podkręcenie 2.5 TD
#21 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2012 - 00:41
Ja się nie mam o co obrażać.
Prawda jest jednak taka że jako zwykły (nawet doświadczony) użytkownik auta (z resztą podobnie 99% mechaników ) nie wiesz nawet o co w przypadku modyfikacji oprogramowania zapytać... Gdybyś wiedział, nie musiałbyś pytać ani nikomu za taką usługę płacić
A w przypadku 2.5 TD... No cóż, tu cudów nikt nie wymyśli. Zdrowy silnik (i osprzęt) + dobry program (i jeszcze małe "coś") = 170-175KM
#22 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2012 - 07:42
A w przypadku 2.5 TD... No cóż, tu cudów nikt nie wymyśli. Zdrowy silnik (i osprzęt) + dobry program (i jeszcze małe "coś") = 170-175KM
i juz 3.0 v6 ma problem zeby to objechac
#23 OFFLINE
#24 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2012 - 08:36
ten egzemplarz jest w stanie narobic zamieszania
#25 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2012 - 09:50
a zapytam z innej beczki w ile sekund 2.5 V6 buja sie do setki ?? ale tak realnie bez naginania i zakladajac oczywiscie ze kazdy bieg cisnie sie do odcinki.... podejrzewam ze na 2biegu doleci do tej setki(ja mam 2bieg max gdzies do niecalych 90kmh)
#26 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2012 - 09:52
#27 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2012 - 10:07
to długo... Vki się nie ciśnie do odcinki...ze kazdy bieg cisnie sie do odcinki
jak zdrowa to ok. 9sec
zależy na jakimczyli zdrowe 2.5TD na programie
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#28 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2012 - 10:15
Myślę że zdrowe 3.0 nie miałoby łatwo z takim dieselkiem, zwłaszcza z rolowanego
#29 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2012 - 10:21
ale juz diesel nie jest taki cwaniak jak staje z turbobenzyna
#30 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2012 - 10:41
Przykład z własnego życia - 2 razy Golf IV, pierwszy 1.8T o mocy 330KM, drugi 1.9 TDI o mocy 200KM. Przez połowę pierwszego biegu diesel potrafi być z przodu i nic z tym nie zrobisz niestety...
Albo ten sam Golf IV TDI katujący seryjne WRX'y, czy Volvo S60R w inwalidzie...
#31 OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2012 - 00:41
#32 OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2012 - 20:17
To słabo ryłeś jak wierzysz że chip od Wicka do Ciebie dojdzie, bo jakos do wielu do dzisiaj nie dotarł:hihi:
Kolega kupił z Allegro a nie od wicka
#33 OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2012 - 21:06
do usłyszenia ..tzn przeczytania..
Arczon a jak tam koledze sie spisuje ten aallee....?
#34 OFFLINE
Napisany 18 maja 2012 - 21:25
Myślę że zdrowe 3.0 nie miałoby łatwo z takim dieselkiem, zwłaszcza z rolowanego
Tu się dużo mylisz bo mam 3.0 v6 i 2.5TD stock i 2.5TD po chipie i obu daleko do 3.0
#35 OFFLINE
Napisany 18 maja 2012 - 21:47
2.5TD po chipie
to jeszcze napisz po jakim ''chipie''
Tym z allegro czy robionym pod auto.
#36 OFFLINE
Napisany 18 maja 2012 - 22:50
Tu się dużo mylisz bo mam 3.0 v6 i 2.5TD stock i 2.5TD po chipie i obu daleko do 3.0
to ty chyba nie jechales dobrze zrobiona omega 2.5 td bo piszesz bzdury.
z 2.5td da sie dobrze moc i nm wycisnac ale to trzeba umiec
#37 OFFLINE
Napisany 18 maja 2012 - 23:00
to jeszcze napisz po jakim ''chipie''
Tym z allegro czy robionym pod auto.
tym z allegro czuć rusznice pomiędzy oryginalnym i nie czuc zadnych ubocznych efektów ale dalej twierdze że do 3.0 daleko 3.0 ma problem jak się ciśnie na pół gazu xD
Teraz pytanie czy manualny regulator ciśnienia doładowania będzie tak samo działać w Dieslu jak w bęzynie?
#38 OFFLINE
Napisany 19 maja 2012 - 10:23
Ja wiem tyle, że zdrowe E39 3.0d jedzie mniej więcej równo ze zdrową Omegą MV6, a w bawarze koni i torków jest więcej niż w dłubniętym 2.5 (masa obu aut jest podobna)
#39 OFFLINE
Napisany 19 maja 2012 - 10:51
2.5 td dlubniete vs ''nasze'' 2.5 td dlubniete
czasy wg mierzenia ludzi na zlocie okp
WILKU115 16.63 2.5 td
PHANTOM 16.08 3.2v6
LUTEK 16.34 3.0v6
JARQZ 16.36 3.0v6
i co moze 2.5 td nie daje rady co??
#40 OFFLINE
Napisany 19 maja 2012 - 11:10
Oba filmiki można o kant d.. rozbić bo nic konkretnego na nich nie widaćja mam aby 2 filmiki ktore juz milion razy wklejalem
2.5 td dlubniete vs ''nasze'' 2.5 td dlubniete
czasy wg mierzenia ludzi na zlocie okp
WILKU115 16.63 2.5 td
PHANTOM 16.08 3.2v6
LUTEK 16.34 3.0v6
JARQZ 16.36 3.0v6
i co moze 2.5 td nie daje rady co??
Czasy to co innego i tu już jest jakieś odniesienie. Jak na 2.5td naprawdę nieźle :ok:
A jak wygląda kwestia czasów 0-100 i 0-200 w tym klekocie?