Naj film kinowy ostatniego czasu
#41 OFFLINE
Napisany 08 października 2007 - 15:32
#42 OFFLINE
Napisany 10 października 2007 - 15:31
#43 OFFLINE
Napisany 10 października 2007 - 20:20
"Spodziewają", czy "nie chcieli się spodziewać", ale... wpadka?Ja byłem ostatnio na "Wpadce". Polecam! Wszystkim którzy spodziewają się potomstwa. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nie mi eMdzeJ nie mów o wpadkach - w mojej rodzinie to naturalne Prosty przykład - moi rodzice zmajstrowali siostrę młodszą ode mnie o 15 lat, całkiem przypadkowo, bo już dzieci mieć nie chcieli. Mój kuzyn natomiast z ledwie znaną sobie dziewczyną zaszalał i wpadli. Dodatkowo w naszej rodzinie wszyscy są cholernie płodni - mój kuzyn na przykład od razu strzelił z dubeltówki i ma bliźniaki. Urodziły się, jak miał 19 lat a jego żona (teraz już żona) 25. Całe szczęście, że im się ułożyło i chyba skubani się dobrali - na szczęście! Przykłady wpadek w mojej rodzinie mógłbym mnożyć i mnożyć - sam jestem (chyba) wypadkiem przy pracy
#44 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2008 - 19:19
Zaraz sie chyba zabieram za 3. czesc ("Pani Zemsta") :smile:
#45 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2008 - 13:20
#46 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2008 - 14:15
super filmAmerican Gangster - polecam Denzel Washington i Russel Crow jak zawsze w wyśmienitej formie.
kawal dobrego kina
#47 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2008 - 14:25
#48 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2008 - 15:22
#49 OFFLINE
#50 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2008 - 13:40
#51 OFFLINE
#52 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2008 - 18:52
Jumper - moze byc, choć bez rewelacji
Project: Monster - tragedia, szkoda czasu
Lejdis - zajefajny - polecam podwójnie
Testosteron - świetny polecam
Skarb narodów: Księga tajemnic - jak ktoś lubi - to jest ok
#53 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2008 - 22:21
Fajny ale zdziwiłem sie ze tak sie skonczył czegos mi brakowało w końcuwce jka by nie wiedzieli jak ten film zakończyćJumper - taka bajeczka ale całkiem miło się ogląda (tylko po wyjściu z kina człowiek żałuje że też tak nie potrafi )
We Own The Night - fajny:) polecam:) chioc słabszy podobno od Americam Gangster ( nie widziałem tego drugiego jeszcze)
#54 OFFLINE
#55 OFFLINE
Napisany 16 maja 2008 - 07:25
Napewno być moze - lekki łatwy i przyjemny
W dolinie Elah - taki sobie. Koncówka do bani.
Co się zdarzyło w Las Vegas - uśmiałem sie całkiem nieźle
10,000 B.C. - do bani
Dziewczyna moich koszmarów - bardzo fajny, rozbrajający do ostatniej sceny
Jak mi sie przypomni co ostatnio widzialem to napisze
#56 OFFLINE
Napisany 31 maja 2008 - 20:40
Skazani na Shawshank - IGŁA!!
Symetria - IGŁA zajeb**ty kawałek polskiego kina
Skazany na bluesa - rewelka jeśli się lubi Ryśka
Życie Carlita (Carlito’s Way) IGŁA!! poza tym reszta z Al Pacino to rarytas
Ojciec Chrzestny - warto
pozdrawiam wszystkich
#57 OFFLINE
Napisany 31 maja 2008 - 21:43
American Gangster - fajny, coś jak Pan Życia i Śmierci - tylko przedmiot obrotu inny
Awake - boski thrillerek - polecam
Odważna - całkiem fajny - dla odmiany kobitka robi bałagan
Sierociniec - bardzo fajny, można się trochę postrachać
Good Luck Chuck - super komedyjka - troche banalna, ale się nieźle uśmiałem
August Rush - super obyczaj na wolne popołudnie -
An American Crime - bardzo dobry dramat - super..
Zabić wspomnienia - też fajny obyczaj
Ze staroci:
- Howard Stern's Private Parts - niesamowicie śmieszna biografio-komedia jednego z najsławniejszych prezenterów radiowych w USA
- Egzorcyzmy Emily Rose - obowiązkowa pozycja dla thrillero-horroro-maniaków
- wyżej wymieniony Pan życia i śmierci również zasługuje na obejrzenie..
#58 OFFLINE
Napisany 31 maja 2008 - 22:43
21 - bardzo fajny
#59 OFFLINE
Napisany 31 maja 2008 - 23:18
Indiana Johns - jak wszytskie z serii - jak ktoś lubi to spoko
21 - bardzo fajny
popieram kolegę jest wypasik :piwo: :piwo: :piwo: :piwo:
#60 OFFLINE
Napisany 15 listopada 2008 - 17:57
nie p.r.z.e.l.e.c.i.a.ł. swojej dziewczyny :shock:
nie wypowiedział swojej kwesti:
"-Bond, James Bond" :shock:
a moim zdaniem jest to jak "amen" w pacierzu :razz:
ogólnie można sobie go obejżeć ale na DVD starczy w zupełności
podobał mi się ostatnio "Hancock"
a ze starszych to polecam:
(wyciągłem swoje płyty :razz: )
"Yamato" wojenny
"Diabeł ubiera się u Prady" babski (Tiny :razz: )
"Gwiazdzisty Sztandar" ale tylko wraz z "Listy z Iwo Jimy" wojenny
"13 duchów" horror i letko mnie wystraszył :mrgreen:
"jazda na krawędzi" fajne maszyny :mrgreen:
"Apocalypto" :ok:
"Tropiciel" :ok:
na koniec polecam i to musi każdy obejrzeć
"300" historyczny
"Gang Dzikich Wieprzy" komedia
i na koniec mój ulubiony
"Zaginiony Batalion" wojenny ale dla wszystkich