Omega B 2.0 8V czy warto ?
#1 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 13:38
http://moto.allegro....1770174746.html
Pozdrawiam
#2 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 13:44
Znalazłem na allegro omegę 2.0 8V
Na zakup samochodu mam 4500zł.
Za tyle to raczej nie kupisz dobrej omegi w która nie będziesz ciągle ładował kasy.
#3 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 14:18
#4 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 14:22
czy to auto jest warte takich pieniędzy?. proszę o jakieś porady, sugestie.
Jest warte tyle co waży
#5 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 14:32
#6 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 14:52
Jasne... Lepsze takie auto co ma komore czystsza niz podczas montazu auta w fabryce i wszystko swiecace sie pod maska od plaku/silikonu (i przy okazji nie widac ewentualnych wyciekow tylko czekamy na niespodzienke po zakupie) Silnik wizualnie nosi normalne slady eksploatacji. Pojezdzijcie miesiac czasu po drogach dojazdowych do zwirowni/cementowni to komora bedzie jeszcze bardziej upitolona niz w tym x20se.super zadbana "komora silnika" To bardzo dużo mówi o właścicielu i ewentualnym stanie reszty samochodu
Co do rdzy - 100% aut z tego rocznika ktore nie maja rdzy to mialy juz ingerencje blacharza w tych miejscach.
Jak ktos chce nowe auto za smieszna kase to do salonu TATA...
EDIT: Sebi16V, ta pierwsza jak masz niedaleko to obejrzyj na zywo z kims kumatym. W zalozonym budzecie z 8V bedziesz mial znacznie mniej problemow niz z 16V.
Niedalej jak miecha temu jeden z kolegow kupil kombi, 95rok, x20xev bez LPG, manual, typowy GL (brak klimy i szybra), z fakturami na wykonane naprawy i serwis, ubezpieczeniem, przegladem za ZNACZNIE mniejsza kase niz tu kolega planuje. Auto sprawne, jezdzace. Z niespodzianek wyszla cieknaca nagrzewnica tylko. Jak sie poszuka to mozna znalezc dobre auto za smieszne pieniadze.Za tyle to raczej nie kupisz dobrej omegi w która nie będziesz ciągle ładował kasy
#7 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 15:13
#8 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 15:20
auto mialo miec zatarty silnik bo tak stwierdzil "zaufany mechanik",
no nie wiem czy w naszym pięknym kraju jest aż tylu "zaufanych mechaników"od rozrusznika odlamala sie ta glowiczka co siedzi w niej tulejka, wpadla miedzy kolo zamachowe a obudowe skrzyni i zablokowalo silnik
#9 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 16:09
sam mam i mówie Ci ze ogólnie temat silnika jest ok, jedynie bedizesz narzekac na brak mocy
moze ja swoja bede na koniec roku sprzedawać - moze, bo ogolnie nie ma sie do czego przyczepić oprocz mocy.
w sumie i tak dużo włożyłem kapuchy w moje auto wiec nie wiem czy sie tak szybko skusze na sprzedaż...
z ciekawości moze wystawie dla sprawdzenia czy beda chetni
#10 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 16:16
#11 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 16:56
i tu się możesz zdziwić , nie jeden 1,4 albo i mniejszy da mu radę , te 115 KM jest dobre do auta poniżej 1000 kg , w omedze z tym silnikiem masz wrażenie jakbyś miał tych koni z 90 max. ale jeśli chodzi o koszt utrzymania i bezawaryjność to nie ma konkurencji , ten silnik to wół roboczy , lejesz i jeździsz , zdjęcie komory z linku który wrzuciłeś to jest dowód że właściciel rzadko tam zagląda (bo nie ma po co ) no i jest suchy jak pieprz jak większość tych silników , ważne aby przy zakupie omy z tym silnikiem sprawdzić dokładnie jego stan ponieważ jego bezawaryjność powoduje że właściciele często go zaniedbują , a koszt naprawy w przypadku awarii nie jest taki mały ze względu na o wiele mniejszy dostęp do części używanych , a części nowe (oryginalne) są w tej samej jak nie większej cenie co do większych jednostek , o podróbkach zapomnijNa brak mocy raczej narzekał nie będę bo dla mnie każdy większy silnik niż 1.4 będzie super szybki hehe
jeśli nie szukasz demona prędkości to do normalnej jazdy auto w sam raz no i można do niego założyć bez żadnych komplikacji gaz II gen.
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#12 OFFLINE
#13 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 17:17
#14 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 17:20
Nie no faktycznie, ta komora wygląda jak komora przeciętnego użytkownika Omegi :hehe: i bez przesady z tym plakiem/silikonem, ale jakąś szmatą mógłby chociaż przetrzeć z lekka pod maską. Takie hardcorowe zdjęcia atakują moje poczucie estetyki. To tak jakby pod fajnym garniturem, miał za przeproszeniem osrane gacie.Jasne...itepe, itede
Jeden już pisał, że woli komorę w dieslu u.j**aną olejem bo widzi przynajmniej co kupuje. Z tego wynika, że nie jest jedyny :hmm:
Koniec OT
#15 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 17:34
#16 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 17:34
Omega to blisko 2 tony masy. Silnik 2.0 8V zapewnia ok 115KM, co przekłada się 60kilka koni na tonę (a tyle mniej więcej waży mały samochód). Więc rewelacji nie ma, ale się toczy wygodniejNa brak mocy raczej narzekał nie będę bo dla mnie każdy większy silnik niż 1.4 będzie super szybki hehe nie miałem okazjii jeździć większym samochodem także myślę że ten 8v napewno mnie zadowoli. Oby tylko nie wymagal większego wkładu finansowego.
#17 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 17:40
Omega to blisko 2 tony masy
moja waży dokładnie 1560 kg łącznie z butlą - pustą to wychodzi prawie 74 KM na tonę :masakra:
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#18 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 17:52
#19 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 17:59
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.