Spalanie 20l, uszkodzona sonda???
#21 OFFLINE
#22 OFFLINE
#23 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2011 - 09:14
mam taki problem jak kupilem omege palila mi przy spokojnej jezdzie w miescie 13litrow gazu a przy deptaniu 16.
a teraz mam tak w miescie pali mi okolo 23gazu! a na trasie zejdzie do 11.
czyli trasa ok tylko to miasto
wymienilem filr powietrza i oleju olej plyn chlodniczy rozrzad itp ale toz araz po kupnie nie wazne.
powiedzcie mi na co stawiacie
na rozlegulowanie sie gazu? jest to poltora roczna sekwencja stag300
czy sonda lambda?
jest mozliwosc ze to przez swiece? bo wlasciciel poprzedni mowil ze 3lata nie wymienial.
Edit: Nawalony Zając
Przeniosłem, info dlaczego znajdziesz w pierwszym napisanym zdaniu tego wątku.
tech2 tez ci nie pomoze. tylko stary tech1
gdzie ja teraz znajde tech 1. bylem w oplu i nie maja tego juz.
u elektrykow u nas tez nie.
wiec co moge zrobic?
#24 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 09:29
u elektrykow u nas tez nie.
wiec co moge zrobic?[/QUOTE]
#25 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 10:29
#26 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 12:50
#27 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 19:31
Nie znam się na gazie, nigdy nie miałem, ale tak na logikę, to sonda lambda przy pracy silnika na gazie jest odłączona. Jakim więc cudem może wpływać na spalanie gazu?????
przecież sterownik od lpg tylko oszukuje ecu silnika aby ten nie domyślił się że pali inne paliwo w 3 gen sondy mają miec 100% sprawności i mają pracować jak na pb
#28 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 19:36
Zadna regulacja jej nie rusza:( juz mi brak pomyslów.....
#29 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2011 - 21:37
To ja sie podłacze o ile nikomu to nie bedzie przeszkadzało, Mam instatalcje II gen, nowy parownik i nowy komputer bingo. Spalanie w miescie 20-22l na trasie 10l, sonda nowa bosch, przewody i swiece NGK. (dodam ze na starym reduktorze spalanie w miescie wynosiło 14.
Zadna regulacja jej nie rusza:( juz mi brak pomyslów.....
reset eku jazda na pb po wymianie sondy troszke km trzeba zrobic następnie regulacja na analizator i wskazania sondy ma falować dosyć szybko na jałowym wolniej a pod obciążeniem bardzo szybko jeżeli stoi w miejscu to kiszka.
#30 OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2011 - 18:01
Pytanie mam:P ponieważ na masie grzałki sondy i sygnałowym kablu sondy (zółto_czarny)
mam bardzo duzy opór z masą (500Ohm) to zastanawiam sie czy nie dałoby sie dla tych kabelków poprowadzic masy bezpośrednio z akku..
jak myślicie??
błędy: 38 - za niskie napiecie regulacji sondy i 91 - wysokie napiecie dobrzewacza
#31 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2011 - 00:40
tego jeszcze nie było:)
zaczne od początku... mialem problemy ze spalaniem po 20l na miescie( blad 13, 38,39)
wymiana sondy.. nic:)
kupilem ecu, sonde, przepływke i krokowy.(jazda na PB)
było ok... po 200km czek....(38 i 91) nie zdąrzyłem nawet zatankować LPG;]
Myśle sobie;] kable!
Elektryk pociągnał mi od ecu nowe kabelki do sondy, na nowej wtyczke...
dalej nic:)
Pomóżcie bo zostawie ją na osiedlowym śmietniku:]
ma moc, nie dusi, ma wolne etc, etc:) (mialem 4 sondy)
juz nawet myślałem o sprzedaży, ale za bardzo sie wkręciłem:D
#32 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2011 - 08:34
Ogarnij się jeśli nie chcesz zarobić ostrzeżenia.
Połączyłem posty w jeden wątek i temat błędów tutaj kontynuuj.
#33 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2011 - 11:44
sytuacja sie juz nie powtórzy..
jednak... prosze o pomoc!
#34 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2011 - 13:10
#35 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2011 - 13:15
masy wszystkie masy dla silnika budy ster silnika i gazu sprawdzić, wykasować adaptacje ecu i błędy a następnie jazda na pb
To wszytsko robione juz 2 razy:)
#36 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2011 - 13:27
#37 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2011 - 13:38
#38 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2011 - 14:11
#39 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2011 - 14:14
nie jestem profesjonalistą, ale laikiem tez nie.
bez powodu nie pisze:D
#40 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2011 - 14:19