Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

podkręcenie 2.5 TD


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
67 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 27 kwiecień 2012 - 00:41

Mamy wolność, każdy wybiera to co jego zdaniem jest dla niego najlepsze.
Ja się nie mam o co obrażać.
Prawda jest jednak taka że jako zwykły (nawet doświadczony) użytkownik auta (z resztą podobnie 99% mechaników :D) nie wiesz nawet o co w przypadku modyfikacji oprogramowania zapytać... Gdybyś wiedział, nie musiałbyś pytać ani nikomu za taką usługę płacić :lol:
A w przypadku 2.5 TD... No cóż, tu cudów nikt nie wymyśli. Zdrowy silnik (i osprzęt) + dobry program (i jeszcze małe "coś") = 170-175KM

#22 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 kwiecień 2012 - 07:42

A w przypadku 2.5 TD... No cóż, tu cudów nikt nie wymyśli. Zdrowy silnik (i osprzęt) + dobry program (i jeszcze małe "coś") = 170-175KM


i juz 3.0 v6 ma problem zeby to objechac :D

#23 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 kwiecień 2012 - 08:32

to byl zart prawda??:)

...Nie da Ci tego sąsiadka, nie da Ci tego dziewczyna , co może dać Ci TURBOBENZYNA :!


:kombi:


:thumbsup:


#24 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 kwiecień 2012 - 08:36

ze 3.0 ma problem? nie, to nie żart.

ten egzemplarz jest w stanie narobic zamieszania :)

#25 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 kwiecień 2012 - 09:50

czyli zdrowe 2.5TD na programie powinno bez problemu objechac 2.5 V6 skoro jest sens stawac na kresce z czy.zero :)

a zapytam z innej beczki w ile sekund 2.5 V6 buja sie do setki ?? ale tak realnie bez naginania i zakladajac oczywiscie ze kazdy bieg cisnie sie do odcinki.... podejrzewam ze na 2biegu doleci do tej setki(ja mam 2bieg max gdzies do niecalych 90kmh)

...Nie da Ci tego sąsiadka, nie da Ci tego dziewczyna , co może dać Ci TURBOBENZYNA :!


:kombi:


:thumbsup:


#26 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 kwiecień 2012 - 09:52

tak 2.5 v6 nie ma szans. 370Nm wgniata w fotel. to jest jedyny TD (nie licząć tds serka) ktorym moglbym jezdzic bo nienawidze dekli.

#27 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4038 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 27 kwiecień 2012 - 10:07

ze kazdy bieg cisnie sie do odcinki

to długo... Vki się nie ciśnie do odcinki... :)
jak zdrowa to ok. 9sec

czyli zdrowe 2.5TD na programie

zależy na jakim :)
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#28 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 27 kwiecień 2012 - 10:15

No przecież rozpatrujemy wariant "to co można osiągnąć ze zdrowego 2.5TD dobrym chipem". Praktycznie zawsze turbodiesel da radę wolnossącej benzynie o takiej samej mocy w aucie o podobnej masie i oporach (nie tylko aerodynamicznych).
Myślę że zdrowe 3.0 nie miałoby łatwo z takim dieselkiem, zwłaszcza z rolowanego :D

#29 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 kwiecień 2012 - 10:21

o tym wlasnie pisze :p

ale juz diesel nie jest taki cwaniak jak staje z turbobenzyna :D

#30 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 27 kwiecień 2012 - 10:41

Oj, żebyś się nie zdziwił :D
Przykład z własnego życia - 2 razy Golf IV, pierwszy 1.8T o mocy 330KM, drugi 1.9 TDI o mocy 200KM. Przez połowę pierwszego biegu diesel potrafi być z przodu i nic z tym nie zrobisz niestety...

Albo ten sam Golf IV TDI katujący seryjne WRX'y, czy Volvo S60R w inwalidzie...

