Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

podkręcenie 2.5 TD


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
67 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 maja 2012 - 11:36

to moja się tak zbiera...

 


 


 


#42 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 maja 2012 - 12:05

to moja się tak zbiera...


na oko mnie wychodzi okolo 10.5 ??

#43 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 19 maja 2012 - 13:02

Ja wiem tyle, że zdrowe E39 3.0d jedzie mniej więcej równo ze zdrową Omegą MV6, a w bawarze koni i torków jest więcej niż w dłubniętym 2.5 (masa obu aut jest podobna)

po pierwsze to określenie "dłubnięte" określa się tuning mechaniczny a nie elektroniczny.

po drugie 3.0 w bmw 530D e39 jest na regulowanej turbinie i w common rail i ten silnik jest ********* bo mało awaryjny mocny i mało pali. więc nie ma co porównywać bo bez chipa robi omegę z korbą wDP.

ja mam aby 2 filmiki ktore juz milion razy wklejalem

2.5 td dlubniete vs ''nasze'' 2.5 td dlubniete





czasy wg mierzenia ludzi na zlocie okp


z pierwszego filmu wiemy że auto się wkręca i trochę kopci a z drugiego że ten drugi przegrał bo mu chorągiewki robiły duży opór powietrza xD

#44 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 maja 2012 - 13:14

z pierwszego filmu wiemy że auto się wkręca i trochę kopci a z drugiego że ten drugi przegrał bo mu chorągiewki robiły duży opór powietrza xD


to przyjedz swoja 3.0 zobaczymy jak daleko odjezdzasz temu 2.5:masakra:

#45 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 19 maja 2012 - 13:18

to przyjedz swoja 3.0 zobaczymy jak daleko odjezdzasz temu 2.5:masakra:


ale bez chorągiewek przyjadę

#46 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1 057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 maja 2012 - 17:58

po drugie 3.0 w bmw 530D e39 jest na regulowanej turbinie i w common rail i ten silnik jest ********* bo mało awaryjny mocny i mało pali. więc nie ma co porównywać bo bez chipa robi omegę z korbą wDP.

Jaka to jest regulowana turbina? Na śrubkę tak jak LPG I gen? :D

Jeżeli seryjne 530d objeżdżało 3.0 bez problemu, to znaczy że w tej omedze pod maską była padaka :masakra:
Seryjne 530d nie odjedzie zdrowej omedze 3.0/3.2 (sprawdzone). Naturalnie omega też nie odjedzie bawarce :)

Phanti wrzuć inny film tego 2.5td, z kabiny najlepiej :)

#47 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 20 maja 2012 - 06:28

Dopisuje się do opinii IMMO
Pewnie jest to teoretycznie możliwe, aby podkręcić X25DT do poziomu 3,0 ale biorąc pod uwagę archaiczność konstrukcji tego silnika i jego podatność na uszkodzenia to raczej zbyt długo by to nie pojeździło.
Wszystkie omegi i BMW z tymi silnikami, które miały ochotę na ścigi z moją ex Vką zostawały dość daleko z tyłu w chmurce dymu ;)

#48 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1 802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 20 maja 2012 - 09:23

jeszcze moja.. a teraz znowu sprzęgło do wymiany


#49 OFFLINE   driftboy

driftboy
  • 572 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: hiszpania
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 20 maja 2012 - 12:21

to i ja dozuce cos od siebie.porownujac fabryczne dane to omega wypada gorzej ktora to czy-zero ma do setki 8.5,a e39 3.0 diesel 184km przyspiesza w 8.0sek.ale sa to tak niewielkie roznice ze...wszystko zalezy wedlog mnie od ogolnej kondycji silnika

#50 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 20 maja 2012 - 13:12

Dopisuje się do opinii IMMO
Pewnie jest to teoretycznie możliwe, aby podkręcić X25DT do poziomu 3,0 ale biorąc pod uwagę archaiczność konstrukcji tego silnika i jego podatność na uszkodzenia to raczej zbyt długo by to nie pojeździło.
Wszystkie omegi i BMW z tymi silnikami, które miały ochotę na ścigi z moją ex Vką zostawały dość daleko z tyłu w chmurce dymu ;)



tutaj akurat sie nie zgodze.

http://www.4tuning.c...bmw-325-tdserek

z takim motorem bys nie wygrał.

szkoda ze u nas nikt do omegi nie szarpnie sie na taki konkret. jakby mial dekla juz bym siedzial u ziomali z ecuproject :D

tylko ja nienawidze klekotów :p

#51 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 20 maja 2012 - 13:52

nie zmienia to faktu że to wciąż e36 po tuningu xD

#52 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 20 maja 2012 - 15:01

to co, silnik i manele tak samo mozna wykorzystac w omedze jak e36 i byloby podobnie.

#53 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 20 maja 2012 - 15:17

Jak na super ekstra przykład to szału nie robi. Pytanie ile włożyli w remont samego silnika, żeby to dało radę...

#54 OFFLINE   pawel23l

pawel23l
  • 33 postów
  • Dołączył: 02-12-2011
  • Skąd: Gubin[FKR_04SV]

Napisany 10 czerwca 2012 - 20:18

ja też zacząłem coś tam sobie robić w swoim 2.5 TD czyli chip ( z nim już kupiłem i nie wiem co to to jest za model ) ale też załorzyłem filterek Pipercrossa zakuiony na alle drogo i szczerze to nie odczułem różnicy ani mocy na niższych ani na wyższych obrotach. chyba że muszę coś zmieniać w kompie bo nie wiem ...

#55 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 czerwca 2012 - 21:48

bo pajperkros to szambo jest, przynajmniej w omedze

#56 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 10 czerwca 2012 - 22:23

Nie ukrywajmy że Stage I: najlepszym tuningiem tego silnika jest zaślepienie EGR 20+ do szybkości wyglądu, stylu i szacunku!

Stage II: wymiana świec na sportowe, gdzieś miałem wykres jak znajdę to wstawię

Stage III: wymiana oleju i filtrów

Stage IV: likwidacja wycieków i wymiana starych skorodowanych wężyków od przelewów i podciśnień

#57 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 czerwca 2012 - 22:30

Sportowe świece w 2.5 TD? :o Czemu to ma służyć niby? Odchudzaniu portfela?

#58 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 czerwca 2012 - 22:40

czulem lekki śmiech w poście kolegi ssscafe:hihi:

 


 


 


#59 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 10 czerwca 2012 - 22:44

Sie nie śmiej bo pisałem z tego prace w technikum :szpital:

#60 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 czerwca 2012 - 22:49

ze sportowych świec żarowych???:D