podkręcenie 2.5 TD
#41 OFFLINE
#42 OFFLINE
Napisany 19 maja 2012 - 12:05
to moja się tak zbiera...
na oko mnie wychodzi okolo 10.5 ??
#43 OFFLINE
Napisany 19 maja 2012 - 13:02
po pierwsze to określenie "dłubnięte" określa się tuning mechaniczny a nie elektroniczny.Ja wiem tyle, że zdrowe E39 3.0d jedzie mniej więcej równo ze zdrową Omegą MV6, a w bawarze koni i torków jest więcej niż w dłubniętym 2.5 (masa obu aut jest podobna)
po drugie 3.0 w bmw 530D e39 jest na regulowanej turbinie i w common rail i ten silnik jest ********* bo mało awaryjny mocny i mało pali. więc nie ma co porównywać bo bez chipa robi omegę z korbą wDP.
ja mam aby 2 filmiki ktore juz milion razy wklejalem
2.5 td dlubniete vs ''nasze'' 2.5 td dlubniete
czasy wg mierzenia ludzi na zlocie okp
z pierwszego filmu wiemy że auto się wkręca i trochę kopci a z drugiego że ten drugi przegrał bo mu chorągiewki robiły duży opór powietrza xD
#44 OFFLINE
Napisany 19 maja 2012 - 13:14
z pierwszego filmu wiemy że auto się wkręca i trochę kopci a z drugiego że ten drugi przegrał bo mu chorągiewki robiły duży opór powietrza xD
to przyjedz swoja 3.0 zobaczymy jak daleko odjezdzasz temu 2.5:masakra:
#45 OFFLINE
Napisany 19 maja 2012 - 13:18
to przyjedz swoja 3.0 zobaczymy jak daleko odjezdzasz temu 2.5:masakra:
ale bez chorągiewek przyjadę
#46 OFFLINE
Napisany 19 maja 2012 - 17:58
Jaka to jest regulowana turbina? Na śrubkę tak jak LPG I gen?po drugie 3.0 w bmw 530D e39 jest na regulowanej turbinie i w common rail i ten silnik jest ********* bo mało awaryjny mocny i mało pali. więc nie ma co porównywać bo bez chipa robi omegę z korbą wDP.
Jeżeli seryjne 530d objeżdżało 3.0 bez problemu, to znaczy że w tej omedze pod maską była padaka
Seryjne 530d nie odjedzie zdrowej omedze 3.0/3.2 (sprawdzone). Naturalnie omega też nie odjedzie bawarce
Phanti wrzuć inny film tego 2.5td, z kabiny najlepiej
#47 OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 06:28
Pewnie jest to teoretycznie możliwe, aby podkręcić X25DT do poziomu 3,0 ale biorąc pod uwagę archaiczność konstrukcji tego silnika i jego podatność na uszkodzenia to raczej zbyt długo by to nie pojeździło.
Wszystkie omegi i BMW z tymi silnikami, które miały ochotę na ścigi z moją ex Vką zostawały dość daleko z tyłu w chmurce dymu
#48 OFFLINE
#49 OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 12:21
#50 OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 13:12
Dopisuje się do opinii IMMO
Pewnie jest to teoretycznie możliwe, aby podkręcić X25DT do poziomu 3,0 ale biorąc pod uwagę archaiczność konstrukcji tego silnika i jego podatność na uszkodzenia to raczej zbyt długo by to nie pojeździło.
Wszystkie omegi i BMW z tymi silnikami, które miały ochotę na ścigi z moją ex Vką zostawały dość daleko z tyłu w chmurce dymu
tutaj akurat sie nie zgodze.
http://www.4tuning.c...bmw-325-tdserek
z takim motorem bys nie wygrał.
szkoda ze u nas nikt do omegi nie szarpnie sie na taki konkret. jakby mial dekla juz bym siedzial u ziomali z ecuproject
tylko ja nienawidze klekotów
#51 OFFLINE
#52 OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 15:01
#53 OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 15:17
#54 OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2012 - 20:18
#55 OFFLINE
#56 OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2012 - 22:23
Stage II: wymiana świec na sportowe, gdzieś miałem wykres jak znajdę to wstawię
Stage III: wymiana oleju i filtrów
Stage IV: likwidacja wycieków i wymiana starych skorodowanych wężyków od przelewów i podciśnień
#57 OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2012 - 22:30
#58 OFFLINE
#59 OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2012 - 22:44