#31 OFFLINE   kens

kens
  • 175 postów
  • Dołączył: 11-11-2009
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza/Katowice

Napisany 28 kwiecień 2012 - 00:41

To słabo ryłeś jak wierzysz że chip od Wicka do Ciebie dojdzie, bo jakos do wielu do dzisiaj nie dotarł:hihi:

#32 OFFLINE   arczon82

arczon82
  • 1193 postów
  • Dołączył: 12-11-2009
  • Skąd: Iłowo-Osada

Napisany 28 kwiecień 2012 - 20:17

To słabo ryłeś jak wierzysz że chip od Wicka do Ciebie dojdzie, bo jakos do wielu do dzisiaj nie dotarł:hihi:


Kolega kupił z Allegro a nie od wicka

#33 OFFLINE   karollone

karollone
  • 7 postów
  • Dołączył: 21-04-2012

Napisany 28 kwiecień 2012 - 21:06

Będzie dobrze hyhyhychyba.. jak dotąd problemy z łącznością pocztowa... poza tym pieprznął mi napinacz paska i królowa stoi :szpital:....
do usłyszenia ..tzn przeczytania..:)

Arczon a jak tam koledze sie spisuje ten aallee....?

#34 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 410 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 18 maj 2012 - 21:25

Myślę że zdrowe 3.0 nie miałoby łatwo z takim dieselkiem, zwłaszcza z rolowanego :D


Tu się dużo mylisz bo mam 3.0 v6 i 2.5TD stock i 2.5TD po chipie i obu daleko do 3.0 :D

#35 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 maj 2012 - 21:47

2.5TD po chipie


to jeszcze napisz po jakim ''chipie''

Tym z allegro czy robionym pod auto.

#36 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 maj 2012 - 22:50

Tu się dużo mylisz bo mam 3.0 v6 i 2.5TD stock i 2.5TD po chipie i obu daleko do 3.0 :D


to ty chyba nie jechales dobrze zrobiona omega 2.5 td bo piszesz bzdury.


z 2.5td da sie dobrze moc i nm wycisnac ale to trzeba umiec

#37 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 410 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 18 maj 2012 - 23:00

to jeszcze napisz po jakim ''chipie''

Tym z allegro czy robionym pod auto.


tym z allegro czuć rusznice pomiędzy oryginalnym i nie czuc zadnych ubocznych efektów ale dalej twierdze że do 3.0 daleko 3.0 ma problem jak się ciśnie na pół gazu xD

Teraz pytanie czy manualny regulator ciśnienia doładowania będzie tak samo działać w Dieslu jak w bęzynie?

#38 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 maj 2012 - 10:23

Panowie wrzućcie filmy albo linki do materiałów gdzie widać jak to podkręcone 2.5TD jeździ.
Ja wiem tyle, że zdrowe E39 3.0d jedzie mniej więcej równo ze zdrową Omegą MV6, a w bawarze koni i torków jest więcej niż w dłubniętym 2.5 (masa obu aut jest podobna)

#39 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 maj 2012 - 10:51

ja mam aby 2 filmiki ktore juz milion razy wklejalem :)

2.5 td dlubniete vs ''nasze'' 2.5 td dlubniete





czasy wg mierzenia ludzi na zlocie okp

WILKU115 16.63 2.5 td
PHANTOM 16.08 3.2v6
LUTEK 16.34 3.0v6
JARQZ 16.36 3.0v6

i co moze 2.5 td nie daje rady co?? :p

#40 OFFLINE   Immo

Immo
  • 1057 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 maj 2012 - 11:10

ja mam aby 2 filmiki ktore juz milion razy wklejalem :)

2.5 td dlubniete vs ''nasze'' 2.5 td dlubniete





czasy wg mierzenia ludzi na zlocie okp

WILKU115 16.63 2.5 td
PHANTOM 16.08 3.2v6
LUTEK 16.34 3.0v6
JARQZ 16.36 3.0v6

i co moze 2.5 td nie daje rady co?? :p

Oba filmiki można o kant d.. rozbić bo nic konkretnego na nich nie widać :)

Czasy to co innego i tu już jest jakieś odniesienie. Jak na 2.5td naprawdę nieźle :ok:
A jak wygląda kwestia czasów 0-100 i 0-200 w tym klekocie?