycji.Rok tego leta to chyba 95 zapłon ETS wtrysk bosch Motronic M2.7 Własnie jak najwiecej chce sam zrobic.Dlatego prosze o wskazówki.

Tak mozna podkrecic ale to znów dodatkowe koszty.A co z dyferkiem wytrzyma taki silnik??

#23 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 października 2011 - 08:47

A co z dyferkiem

jak go podkręcisz na te 280-300PS jak radzą koledzy to najpierw skrzynia klęknie o ile będzie pasować...

co do hamulców można poczytać na forum, nie jest to największy problem...

ale rozumiem, że chcesz wstawić leta.. tak jak stoi z tymi jego 150PS na wiązce z tej Calibry?
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#24 OFFLINE   Coolisz

Coolisz
  • 286 postów
  • Dołączył: 01-11-2010
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 2.0i 8v C20NE

Napisany 11 października 2011 - 08:52

150 ma C20XE
LET w serii ma 204

#25 OFFLINE   sipa666

sipa666

    1-sze 6 biegów w V6 w PL

  • 484 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Skąd: Pruszcz Gdański

Napisany 11 października 2011 - 11:34

204KM, ale zanim zalaczy sie turbina, bedzie straszny muł - 2.0 ...

Benuś, a X20XEV nie mial wiekszosci tak samo jak C20XE? jak nie wszystkiego?
tyle, ze po 94r. "ecotec" i ze 150KM --> 136KM zrobili.

gorzej ma sie to do 8-mio zaworowki.

co do skrzyni, to jak beast napisal, najwytrzymalsza bedzie od diesla.
a czy dyfer wytrzyma, po wlozeniu i pojezdzeniu napewno go wkoncu uslyszysz ;)

apropo - jakie przelozenie jest w tych dyfrach od 8-mio zaworowek fabrycznie?

#26 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 11 października 2011 - 11:47

204KM, ale zanim zalaczy sie turbina, bedzie straszny muł - 2.0 ...

Benuś, a X20XEV nie mial wiekszosci tak samo jak C20XE? jak nie wszystkiego?
tyle, ze po 94r. "ecotec" i ze 150KM --> 136KM zrobili.

gorzej ma sie to do 8-mio zaworowki.

co do skrzyni, to jak beast napisal, najwytrzymalsza bedzie od diesla.
a czy dyfer wytrzyma, po wlozeniu i pojezdzeniu napewno go wkoncu uslyszysz ;)

apropo - jakie przelozenie jest w tych dyfrach od 8-mio zaworowek fabrycznie?


przelozenie przelozeniem ale wal jest slabszy i inne mocowanie. szybko bedzie mozna go ukrecic




 


#27 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 października 2011 - 11:54

a czy dyfer wytrzyma, po wlozeniu i pojezdzeniu napewno go wkoncu uslyszysz

:masakra:
Ale dlaczego Ty każdą swoją wypowiedzią zniechęcasz do tego moda?

A w C36GET jaki był most?? :? i wytrzymywał 380KM
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#28 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 października 2011 - 14:22

skrzynie i mosty sa calkiem wytrzymale, trzeba sie skupiac na sprzegle i wale, ew. polosiach...


 


#29 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 października 2011 - 15:46

mosty sa calkiem wytrzymale


nie pamietasz jak 2.0 16v zmieliłem most? :p

#30 OFFLINE   sipa666

sipa666

    1-sze 6 biegów w V6 w PL

  • 484 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Skąd: Pruszcz Gdański

Napisany 11 października 2011 - 18:54

:masakra:
Ale dlaczego Ty każdą swoją wypowiedzią zniechęcasz do tego moda?


nic nie zniechecam, w zadnym przypadku.
sam robie duzo rzeczy, ktore wedlug wiekszosci jest calkiem nie oplacalne, nie logiczne, czy poprostu nikt tego wczesniej nie robil. a ja poprostu to chce, i sobie robie.
tak samo tu kolega. Benus na spokojnie, zaraz Cie zlapie na SB:D

#31 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 października 2011 - 13:15

nie pamietasz jak 2.0 16v zmieliłem most?

To zaden argument, Ty wszystko potrafisz popsuc :)


 


#32 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2011 - 17:41

To zaden argument, Ty wszystko potrafisz popsuc :)


no właśnie chyba coś na dniach z wydechem popsułem.. bo jakos dziwnie chodzi...

#33 OFFLINE   aarti7

aarti7
  • 29 postów
  • Dołączył: 06-06-2011

Napisany 12 października 2011 - 18:00

A wie ktos czy skrzynia od 2.2 diesla bedzie pasowała do takiego silnika?



Kumpel zaproponował ze przyholuje mi tego leta i wyciagne sobie wszystko co tylko bede chciał to chyba dobre rozwiazanie.

#34 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 października 2011 - 18:10

jak go podkręcisz na te 280-300PS jak radzą koledzy to najpierw skrzynia klęknie o ile będzie pasować...

Wstawiajac LETa z tylko 150-200 kucami to nie oplaca sie robic tego swapa...

#35 OFFLINE   aarti7

aarti7
  • 29 postów
  • Dołączył: 06-06-2011

Napisany 12 października 2011 - 18:23

Czemu uwazasz ze sie nie opłaca?? To co bys radził??

#36 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 października 2011 - 18:39

No jak juz bedziesz mial tego Leta, co pewnie wyjdzie cie i tak juz na wstepie drozej niz np 3.0, to co ci da te 200kucy? Zaplacisz wiecej za tyle samo, co by bylo z 3.0 lub nawet i 2.5. Ja bym cisnal tak, jak serek pisal.

#37 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2011 - 18:43

Wstawiajac LETa z tylko 150-200 kucami to nie oplaca sie robic tego swapa...


Chyba ze z czasem kolega bedzie modzil cos wiecej to bedzie mial juz dobra baze:)

Ja na miejscu kolegi aarti7 jednak bym sprobowal :)

Nikt na naszym forum jeszcze tego nie robil wiec mozna tylko gdybac.

co by bylo z 3.0 lub nawet i 2.5


No tyle ze taki swap na 3.0/2.5 to tez spory koszt :p

#38 OFFLINE   aarti7

aarti7
  • 29 postów
  • Dołączył: 06-06-2011

Napisany 12 października 2011 - 18:54

A wie ktos moze czym sie róznia od c20let nowsze silniki z20let?

No jak juz bedziesz mial tego Leta, co pewnie wyjdzie cie i tak juz na wstepie drozej niz np 3.0, to co ci da te 200kucy? Zaplacisz wiecej za tyle samo, co by bylo z 3.0 lub nawet i 2.5. Ja bym cisnal tak, jak serek pisal.




Jak miałbym montowac to 3.0 lub 2.5 to jednak taniej byłoby kupic całe takie auto
to by taniej było od swapa. A tak bede miał cos innego w dodatku z turbo,no i duzo
osob pisze ze z leta mozna duzo wiecej wyciagnac.:p

#39 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 października 2011 - 19:00

Maja egas i chyba moze wiecej rzeczy tobie dzialac:) typu klimatronik itp itd. C sa proste.
No mozna mozna wyciagnac wiecej, tyle ze nie za 2,5k pln :)

#40 OFFLINE   aarti7

aarti7
  • 29 postów
  • Dołączył: 06-06-2011

Napisany 12 października 2011 - 19:09

Najpierw to trzeba to jakos włozyc w serii a potem sie bedzie myslało co dalej.
Szkoda ze nikt podobnego swapa nie robil.