I dlatego zlopie jak smok.dlatego taka temp
[OB & OBFL] wysokie spalanie pb i lpg omega 2.0 16v
#41 OFFLINE
#42 OFFLINE
Napisany 09 maja 2012 - 20:18
mrogal tamten temat założyłem wcześniej ale próbuję uzyskać jak najwięcej info na ten temat
a z tą sondą to wiecie jak ją sprawdzić bez wizyty u elektryka??
#43 OFFLINE
Napisany 09 maja 2012 - 20:26
Albo podpinasz kompa i obserwujesz wykres/zmiane parametrow albo wpinasz sie miernikiem w kable sygnalowe od sondy i patrzysz jak sie zmieniaja wskazania.a z tą sondą to wiecie jak ją sprawdzić bez wizyty u elektryka
#44 OFFLINE
#45 OFFLINE
Napisany 09 maja 2012 - 22:02
Nie przesadzajcie, Ja Octawkę 1,9 TDI 110KM właśnie łykam i na PB i na LPG Wiadomo że to są centymetry i wszystko zależy od startu bo raz łyknąłem a raz równo
A masz moze jakis filmik??
#46 OFFLINE
Napisany 11 maja 2012 - 20:08
Akurat nie bo to było z kumplem z dolotu i bez wcześniejszego przygotowania, Jak miał jeszcze Caddego tego starszego 1.9 TDI 90KM to został o jakieś 10m w tyle tak do 90km/h i potem utrzymywał odległość do ok 130km/h i potem już zwolniliśmy do fotopstryk się pojawiłA masz moze jakis filmik
Tylko popatrzeć na stosunek masy do mocy wygląda to coś takiego:
Octavia - 13kg - 1KM
Caddy - 13,3kg - 1KM
Omega - 11kg - 1KM
Nie Liczę tutaj Nm bo nie mam danych ale jak wiadomo w Dieselu są większe, ale to się wszystko mniej więcej wyrównuje brakiem KM i krótkością biegów w TDI Jak ja kończę drugi bieg to diesel zapina czwórkę
A w temacie to nic ostatnio nie robiłem bo do pracy jeżdżę rowerem i tylko raz Omę przestawiłem na miejse obok hehehe Ale jutro to może już coś zrobię
#47 OFFLINE
Napisany 11 maja 2012 - 23:58
#48 OFFLINE
Napisany 12 maja 2012 - 12:23
Nie wiem czy ogarnia czy nieNo to chyba ktoś nie ogarnia TDI.
Słuchaj, nie wiem jak jest z tymi TD ale ja traktorami jeżdżę nie wiele oprócz firmowego jumpera czy Clio, ale jeździłem np. Leonem TDI, i pomimo tej samej mocy co w Octavii to wiem że nawet nie mam co startować bo Leon Omegę to by zjadł i wypluł dwa razy, nie wiem czemu ale jest żwawszy
W tamtym roku jechałem z kolegą , ja Omą a on Clio 1,5 dci to ma raczej 65KM i waży jakieś 900-950kg bo to wersja dwu osobowa i na trasie zrównałem się z nim tak przy ok. 70-90km/h to on przyśpieszał a ja swoim mogłem dawać i odpuszczać gaz to Clio też robię jak chce
Stosunek masy do mocy w Clio 1,5 dci 65KM wynosi 13,9kg - 1KM
Dobra nie ważne bo zaraz nas zieloni zjadą hehehe ale chciałem jeszcze napisać ,że przy testach mój XEV przyśpiesza w granicach 10 - 11s. / 100km/h w zależności od mojego sprytu i jak jeszcze sprzęgło normalnie ciągnęło a z danych technicznych przyśpieszenie Omegi 11s. ; Clio 15s. ; Octavia 11s. ; Caddy 15s.
Więc nie wiem w czym Wasze zdziwienie No i wiadomo że ja się nie chwalę że mi oma pali 12 tylko prawdziwe 16l LPG Ale wiadomo, że z powietrza przyśpieszenia nie będzie
Teraz już nie testuje bo mi sprzęgło zaczyna pomału padać
Proszę nie karać to ostatni mój post w tym temacie poza tematem
#49 OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 07:34
Nie przesadzajcie, Ja Octawkę 1,9 TDI 110KM właśnie łykam i na PB i na LPG Wiadomo że to są centymetry i wszystko zależy od startu bo raz łyknąłem a raz równo Ale juz z z XEVa nie róbcie takiej padaczki, no chyba że wam pali 10l w mieście Jak by wam paliła 16l to by co niektórzy nie mieli problemów z takimi TDIkami o podobnej wadze do Omegi
spidylubin A z tego co piszesz to ja myślę że masz coś z ASB nie tak, możliwe że coś powariowała i trzeba wyregulować przerzucanie biegów
a jak sie reguluje biegi?
