wymiana sprzęgła
#1 OFFLINE
Napisany 14 września 2011 - 19:24
w jakie narzędzia muszę sie wyposażyć przed rozpoczęciem pracy,na jakie trudności mogę natrafić po drodze,czy śruby trzeba skręcać w jakis okreslony sposób,z jakąś siłą?czy skrzynię trzeba koniecznie podlewarować,czy da się ją w rękach zdjąć a później spowrotem założyć?ile może ważyć?wyczytałem gdzieś,ze wałek,na którym siedzi tarcza trzeba posmarować smarem z zawartościa MoS2-czy trzeba koniecznie takim,czy mozna uzyć jakiegokolwiek?
ewentualnie Panowie,proszę o wszelkie uwagi,które mogą pomóc mi jako laikowi w wymianie.z góry dziękuję i pozdrawiam
#2 OFFLINE
Napisany 14 września 2011 - 19:30
#3 OFFLINE
Napisany 14 września 2011 - 21:22
Narzedzi zadnych cudasnych nie trzeba,skrzynia nie jest ciezka,wyjmiesz sam natomiast do zamontowania przyda się ktos drugi,tarcza sprzegła musi byc załozona w odpowiednia strone,smaru użyłem grafitowego i to chyba wszystko...
dzieki za odpowiedz.a czy tarcza jest oznaczona ktora stroną ma być założona?
co do narzędzi to wystarcza klucze nasadowe i płaskie,zgadza się?
#4 OFFLINE
Napisany 15 września 2011 - 07:21
nie do końca jeszcze potrzeba nasadek typu TORX do odkręcenia docisku...co do narzędzi to wystarcza klucze nasadowe i płaskie,zgadza się?
#5 OFFLINE
Napisany 15 września 2011 - 14:28
nie do końca jeszcze potrzeba nasadek typu TORX do odkręcenia docisku...
w jakiego rozmiaru torxa musze sie wyposażyć?
#6 OFFLINE
Napisany 15 września 2011 - 15:06
#7 OFFLINE
Napisany 15 września 2011 - 18:51
nie do końca jeszcze potrzeba nasadek typu TORX do odkręcenia docisku...
Nie wiem jak w 2.2 ale w 2.0 nie ma torxów tylko normalne sruby.Tarcza jest oznaczona napisem w która strone ma isc ( u mnie był napis ''gearboxside'')
#8 OFFLINE
Napisany 15 września 2011 - 19:49
#9 OFFLINE
Napisany 15 września 2011 - 20:03
do tego tarczę sprzęgła trzeba wycentrować... założyć tak jak poprzednią...
i do założenia skrzyni trzeba dwóch chłopa... choć ja zmieniałem sprzęgło bez zrzucania skrzyni a tylko ją odsunąłem i oparłem...
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#10 OFFLINE
#11 OFFLINE
Napisany 16 września 2011 - 07:56
#12 OFFLINE
Napisany 17 września 2011 - 18:32
skrzynia wyciągnieta,sprzegło wymienione,skrzynia założona i podczas odpowietrzania upier..lił sie odpowietrznik i plyn pociekł ze skrzyni:/ nie wiem czy to przez odpowietrznik czy wysprzęglik.moze nie z siłownika bo przed wymianą nie było z niego wycieku. ale ogolnie lipa.cala robota psu w ****
#13 OFFLINE
Napisany 17 września 2011 - 19:20
no i robota sie nie udała.
skrzynia wyciągnieta,sprzegło wymienione,skrzynia założona i podczas odpowietrzania upier..lił sie odpowietrznik i plyn pociekł ze skrzyni:/ nie wiem czy to przez odpowietrznik czy wysprzęglik.moze nie z siłownika bo przed wymianą nie było z niego wycieku. ale ogolnie lipa.cala robota psu w ****
tu nie ma co plakac , tylko trzeba wykrecic ten urwany odpowetrznik i zmontowac nowy, troche zabawy bedzie ale, jak spi****les robote to teraz trzeba naprawic .
nie trzeba tego wcale mocno dokreca, wystarczy z wyczuciem
#14 OFFLINE
Napisany 17 września 2011 - 19:48
jak dorobić tą końcówke odpowietrznika?trzeba cały przewód od siłownika wymienić czy samą końcówkę?
jak sprzęgło zalane płynem to jeszcze coś z niego będzie,czy juz zmarnowane?
#15 OFFLINE
Napisany 18 września 2011 - 07:16
#16 OFFLINE
Napisany 18 września 2011 - 10:05
myślę,żeby kupić i wstawić uzywany wysprzęglik bo nie uśmiecha mi się płacić 5 stów za nowy.jak myślicie,warto brac uzywkę?pełno jest tego na allegro
#17 OFFLINE
Napisany 18 września 2011 - 10:14
#18 OFFLINE
Napisany 18 września 2011 - 10:42
#19 OFFLINE
Napisany 18 września 2011 - 11:59
#20 OFFLINE
Napisany 18 września 2011 - 12:49
jakby okazalo sie ze rurka pekla w obudowie to jest sposob zeby ją naprawić,czy kupowac drugi wysprzeglik?