Instalacja do 2.0 16v X20XEV pomozcie
#1 OFFLINE
Napisany 08 października 2011 - 23:10
Planuje pojutrze zakladac instalacje gazowa do mojej nowej Omegi :-) silnik 2.0 16v.
Wymyslilem sobie:
Stag 300 Plus ISA2
Zavoli Zeta S
do tego mysle nad listwa - nie stac mnie za bardzo na MATRIX'a, chcialbym aby kompletna instalacja z montazem wyszla ok 2000zl.
W zwiazku z tym zastanawiam sie nad wtryskami OMVL DREAM REG - co o nich sadzicie ? faktycznie lepsze od Valdemara ?
W poprzednim aucie mialem Valtek'a 34 i bylo calkiem spoko, ale teraz widze ze podrozaly bardzo i nie wiem czy jest sens sie w nie pchac.
Poleccie o co mam cisnac gazownika zeby potem nie bylo problemow i zebym mogl sie cieszyc gazem a nie go przeklinac (jak to przy slynnym Zenicie i Tomasetto Artic - przy temperaturze 35st przelaczenie i dalej pracowal nie rowno )
#2 OFFLINE
Napisany 09 października 2011 - 10:02
#3 OFFLINE
Napisany 09 października 2011 - 11:14
Komletacja moim zadaniem bardzo dobra, dobry reduktor i jest si
Tylko gdzie to za 2tys zaloza?
Jak w zakladzie to ich dobrze skontroluj czy jest wszystko ze sztuka zamontowane
bo sam kit na regach i zavoli kosztuje 1000zl do tego zbiornik i wielozawor plus przewody itd to daje nam 1600-1650 zl
wiec jesli maja zarobic 350 i odjac od tego vat to moga sie nie popisac umiejetnosciami
#4 OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 18:30
#5 OFFLINE
Napisany 10 października 2011 - 22:13
Stag 4 300 Plus
OMVL Reg
Zavoli Zeta N
butla 50l w bagazniku w poprzek
komplet dalem 2100 z montazem, duzo ?
Pomijajac to ze gazownik nie podlaczyl przycisku od ben/gaz to jest spoko i jezdzi to to nawet
#6 OFFLINE
Napisany 11 października 2011 - 02:24
#7 OFFLINE
Napisany 11 października 2011 - 08:40
Jeśli już bardzo chcesz oszczędzić na komponentach , to zamontuj STAG 200 , ale daj dobre wtryskiwacze , np. HANA . Reduktor OK .
Stag 200 wspolpracuje z programem 1,14 i nie ma sensu wstawiac tam wtryskiwacze hanna. Mija sie to z celem :jump:
zalozone:
Stag 4 300 Plus
OMVL Reg
Zavoli Zeta N
butla 50l w bagazniku w poprzek
komplet dalem 2100 z montazem, duzo ?
Pomijajac to ze gazownik nie podlaczyl przycisku od ben/gaz to jest spoko i jezdzi to to nawet
to coz to za gazownik ktory przelacznika nie podlaczyl?
czy ma jeszce jakis sens zakladac instalacje gazowa- montaz 2600, cena gazu 2,85 a pozniej koszta napraw?:jump:
kwestia dyskusyjna, zapewne za dwa trzy tygodnie benka tez pojdzie do gory
#8 OFFLINE
Napisany 11 października 2011 - 09:07
Chlopcy bardzo fajnie robia, juz trzecie auto u nich stawialem do zatrucia. Wszystko estetycznie i sensownie. Jedynie jak sie robi od 15stej do 22 to potem patrzy sie na to zeby to uruchomic a nie zeby dbac o detale ;-)
Ma ktos jakas wzorcowa mapke do STAG'a ? zeby obejrzal ? wyrzuca mi komunikat po strojeniu - dysze sa za duze. Wrzucone sa te standardy czyli 2,5mm - wedlug tabeli dla tego silnika 2,4-2,6 wiec jestem gdzeis w normie.
Ma ktos pomysl co z tym zrobic ? zmienic cisnienie ?
#9 OFFLINE
Napisany 11 października 2011 - 14:37
A dlaczego wstawianie Hanek do STAGa 200 mija się z celem? Ja bym powiedział wręcz przeciwnieStag 200 wspolpracuje z programem 1,14 i nie ma sensu wstawiac tam wtryskiwacze hanna. Mija sie to z celem
To, że program wyrzuca błąd, że dysze są za duże wcale nie znaczy, że rzeczywiście są. Trzeba by się podpiąć pod kompa, przejechać i ocenić.Ma ktos jakas wzorcowa mapke do STAG'a ? zeby obejrzal ? wyrzuca mi komunikat po strojeniu - dysze sa za duze. Wrzucone sa te standardy czyli 2,5mm - wedlug tabeli dla tego silnika 2,4-2,6 wiec jestem gdzeis w normie.
#10 OFFLINE
#11 OFFLINE
Napisany 11 października 2011 - 18:06
STAG 200 obsługuje się najnowszym oprogramowaniem .
#12 OFFLINE
Napisany 11 października 2011 - 22:26
#13 OFFLINE
#14 OFFLINE
Napisany 13 października 2011 - 20:16
Po II : mnożnik za wysoko , nie wiadomo jakie ciśnienie robocze . Jesli ciśnienie 1-1.1 to podniósłbym ciśnienie na 1.25 i kalibracja i regulacja na drodze od nowa. Jeśli ciśnienie juz wysokie to rozwiercić dysze w listwie o 0.2 - 0.4 mm i kalibracja i regulacja na drodze od nowa .
Jeśli nie chcesz nic zmieniać to obniż przedostatni punkt na mnożniku , a ostatni trochę do góry .
A tak w ogóle jeśli chcesz grzebać to przeczytaj instrukcję ( na www.ac.com.pl ) , jest tam wszystko dobrze opisane .
A jak sobie nie poradzisz to pisz , od tego jest forum
#15 OFFLINE
Napisany 13 października 2011 - 22:44
jezdzilem, przesuwalem i uzyskalem cos takiego...
Jedyny problem - wyrzuca - blad-zapetlenie wtryskiwacza - wtryskiwacz otrzymal kolejny sygnal wtrysku przy trwajacym poprzednim - czy cos w ten desen. CO z tym zrobic ?
Dodam ze regulowalem wczesniej sobie AGC Zenit'a w innym aucie i tam byla lekko inna bajka z punktami na mapce ale uwazam ze w/g idei powinno byc ok. mozliwe ze ten wykres sie jeszcze troche zblizy - ostatnia mapa gazowa odczytana tak na szybko juz.
Jakies sugestie ? mnoznik mysle ze w normie (pisza na ac.com.pl ze moze byc od 1,1 do 1,6).
Co do gwarancji...
otoz Ci kolesie umieja zamontowac ale zestroic juz nie - zrobili autoadaptacje z finiszem - dysze za duze. Po czym powiedzieli ze tak moze byc i ze mam sie nie martwic. A jak chcialem ustawic w trakcie jazdy to odpowiedz - nie mamy kabla do STAG'a, sorry, ale samo sie ustawi i bedzie ok... grr
#16 OFFLINE
Napisany 14 października 2011 - 08:31
#17 OFFLINE
Napisany 14 października 2011 - 09:23
arnixx , doucz się : http://www.ac.com.pl...trukcje-obslugi
STAG 200 obsługuje się najnowszym oprogramowaniem .
Witaj. Fakt, cały czas myślałem o tej starszej wersji i całkowicie zapomniałem że śmiga już na najnowszym oprogramowaniu
#18 OFFLINE
Napisany 14 października 2011 - 10:50