#50 OFFLINE
Napisany 15 maja 2012 - 16:25
#51 OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 22:14
odlaczylem zasilanie z egr z atego zaworu od spalin i spalanie wrocilo do normy. za 20zl w miescie robie 65km.
ale wlasnie jest ale.
raz zrobie te 65km a raz zrobir 35km. i od czego to zalezy? wpadl mi napomysl ze jak jest zimny silnik to moze ma uszkodzony jakis czujnik i dziala na duzym ssaniu?
pomozcie mi
#52 OFFLINE
#53 OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 23:07
za 20zl w miescie robie 65km.
ale wlasnie jest ale.
raz zrobie te 65km a raz zrobir 35km. i od czego to zalezy?
a cena taka sama za litr??
#54 OFFLINE
Napisany 27 maja 2012 - 23:33
a cena taka sama za litr??
taka sama. gaz to gaz roznica na stacjach 2groszy.
#55 OFFLINE
Napisany 29 maja 2012 - 11:53
za 20zl w miescie robie 65km.
Takie ilości to ja lałem w 00r. czyli 12 lat temu do malucha jak tylko prawo jazdy zrobiłem, to było jakieś 7-8l PB i to była kiszka bo mojemu pryszczowi starczało to na max. 150km przy spokojnej jeździe
Dzisiaj nawet bym się wstydził pod dystrybutor podjechać i tyle wlewać, nawet jak bym sprawdzał ile auto pali. Raz mi się zdarzyło lać LPG za 13zł jakieś 5 lat temu do Poloneza bo miałem do najbliższego bankomatu 5km a 200m przed stacją wichuralną mi się LPG skończyło a PB było, tylko dzień wcześniej mi pompa paliwa padła Dociągnąłem trochę na oparach, trochę na rozruszniku
#56 OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2012 - 15:42
Takie ilości to ja lałem w 00r. czyli 12 lat temu do malucha jak tylko prawo jazdy zrobiłem, to było jakieś 7-8l PB i to była kiszka bo mojemu pryszczowi starczało to na max. 150km przy spokojnej jeździe
Dzisiaj nawet bym się wstydził pod dystrybutor podjechać i tyle wlewać, nawet jak bym sprawdzał ile auto pali. Raz mi się zdarzyło lać LPG za 13zł jakieś 5 lat temu do Poloneza bo miałem do najbliższego bankomatu 5km a 200m przed stacją wichuralną mi się LPG skończyło a PB było, tylko dzień wcześniej mi pompa paliwa padła Dociągnąłem trochę na oparach, trochę na rozruszniku
super ze bys sie wstydzil ale tu nie obchodzi kogos za ile tankujesz. moze t tankujesz ciagle caly zbiornik ale nie kazdego na to stać bogaczu.
#57 OFFLINE
Napisany 08 czerwca 2012 - 17:36
Tu nie chodzi o bogactwo bo trudno o takim mówić zarabiając 1500zł miesięcznie Tylko jaka jest różnica w zatankowania auta po wypłacie za 200zł a tankowanie przez miesiąc 10x20zł?moze t tankujesz ciagle caly zbiornik ale nie kazdego na to stać bogaczu.
A jest taka, że jak mi się skończą pieniądze tydzień przed wypłatą to ja i tak do pracy do jadę, a Ty musisz się martwić skąd wziąć parę złotych
Moja była żona tak tankowała PB do Clio i co drugi dzień dodatkowo musiała znaleźć na dojazd na stacje, i przy okazji zużywała litrę paliwa więcej na dojazd do stacji oszczędność od cholery
#58 OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2012 - 16:28
Tu nie chodzi o bogactwo bo trudno o takim mówić zarabiając 1500zł miesięcznie Tylko jaka jest różnica w zatankowania auta po wypłacie za 200zł a tankowanie przez miesiąc 10x20zł?
A jest taka, że jak mi się skończą pieniądze tydzień przed wypłatą to ja i tak do pracy do jadę, a Ty musisz się martwić skąd wziąć parę złotych
Moja była żona tak tankowała PB do Clio i co drugi dzień dodatkowo musiała znaleźć na dojazd na stacje, i przy okazji zużywała litrę paliwa więcej na dojazd do stacji oszczędność od cholery
kazdy robi jak mu lepiej i jak woli.
nie kazdy musi tankowac auta na caly miesiac, nie kazdy musi robic zakupy po wyplacie na caly miesiac, itp. ty tankujesz caly zbiornik a niektory np nie. kazdy robi jak uwaza
#59 OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2012 - 21:46
wczoraj zauwazylem tak: wracalem z pracy gaz co metr mi sie wylaczal i piszczal ze jest pusty bak. bylo tak z 10razy zanim dojechalem do domu. chcialem wziasc z domu pieniadze i zatankowac , minely dwie godziny chcialem jechac na stacje a tu zonk jechalem i nic nie piszczy. przejechalem jeszcze 25km i zatankowalem sam gaz bo nie piszczal. i o to mi chodzi. co moze byc zepsute w gazie czy w komp silnika?
ze raz odlacza gaz i pokazuje ze nie ma gazu , a raz jezdzi i ma niby gaz.
po co nowy wątek o tym samym ?? , przeniosłem w Twój poprzedni temat ,;kocyk
#60 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2012 - 07:32