Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Silniczek krokowy kontrolka Check!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Manieqq

Manieqq
  • 1 postów
  • Dołączył: 13-03-2011
  • Skąd: Gdańsk

Napisany 25 sierpnia 2011 - 19:17

Witam wszystkich jestem tu nowy:D
Mam problem (jak u wiekszosci) falowaly mi obroty wiec wyczyscilem krokowy (zgodnie z instrukcjana forum) nic nie pomoglo wiec kupilem nowy na allegro (getz) koszt okolo 100pln wymienilem i ...
obroty mniej faluja ale... nadal jest cos nie tak bo... trzesie calym samochodem i wyskakuje kontrolka Check wrocilem wiec do starego silniczka i ku mojemu zdziwieniu problem kontrolki zniknal ale niestety wracam do problemu obrotow.
Co moze byc spowodowane ta kontrolka ? wyczytalem o przeplywomierzu ale chcialbym sie upewnic czy to moze byc spowodowane wlasnie tym.

#2 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 sierpnia 2011 - 19:28

jak już kup oryginał silniczka krokowego, i będzie po problemie kontrolki... a co do trzęsienia silnika, falowania sprawdź szczelność dolotu... jak to zrobić znajdziesz na forum...

#3 OFFLINE   jacektradom

jacektradom
  • 6 postów
  • Dołączył: 29-08-2011
  • Skąd: Radom

Napisany 04 września 2011 - 10:07

zacznij od wymycia przepustnicy i udrożnienia odmy a zwłaszcza cienkiej rurki i małego otworu w kolektorze następnie sprawdź czy zamknięta przepustnica faktycznie jest zamknita (pod światło czy nie ma prześwitów) u mnie pomogło

#4 OFFLINE   belmond

belmond
  • 120 postów
  • Dołączył: 13-08-2008
  • Skąd: trzebinia

Napisany 05 września 2011 - 15:16

przerabialem juz wszystko i pomoglo kupienie nowego orginalu simensa za 370 zl z przesylka i gwarancja , problem zniknol jak reka odjal

#5 OFFLINE   Fiodor

Fiodor
  • 27 postów
  • Dołączył: 25-06-2011
  • Skąd: Radom

Napisany 24 września 2011 - 18:58

Podepne sie tutaj. Panowie lub panie czy moze ktos wie na 100% w jakich silnikach po czyszczeniu/wymianie krokowego trzeba robic reset ECU? A dokladnie to chyba zalezy od modelu ECU a nie silnika(jak sie myle to prosze o poprawe). Przewertowalem cale forum i elektrode i albo jest przekomarzanie i klotnia albo jest tak ze jednemu byl reset potrzebny a drugiemu nie. Prosze takze o podanie jak ten reset zrobic(kleme zdjac, pod kompa podpiac itd)

#6 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 września 2011 - 19:02

w X20XEV reset tylko kompem , zdejmowanie klem nic nie da

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#7 OFFLINE   grzegorz72

grzegorz72
  • 35 postów
  • Dołączył: 17-05-2013
  • Skąd: Poznań - Nowe Miasto
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 03 kwietnia 2017 - 13:36

w X20XEV reset tylko kompem , zdejmowanie klem nic nie da

Witam. Czy po resecie kompa (simtec 56.5) przyrządem GM Opel Tech 2 silnik normalnie odpala i pracuje, czy trzeba jeszcze jakieś czary odczynić?